loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 640 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

چیدمان خانه به روش ترکیه | Home decoration style Turkey

 

طراحی و چیدمان داخل خانه برای تمام افراد بخصوص خانوم های خانه دار اهمیت فراوانی دارد بیشتر خانوم ها با دیدن فیلم های کشورهای دیگر مثل ترکیه سلیقه هایی زیادی را در مورد چیدمان داخل خانه مشاهده میکنند و یکی از این سلیقه ها را گلچین میکنند تا منزل خود را نیز مثل آن تزئین نمایند کشور ترکیه یکی از کشور های تجمل گرایی هست که دکوراسیون خانه های آن مثله دکوراسیون خانه های اروپایی و بیشتر به صورت مدرن هست برای همین ما در این مقاله مدل های چیدمان اتاق و خانه به سبک ترکیه را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

 

چیدمان خانه ترکیه ای | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه آموزش تزئین خانه به روش ترکیه | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه چیدمان اتاق ترکیه ای | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه چیدمان منزل ترکیه ای | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه چیدمان اتاق به سبک ترکیه | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه دکوراسیون اتاق به سبک ترکیه | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه دکوراسیون خانه به سبک ترکیه | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه چیدمان خانه به سبک ترکیه | Home decoration style Turkey

مدل های چیدمان داخل خانه به روش کشور ترکیه

س.م.م بازدید : 347 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

آشنایی با شرکت طراحی معماری دکوکو

شرکت طراحی معماری و معماری داخلی دکوکو در سال ۱۳۸۳ با تشکیل گروهی از مهندسین مجرب،کار خود را در زمینه معماری داخلی و دکوراسیون فضاهای مسکونی،اداری و تجاری به صورت رسمی آغاز نمود. از آن زمان تا کنون پرسنل پر توان این شرکت با پشتوانه سال ها تجربه و استفاده از علم روز دنیا موفق به طراحی و اجرای پروژه هایی کم نظیر در سراسر کشور شده و نتیجه این تلاش ها دستیابی به تندیس لوح زرین به عنوان برترین شرکت معماری داخلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی تهران،دریافت تندیس طلایی در اولین کنفرانس بین المللی معماری و طراحی داخلی ، ، و همچنین نفر اول طراحی داخلی منزل مسکونی در MCD award-Mena customer delight awardدریافت گواهینامه مسابقه معماری پایداربوده است.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

پروژه الهیه

این پروژه بازسازی شده ، یکی از واحدهای مسکونی برجهای دوقلوی تهران درخیابان الهیه می باشد. واحدی در ضلع جنوبی ساختمان ، در طبقه دوازدهم ، با مساحت ۱۵۰ متر مربع و سازه ی فلزی که بازسازی آن در اوایل پائیز ۱۳۹۰ شروع و در زمستان همان سال به اتمام رسید. در زمان تحویل گرفتن پروژه ، به دلیل زیاد بودن تعداد واحدها و مشکلات حاصل از آن، شرکت طراحی معماری دکوکو را بر آن داشت تا طراحی را بر اساس محدودیت های زیر پایه گذاری کند :

  • محدودیت در تخریب دیوارها
  • محدودیت در تخریب سقف کاذب (به علت عبور لوله های تاسیساتی و مخالفت هیئت مدیره مجتمع )
  • محدودیت در جابجایی تاسیسات مکانیکی

 

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

​در اینجا ساده زیستن و در عین حال همگام با مدرنیته بودن برای ساکنین این خانه به قدری منحصر به فرد است که شرکت طراحی معماری دکوکو ایده ی اصلی این طراحی را بر پایه سبک روستیک که در آن از متریال طبیعی که تا حد امکان از نظر فرم و بافت به طبیعت نزدیک باشد و همچنین سبک مینیمالیستی که شعار سادگی سر می دهد ، در نظر گرفت. اما شرکت طراحی معماری دکوکو با مشکلات دیگری نیز برای بازسازی روبرو بوده است. 

  • وضعیت نامناسب سقف کاذب
  • نامناسب بودن متریال های کف، دیوارها و کاشی سرویسها
  • مشکلات آکوستیکی واحد
  • عایق بندی سرویسها

 

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

​با در نظر گرفتن این محدودیت ها و مشکلات، تیم طراحی شرکت معماری داخلی دکوکو کار خود را با طراحی سقف بر اساس سقف کاذب قبلی و حفره های موجود آغاز کرد و در نهایت تیم اجرا  با انجام تغییرات جدید در دیوارها، عایق بندی و کاشی کاری سرویس های بهداشتی، سقف سازی، تغییر شومینه، تفکیک فضای ورودی از سالن  و پنهان کردن ستون های پیش آمده با کناف و پنل های گچی کار را ادامه داد. در نهایت با سوار کردن سیستم کابینت آشپزخانه و اجرای کف، کار بازسازی اولیه به پایان رسید.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

در اتاق نشیمن رنگ های گرم و متریال هایی که بازگو کننده ی سبک روستیک می باشد به زیبایی فضا می افزاید. استفاده از پرده سفید با نقوشی برجسته در بخشی از فضای دیوار در عین هماهنگی با رنگ های گرم مبلمان قرار دارد. در کنار این هماهنگی نکته دیگری که به چشم می خورد استفاده از متریال شیشه تیره برای شومینه می باشد ، که تقارنی را برای دیوار و پنجره ها به ارمغان آورده است. استفاده از متریال استیل و چرم در عین تفاوت به زیبایی و ارزش این فضا افزوده است. میز تلویزیون کاملا مدرن و ترکیب بندی المان ها بر روی آن که نه تنها تقارن را از آن جدا کرده، بلکه با شیوه ای متفاوت وزن بصری را رعایت کرده است. در مجموع این اتاق دارای مبلمانی ساده و آرامش بخش است و ویژگی های بارز سبک مدرن را دارد. رنگ و طرح مبلمان ، پرده نقش برجسته ، شیشه شومینه ، فرش جلوی مبلمان و سایر المان ها در کنار یکدیگر فضا را از کسالت و بی رنگی خارج می کنند. نور پردازی مناسب نیز که در این اتاق یکی از موضوعات اصلی به شمار می رود ، در تلالو رنگ ها سهم بسزایی دارد و مکمل زیبایی فضاست.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

میز ناهارخوری دارای دو متریال چوب و استیل می باشد که در عین تضاد در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارد. بوفه کنار میز با رنگ تند قرمز خود جلوه دیگری را به فضای ناهارخوری بخشیده است و قراردادن تابلویی که در رنگ قرمز با بوفه وجه اشتراک دارد به زیبایی این فضا افزوده است. گرچه اشیا تزئینی متفاوتی در اینجا چیده شده است اما وجود هیچ کدام ، از آرامش فضای اتاق کم نکرده است.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

با تصمیم تیم طراحی شرکت معماری داخلی دکوکو، در کنارناهارخوری فضای آشپزخانه قرار داده شد ، محیطی که به گونه ای اجتناب ناپذیر فضای زیادی را اشغال می کند و یکی از اساسی ترین بخش های درون زندگی است. بنابراین باید جایی دلپذیر و کارامد باشد. طراح هنگام برگزیدن ملزومات آشپزخانه استحکام، طراحی کارآمد و همین طور کارایی جنس را با توجه به شرایط زندگی کارفرما مد نظر قرار داده است. استفاده از رنگ سفید فضایی کاملا مدرن را به وجود آورده و به وسعت فضا افزوده است.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو
تصویر شرکت طراحی معماری دکوکو
شرکت طراحی معما...

در نهایت این خانه مدرن با طراحی روستیک توجه بسیاری را به خود جلب می کند. وارد کردن طبیعت به خانه و استفاده از مواد طبیعی و خام احساس و الهامی تازه و نو را در فرد زنده می کند و حس پویایی و سر زندگی را در وی قوت می بخشد. 

​در پایان از شرکت طراحی معماری دکوکو که با متن و عکس های پروژه خود ما را در نوشتن این مطلب همراهی کرده اند، سپاس گذاری می کنیم. برای دیدن دیگر پروژه های این شرکت و اطلاعات تماس آن ها می توانید به وبسایت گروه طراحی معماری دکوکو مراجعه کنید.

س.م.م بازدید : 220 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

عکاس های حرفه ای به نور در عکس هایشان خیلی توجه می کنند. امروزه بیشتر کسانی که از فضاهای داخلی عکس برداری می کنند، به دنبال روشنایی طبیعی و حسی لطیف هستند. چشم انداز بیرونی هر پنجره ای درخشان و اندکی تار است که به بیننده کمک می کند تمرکز بیشتری بر فضای داخلی داشته باشد. چه با دوربین گوشی عکاسی می کنید یا با دوربین حرفه ای، چیدانه می خواهد چند پیشنهاد به شما بدهد که عکس هایتان فوق العاده شود. با ما همراه باشید...

۱. برای عکاسی دکوراسیون میزان نور محیط را کم کنید!

دوربین ها در اصل ثبت کننده ی نور هستند، اما محدوده ای که شما می بینید با محدوده ای که دوربین می بیند یا ثبت می کند متفاوت است. طیف رنگی نواحی روشن و نواحی تاریک باید بدون افراط، متعادل و ملایم تر از چیزی باشد که ما می بینیم تا در عکس به درستی نمایش داده شود. چیدانه قبلا به شما گفته که چگونه مانند حرفه‌ای ها از دکوراسیون منزل خود عکاسی کنید!
در این عکس، عکاس با نورهای جبهه ای در سمت چپ و راست به صندلی ها بعد داده و سطح روشنایی را متعادل ساخته است.

۲. از نور طبیعی برای عکاسی دکوراسیون داخلی استفاده کنید!

اگر حرفه ای نیستید، در وهله ی اول فقط از نور طبیعی استفاده کنید. فلش دوربین های عکاسی معمولا اشیای نزدیک دوربین را زیادی روشن می کند و نور کافی به زمینه نمی دهد.
پنجره های رو به شمال در این عکس بیشترین میزان نور را تأمین می کنند، گرچه احتمالا به بخش جلویی مقداری نور افزوده شده است.

اهالی فن پیشنهادی: هنرهای زیبا

۳. عکاسی دکوراسیون داخلی را در طول روز انجام دهید!

اگر بتوانید طوری برنامه ریزی کنید که عکاسی را در اوایل صبح یا اواخر بعدازظهر انجام دهید، به دلیل محدوده ی رنگی کوچکتر نیاز به نورپردازی های دیگر کاهش می یابد. در این بازه های زمانی نور خورشید زیاد مستقیم نیست و از طریق پنجره ها فیلتر می شود و سایه های طبیعی ایجاد می کند که به یک تصویر زندگی می بخشند. از عکس برداری دقیقا مقابل خورشید خودداری کنید، بهتر است نور خورشید از جبهه ها بتابد. ضمنا در تنظیم پرده ها برای کنترل نور دقت کنید.

مطلب پیشنهادی: ۱۲روش برای عکاسی از طراحی داخلی به شیوه عکاسان حرفه ای

۴. از نور یکپارچه در عکاسی دکوراسیون داخلی استفاده کنید!

به طور ایده آل انواع نورپردازی در فضا باید مشابه باشد. تنها فضاهای خاصی به نورپردازی های مختلف برای کاهش اعوجاج رنگی نیاز دارند. معمولا لازم است از فلش هایی که جدا از دوربین هستند برای انتشار نور در سراسر اتاق استفاده کرد.
در این تصویر از نور زیادی برای هماهنگی سطح روشنایی فضای درونی با فضای بیرونی استفاده شده است.

۵. در عکاسی دکوراسیون نور را با لامپ های مختلف تغییر دهید!

لامپ های فلوئورسنت مصنوعی با نور سبز-آبی به فضا احساس خنکی می دهند. شما می توانید این لامپ ها را خاموش کنید. لامپ های تنگستن احساس گرم تری ایجاد می کنند، شبیه به نوری که از شمع ساطع می شود. اما روند امروزی به این صورت است که لامپ های تنگستن را خاموش می کنند و با نور طبیعی حس درخشان تری ایجاد می کنند.
گاهی سوژه های عکاسی در عین سادگی خیلی هیجان انگیز اند؛ مثل یک عکس فوق العاده، با خلال دندان های چتری!

۶. در عکاسی دکوراسیون داخلی جزییات را برجسته سازید!

بیشتر معماران و طراحان تمایل دارند جزییات فضا در چشم باشد. بنابراین در هنگام عکاسی به این موضوع توجه کنید و عدد f را بر روی f/16 یا بیشتر تنظیم کنید. عدد f اندازه ی دهانه ی لنز را به شما نشان می دهد. عدد f برعکس است؛ یعنی هرچه این عدد کوچکتر باشد، نور بیشتری از لنز داخل می شود. اما با دهانه ی کوچکتر، دوربین بر ناحیه ی کوچکتری متمرکز می شود، بنابراین باید نقطه ی تعادل پیدا کنید.

۷. از سه پایه برای عکاسی دکوراسیون داخلی استفاده کنید!

قرار دادن دوربین بر روی سه پایه برای زمانی که از دهانه ی کوچک استفاده می کنید و می خواهید عکس تان تار نشود، می تواند به شما کمک کند. هدف از این کار، اجتناب از سایه های عمیق و کاهش نور بیش از حد در فضاهایی است که نور خیلی زیاد است. عکاسی کار بسیار شیرین و لذت بخشی است، مخصوصا وقتی سراغ سوژه هایی می رویم که پر از حس و زیبایی هستند، مثل پاییز از دریچه دوربین عکاسان!
زمان عکاسی از این فضا ۴ ثانیه بوده است که بدین منظور دوربین بر روی سه پایه قرار گرفته است.

س.م.م بازدید : 191 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی

 

برای تزیین گلدان و زیبا سازی فضاهای باز و یا حیاط منزل همیشه لازم نیست که از اشیاء و لوازم گران و پر هزینه استفاده کنیم، گاهی اوقات بکار بردن لوازم ساده و ابتدایی مانند گلدانهای تزیینی برای دکور کردن حیاط منزلمان جلوه و زیبایی دو چندانی به آن می بخشد که شاید هیچ وسیله گران قیمتی نتواند این زیبایی را ایجاد نماید.

 

جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی جا گلدانی تزیین گلدان،تزیین گلدان سفالی،گلدانهای تزیینی،گلدان تزیینی،تزیینات گلدان،عکس گلدانهای تزیینی،تزیین گلدان گل طبیعی،آموزش تزیین گلدان،ایده های خلاقانه تزیین گلدان سفالی،تزیین گلدان منزل ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی  ایده هایی زیبا و جالب برای جا گلدانی

س.م.م بازدید : 765 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵

 دکوراسیون و خانه داری , هنر در خانه

با تکه دوزی های ساده روی نمد (فوتر) کارهای جالبی می شود انجام داد. رومیزی، پادری، زیر لیوانی و زیر بشقابی و … موارد استفاده این کار زیبا و ابتکاری هستند. نمونه های زیبائی از این کار را ببینید.

نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵ نمونه هایی از رومیزی های نمدی مدل های رومیزی های نمدی مدل های رومیزی گرد مدل های رومیزی مدل زیر بشقابی نمدی مدل تکه دوزی های نمدی کارهای هنری با نمد کاربردهای پارچه های نمدی رومیزی های نمدی رومیزی های تکه دوزی با نمد Modak  مدل رومیزی های نمدی ۲۰۱۵

س.م.م بازدید : 3324 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ژورنال مدل های شیک و جدید رومیزی قلاب بافی شده با نقشه

.

در این پست با مشاهده مدل های شیک و جدید رومیزی قلاب بافی شده همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل رومیزی قلاب بافی شده

مدل رومیزی قلاب بافی شده

.

 

.

 

.

مدل روميزي قلاب بافي با نقشه

مدل روميزي قلاب بافي با نقشه

.

.

.

.

مدل رومیزی قلاب بافی بیضی

مدل رومیزی قلاب بافی بیضی

.

.

.

.

مدل رومیزی قلاب بافی بانقشه

مدل رومیزی قلاب بافی بانقشه

.

.

.

.

مدل رومیزی قلاب بافی بانقشه

مدل رومیزی قلاب بافی بانقشه

.

.

.

.

مدل رومیزی قلاب بافی جدید

مدل رومیزی قلاب بافی جدید

.

.

.

.

مدل رومیزی قلاب بافی شیک

مدل رومیزی قلاب بافی شیک

.

.

.

.

زیباترین مدل رومیزی قلاب بافی

زیباترین مدل رومیزی قلاب بافی

.

.

.

.

مدل های جدید رومیزی قلاب بافی شده

مدل های جدید رومیزی قلاب بافی شده

س.م.م بازدید : 318 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

روبان دوزی-روبان دوزی یکی از زیر شاخه های سوزن دوزی است که از تلفیق انواع پارچه روبان و نخ گلدوزی می توان به خلق آثار زیبا در رشته ی هنری روبان دوزی پرداخت.

.

روبان دوزی روی جعبه

روبان دوزی روی جعبه

.

 

.

پارچه مناسب روبان دوزی پارچه ای است با بافت درشت مانند کتان پاناما ارگانزا حوله ای و مخمل.در روبان دوزی سوزن باید راحت از پارچه عبور کند وگرنه کار تمیزی نمی توانید داشته باشید.رنگ پارچه ی مورد استفاده در روبان دوزی نیز باید ثابت باشد.

نخ های dmc گلدوزی نخ های مناسبی برای روبان دوزی هستند.بعلاوه می توانید از نخ های عمامه گلابتون و دیسکو نیز استفاده کنید.رنگ نخ روبن دوزی نیز باید ثابت باشد.

روبان ها در اندازه های مختلف وجود دارند شما باید با توجه به نقشه باریک و یا پهن بودن روبان را انتخاب کنید.روبان های پهن و آهار دار مناسب گل های درشتی هستند که اغلب روی کار دوخته می شوند و نباید داخل پارچه شود.روبان های بدون آهار باریک با رنگ های تیره و روشن مناسبترین هستند.رنگ روبان نیز باید ثابت باشد.

.

.

جدیدترین و زیباترین مدل جعبه های روبان دوزی شده

.

مدلهاي جعبه روبان دوزي

مدلهاي جعبه روبان دوزي

.

.

.

.

مدلهای جعبه روبان دوزی شده

مدلهای جعبه روبان دوزی شده

.

.

.

.

مدلهای جعبه روبان دوزی

مدلهای جعبه روبان دوزی

.

.

.

.

مدل جدید جعبه های روبان دوزی شده

مدل جدید جعبه های روبان دوزی شده

.

.

.

.

شیک ترین مدل های جعبه روبان دوزی شده

شیک ترین مدل های جعبه روبان دوزی شده

.

.

.

.

زیباترین مدل جعبه روبان دوزی شده

زیباترین مدل جعبه روبان دوزی شده

س.م.م بازدید : 1155 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل پرده,تزئین پنجره با پرده,تزئین خانه با پرده,دکوراسیون خانه با پرده,دکوراسیون اتاق با پرده,تصاویر مدل پرده,عکس مدل پرده,جدیدترین مدل پرده,پرده والان دار,پرده بدون والان,پرده والان بالونی,دوخت پرده,ساخت پرده,پرده توری,مدل های پرده,مدل های جدید پرده,خوشکلترین مدل پرده,شیکترین مدل پرده,قشنگترین مدل پرده,الگوی دوخت پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی

پرده توری

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده دوزی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی آموزش مدل های پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی Membrane model

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده قهوه ای

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی زیباترین پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده نارنجی رنگ

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده تزئین شده با گل

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی مدل پرده زرد ساده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده دوخته شده با تور

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی مدل های جدید پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده صورتی ساده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده ساده توری

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی مدل پرده ایتالیایی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده بدون والان

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده سبز رنگ زیبا

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی دکوراسیون پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده صورتی والان دار

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی جدیدترین مدل پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی قشنگترین پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده قرمز سلطنتی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده ساده با والان بالونی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی ساده ترین پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی جدیدترین تصاویر پرده

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده والان دار بالونی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده سلطنتی

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی پرده والان دار

مدل های جدید پرده2015,پرده والان دار,پرده سلطنتی

س.م.م بازدید : 150 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

 سایت مدل

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی عکس خانه اروپایی

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی آموزش مدل های آشپزخانه مدرن

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی مدل های آشپزخانه مدرن

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی اشپزخانه اروپایی

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی تصاویر مدل های آشپزخانه

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی مدل های طراحی آشپزخانه

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی  آموزش طراحی خانه

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی تصاویر اشپزخانه

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی جدیدترین مدل های اشپزخانه

مدرنترین دکوراسیون های آشپزخانه اروپایی مدل های جدید آشپزخانه

س.م.م بازدید : 199 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

این مبلمان ابری توسط طراح ژاپنی Kei Harada طراحی شده است.این مبلمان از نمای دور شکلی شبیه به قارچ یا ابرهای به هم چسبیده دارد.
مبلمان ابری بهترین پیشنهاد برای بازی بچه ها می باشد

,مدل مبل

مدل مبلمان طرح ابری

مدل های جدید مبل راحتی

مدل مبلمان طرح ابری

مدل های مبل چوبی

مدل مبلمان طرح ابری

مبلمان سلطنتی

مدل مبلمان طرح ابری

مدل های کلاسیک مبلمان

مدل مبلمان طرح ابری

مدل دکور مبلمان

مدل مبلمان طرح ابری

س.م.م بازدید : 233 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

دوخت پرده اتاق کودک

مدل های جدید پرده اتاق کودک

مدل های جذاب پرده والان دار

مدل های جدید پرده اتاق کودک

مدل های شیک پرده

مدل های جدید پرده اتاق کودک

پرده فانتزی اتاق کودک

مدل های جدید پرده اتاق کودک

مدل ای مختلف پرده والان دار

مدل های جدید پرده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

مدل های جدید پرده اتاق کودک

آموزش دوخت پرده

مدل های جدید پرده اتاق کودک

س.م.م بازدید : 104 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

استفاده از خلاقیت در دکوراسیون اتاق نشیمن,چگونه در دکور منزل تغییر ایجاد کنیم,دکور آشپزخانه,استفاده وسایل ساده برای زیبا جلوه دادن اتاق نشیمن,انواع چیدمان مبل در اتاق نشیمن,چیدمان تابلو روی دیوار اتاق نشیمن,طراحی دکور اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق خواب,چیدمان وسایل در منزل,دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق نشیمن فضایی است برای استراحت اعضای خانواده. اندازه اتاق، رنگ، روشنایی و سلیقه شخصی همه از نکات قابل توجه برای چیدمان اتاق نشیمن هستند. اگر به همه این نکات با دقت توجه کنیم می توانیم فضایی بهتر برای استراحتمان ایجاد کنیم. در این چگونه ۷ نکته را برای این منظور برای شما ذکر می کنیم.

فوت و فن های چیدمان اتاق نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن

1- اتاق های بزرگ را به اتاق های کوچک تقسیم کنید

دو کاناپه بزرگ را پشت به پشت در وسط اتاق قرار دهید. این وسایل اتاق را به دو قسمت تقسیم می کنند. سپس، یک میز و چراغ مطالعه را در سمت یکی از آن ها قرار دهید و دو ناحیه برای مطالعه ایجاد کنید. اگر یک سمت اتاق خالی دیده میشود میزهای کوچک و تعدادی صندلی راحتی را در آنجا قرار دهید. در چیدمان اتاق نشیمن چیزی که شما ایجاد می کنید، باید مکانی راحت و جدا از آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری باشد تا در آنجا بنشینید و از عصرانه خود لذت ببرید.

۲-اتاق های کوچک را بهم ریخته نکنید

استفاده چند منظوره از مبلمان مستقل. مبلمان شادی بخش با خطوط تمیز، طوری که اتاق را مسدود نکنند. یک حقه خیلی قدیمی استفاده از نیمکت است، به شکل صندلی کوچک که درست روبروی دیوار قرار بگیرد. روی نیمکت را با پارچه کتانی بپوشانید. در مورد استفاده از رنگ های روشن چند بالش یا کوسن کوچک را به شکلی پراکنده روی آن قرار دهید. برای دور نیمکت می توانید یک میز کوچک کوکتل با پایه های استیل بگذارید که روی آن سنگ های کوچک با اشکال متفاوت قرار داده اید. این چیدمان اتاق نشیمن به راحتی قابل حرکت دادن است و میتوانید آنها را کنار هم گذاشته یا از هم فاصله بدهید.

۳-چوب مصنوعی

مبلمانی چوبی برای چیدمان اتاق نشیمن تان پیدا کنید که در حد متوسط رو به بالا باشد با روکش پارچه ای و ساختی محکم در این صورت هیچ چیز ثابت و یا خسته کننده در مورد این مبلمان چوبی وجود نخواهد داشت. مبلمان های ارگانیک بسیار محبوب هستند و در طراحی آنها از چوب های بازیافتی و پیچ های بلند استفاده شده است. مبلمان هایی در این شکل که از دل طبیعت بیرون کشیده شده اند پایه هایی شبیه شاخه های درخت دارند. مبلمان هایی از چوب مصنوعی نیز در بازار هستند که درست شبیه چوب های جنگلی می باشند.

۴-اضافه کردن رنگ

رنگ های مبلمان را روشن، رنگ های شاد … صورتی، سبز و بنفش انتخاب کنید اما رنگ خنک باشند. یا خودتان رنگ آمیزی کنید. این موضوع در مورد خرید هیچ وسیله تازه ای برای اتاق نشیمن تان نیست بلکه در مورد دوباره سازی و بازیابی چیزهایی است که دارید. شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با چیزهایی خاکیرنگی که دارید ترکیب کنید به عنوان مثال از کوزه های سفالی با دقت در چیدمان اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

۵-تنظیم حالت نور پردازی

بین لامپ و سیستم روشنایی مرکزی بالای سر یکی را انتخاب کنید و یا هر دو را ترکیب کنید. برای اتاق بزرگ یک لامپ پر نور روی یک پایه سنگ مرمر در نظر بگیرید یا یک لامپ روی میز کوکتل قرار دهید. اگر شما در اتاق خود میز کوکتل ندارید پس سیستم روشنایی بالای سر را نصب کنید. گزینه دیگر لامپ های مراکشی با شیشه های رنگی است. استفاده از این لامپ ها مخصوصا در سطح های مختلف بالای نیمکت می تواند زیبا باشد.

۶-روی زمین فرش بیندازید

فضای خود را با یک فرش بزرگ، جالب با یک نقشه پر طرح و رنگارنگ در مرکز اتاق بپوشانید. برای اینکه مطمئن شوید فرش در مرکز قرار دارد اطراف اتاق را ساده نگه دارید. برای پرده ها و سایر وسایل، پارچه های طبیعی و سایه های آرامش بخش از رنگ خاکستری مایل به قهوه ای با جزئیات آلی انتخاب کنید. شما می خواهید در مرکز اتاق سرگرم شوید جایی که فرش، بالش ها و تکه های کوچک آنتیک بر روی میز با رنگ های روشن قرار دارند.

۷-در پایان کمی از احساس خود را هم اضافه کنید

اتاق خود را با جزیات شخصی بسازید. توجه نشان دادن به جزئیات باعث میشود تا افراد احساس کنند که در یک جای خاص هستند. مثلا وقتی کنار دریا می روید یک کاسه از خرده ریزهایی مثل صدف جمع کنید و در اطراف اتاق نشیمن بگذارید. کتاب ها و عکس ها را بصورت کارهای هنری روی دیوار ها و قفسه ها قرار دهید. بیرون بروید و یک تکه سنگ برداشته و روی تعدادی از کتابهای خود بگذارید. چیزهای کوچکی پیدا کنید که شما را خوشحال کنند و آنها را به چیدمان اتاق نشیمن خود اضافه کنید. این چیزها حتی می توانند پس زمینه یک مجله باشند، هر چیزی در زندگی شما داستانی دارد و می گوید: “آهای، من زنده ام!”

س.م.م بازدید : 178 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مبلمان ساحلی,مدل مبلمان ساحلی,مبل های ساحلی,مبلمان مدرن, مدل مبلمان,مبلمان ویلایی,دکوراسیون مبلمان,عکس دکوراسیون مبلمان,خرید مبلمان,راهنمای خرید مبلمان,مبل,مدل مبل,مبل ساحلی,مدل مبل ساحلی,دوخت مبل ساحلی

 

مدل مبل ساحلی2015

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی مدل مبل ساحلی | Beach furniture

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی خوشکلترین مدل مبل ساحلی

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی مدل های جدید مبل ساحل

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی مبل ساحلی | Beach furniture

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی شیکترین مدل مبل ساحلی

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی قشنگترین مدل مبل ساحلی

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی مبل,مدل مبل,مدل مبل ساحلی

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی جدیدترین مدل مبل ساحلی | Beach furniture

مدل های جدید و زیبای مبل ساحلی

س.م.م بازدید : 553 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل های جدید الاچیق,تصاویر جدید آلاچیق,آلاچیق خارجی,آلاچیق ایرانی,دنیای آلاچیق,تزئین خانه,آموزش تزئین خانه,تزئین حیاط,ساخت آلاچیق زیبا,طراحی آلاچیق

فراموش نکنید، آلاچیقی که طراحی می کنید در طول شب نیز باید قابل استفاده باشد. بنابراین به نورپردازی آن توجه ویژه داشته باشید. در انتخاب وسایل نورپردازی دقت کنید و با انواع چراغهای مخصوص برای فضای بیرونی آشنا شوید و پس از آن دست به انتخاب بزنید.

ایده هایی برای طراحی آلاچیق ها

آلاچیق های بدون سقف

آلاچیق | مدل آلاچیق | pavilions

آلاچیق ها بیشتر برای تزئین و زیبایی در دنیای مدرن به کار میروند در قدیم آلاچیق ها به شکل ساده ساخته میشدند ولی الانه به یک مکان مفرح و تزئینی برای خانواده های ثروتمند و سلطنتی تبدیل شده است

مواد و مصالح برای طراحی آلاچیق

با انتخاب چارچوب و دیواره های ساده و تغییر کف پوش ها نسبت محیط اطراف خود می توانید حدود آلاچیق را تعیین کنید. نیازی به داشتن سقف نیست.

مبلمان متفاوت برای آلاچیق ها

مدل های تزئینی آلاچیق | Decorated pavilions

به جای استفاده از مبلمان های معمول می توانید از تاب های بزرگی که به زیبایی با پارچه ها و کوسن ها تزئین شدند استفاده کنید. لذت تاب سواری زیر چنین سقف زیبایی را از دست ندهید.

آلاچیق ها با تکیه بر دیوار خانه

همانطور که همه ما می دانیم هدف ما از داشتن آلاچیق، داشتن مکان و سرپناهی برای ارتباط ما با طبیعت است. برای طراحی و ساخت آلاچیق به نظر می رسد استفاده کردن از مواد و مصالح طبیعی همچون سنگ و چوب می تواند حس نزدیکی ما را با طبیعت بیشتر کند.

تزئین آلاچیق | Decorated pavilions

علاوه بر این که می توانید از ترکیب سنگ و چوب در کنار هم استفاده کنید، در طراحی امکان دارد که وجود یکی از آنها نسبت به دیگری چشمگیر تر باشد. کف پوش های سنگی اگر طرح و رنگ آنها با ظرافت انتخاب شده باشد می تواند جلوه زیبایی به آلاچیق ببخشد.

دست به تغییر ایده های قدیمی بزنید و  از طراحی مدرن کمک بگیرید. همانطور که در تصویر می بینید در طراحی این آلاچیق حد و مرزی میان سقف و دیواره آن نمی توان یافت. در عین حال فرم و حالت سیال، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

سقف های کوچک با عرض کم برای آلاچیق ها

مدل جدید آلاچیق | pavilions model

 

 

طراحی سقف و دیوار آلاچیق

لزومی ندارد که فکر کنید حتما تمامی محیطی را که می خواهید از آن استفاده کنید باید مسقف کرد. با در نظر گرفتن جهت تابش خورشید می توانید از سقف هایی با عرض کم و طول زیاد در کنار دیواره ها استفاده کنید.

استفاده از رنگ در طراحی آلاچیق

عکس آلاچیق | pavilions pictures

محیط های رنگارنگ همیشه روحیه بخش هستند. با آگاهی از نوع پوشش گیاهی مکانی که دارید در آن آلاچیق را می سازید، دست به انتخاب رنگ بزنید. نترسید و با جسارت شروع به رنگ آمیزی کنید مطمئن باشید نتیجه خوبی خواهید گرفت و شادابی را به آن محیط هدیه خواهید کرد.

نورپردازی در طراحی آلاچیق

تصاویر آلاچیق | pavilions images

دیوارهای پارچه ای می توانند با ایجاد نیم سایه از تابش مستقیم آفتاب به محیط داخل آلاچیق جلوگیری کنند. شاید دیواره های پرده مانند آلاچیق و پوشش پارچه ای مبلمان ها بتواند حس هماهنگی را در طراحی آن تقویت کند.

سقف های پارچه ای تا شو

آموزش تزئین انواع آلاچیق

این نوع سقف های پارچه ای با استفاده از ریل هایی که گیره های مخصوص را در خود جای داده اند، به شما اجازه می دهند تا باز یا بسته بودن سقف را خودتان انتخاب کنید.

سقف و دیوارهای حصیری

آموزش دکوراسیون آلاچیق | pavilions

حصیر ها می توانند گزینه مناسبی برای پوشش سقف و دیوارهای آلاچیق ها باشند. وجود آنها حس نزدیک نزدیکی با طبیعت را افزایش می دهد و با توجه به این که رطوبت را در خود نگه می دارند با گذر باد از میان ساقه های آن هوایی خنک را در محیط آلاچیق جریان می دهند.

سقف و دیوار یک پارچه در طراحی آلاچیق

دست به تغییر ایده های قدیمی بزنید و  از طراحی مدرن کمک بگیرید. همانطور که در تصویر می بینید در طراحی این آلاچیق حد و مرزی میان سقف و دیواره آن نمی توان یافت. در عین حال فرم و حالت سیال، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

سقف های کوچک با عرض کم برای آلاچیق ها

جدیدترین مدل آلاچیق | new pavilions model

سقف های چوبی مشبک

سقف های چوبی مشبک، که همه شکل های انتزاعی از طبیعت را به خود گرفته اند نیز با عبور نور خورشید از خود حس و حالی زیبا را به وجود می آورند.

سقف الاچیق

این سقف ها با داشتن تنوع طرح و نقش اجازه می دهد تا شما بتوانید انتخابی متناسب را سلیقه خود داشته باشید.

دیوار های پارچه ای در طراحی آلاچیق

تزئین آلاچیق با انواع تخته های آلاچیق سازی

اگر انتخاب شما برای ساخت آلاچیق استفاده از چوب است، می توانید با انتخاب صندلی و مبلمان چوبی با رنگ هماهنگ با چارچوب و کف پوش محیطی زیبا را بیافرینید.

تزئین آلاچیق با چوب

همه ما از این که ساعاتی را در فضای سبز و در دل طبیعت بگذرانیم لذت می بریم. البته خوشحال تر خواهیم شد که بتوانیم چنین فضایی را در حیاط خانه ( آپارتمان ) و یا ویلای خود داشته باشیم.

مراحل ساخت آلاچیق

در این مواقع داشتن آلاچیق و سایه بانی که بتواند ما را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش باران و برف در امان نگه دارد لازم به نظر می رسد. با این شرایط هر گاه که بخواهیم با هر وضعیت آب و هوایی می توانیم از فضای سبز لذت ببریم.

ساخت آلاچیق | آموزش الاچیق سازی

در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال های گیاهی سقف آلاچیق ها را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع آلاچیق ها را نیز می توان در شمال ایران یافت که با ساقه های برنج ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز گیاهان متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

تزئین آلاچیق با گل و گیاه

سقف های گیاهی

شاید یکی از پرطرافدارترین نوع سقف برای آلاچیق ها، سقفهایی است که به کمک رشد گیاهان رونده در طول زمان شکل می گیرند. این سقف ها بسیار زیبا هستند و حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می دهند. زیبایی عبور نور از لا به لای شاخ و برگ گیاهان لذت حضور در آن فضا را بیشتر می کند.

آموزش طراحی آلاچیق های چوبی

آلاچیق ها را در مجاورت دیوار خانه برپا کنید تا بتوانید علاوه بر دسترسی سریع به آن، سقف را نیز به دیوار تیکه دهید. مجاورت این آلاچیق با خانه به زیبایی نمای خارجی ویلای شما کمک می کند.

نورپردازی های آلاچیق

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 3,337
  • بازدید سال : 23,379
  • بازدید کلی : 884,965
  • آمار