loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 120 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

ویژگی افراد شوخ طبع | Witty people

افراد دارای خصوصیات بسیاری هستند که یکی از این خصوصیات شوخ طبع بودن است که دربرخی موارد میتوانید فرد را به یک کمدین واقعی تبدیل کند و موجب شادی اطرافیان فرد شود و در برخی موارد نیز میتواند تلخی زندگی را از یاد ببرد در این بخش میخواهیم با خصوصیات و ویژگی های افراد شوخ آشنا شویم

دکتر رزاقی- روان شناس: دیده ای می گویند فلانی بی غم است؟ آدم هایی را دیده اید که همیشه می خندند و انگار از آسمان افتاده اند و هیچ غم و دردی ندارند و زندگی هیشه روی خوشش را به آنها نشان داده است؟ واقعا این آدم ها شادند یا شادی شان نقابی است که به چهره زده اند تا غم و دردها را بپوشانند؟

شوخ طبع ها چه ویژگی هایی دارند؟
شوخ طبعی و بذله گویی یک ویژگی روانی است. بنابراین نمی توانیم بگوییم هرشخصی که شوخ طبع و بذله گو است الزاما مشکلی دارد و برای پنهان کردن غم ها و مشکلاتش این گونه رفتار می کند. گاهی هم هستند افرادی که در زندگی شخصی و بیرونی خود زیاد موفق به نظر نمی رسند. ولی شادمان شان ناشی از خلق ویژه و دنیای درون آنهاست و وقتی با این افراد بیشتر معاشرت داشته باشیم متوجه می شویم این آدم ها زیاد هم زندگی را سخت نمی گیرند. برداشت های ذهنی این افراد نسبت به پدیده ها با خیلی از ما متفاوت است و زیاد حساسیت به خرج نمی دهند. این افراد برداشت های منفی ندارند. یعنی نقاط منفی کمتر به چشمشان می آید و زودرنج نیستند. چنین افرادی وقتی با ناکامی و شکستی در زندگی شان مواجه می شوند، دنیا برایشان به آخر نمی رسد.

تفاوت شوخ طبع ها و معمولی ها
در حالی که ذهن افراد حساس و زودرنج مدام درگیر پردازش است و معمولا رفتارها را به شکل منفی تحلیل می کنند، اگر یک فرد آسان گیر را یک روز مانده به یک مهمانی دعوت کنیم سریع لباسی از میان لباس هایش پیدا می کند و به مهمانی می رود چون هدفش این است که به مهمانی برود و چندان اهمیت نمی دهد که از 2 هفته قبل دعوت شده یا همان روز، اما افراد سخت گیر معمولا انتظار دارند از 1 هفته قبل به آنها اطلاع داده شود تا لباس مناسب پیدا کنند یا حتی بخرند.

شوخ طبع ها در تعاملات بین فردی
در تعاملات بین فردی هم اگر افراد شوخ طبع حرف نابجا یا زخم زبانی بشنوند خیلی پریشان خاطر و ناراحت نمی شوند. خیلی هم زود آن را به فراموشی می سپارند. اما یک فرد زودرنج ممکن است با یک حرف مدت ها درگیر باشد. این رفتارها و واکنش ها از ویژگی های رفتاری اشخاص بر می آید و اینکه چگونه به دنیا نگاه می کنند.

شناخت افراد شوخ طبع | Witty people

چرا بعضی ها شوخ طبع می شوند؟
یکی از عللی که باعث این تفاوت ها می شود ذهن و مغز انسان هاست؛ اینکه مغز یک انسان چگونه هر کنشی را تحلیل می کند و بعد متناسب به همان تحلیل واکنش نشان می دهد معمولا واکنش افراد آسان گیر و شوخ طبع یک واکنش خنده رویانه است از دید دیگری این واکنش ها با ویژگی شخصیتی افراد ارتباط دارد. مثلا ما می بینیم برخی از آدم هایی که یک مقدار چاق هستند که ما به آنها تیپ های پیک نیکی می گوییم، اغلب افرا خوش مشرب یا بی تفاوتی هستند. در عوض می بینیم برخی ز افراد لاغر به شدت جوشی هستند. زود مضطرب می شوند، حساس اند و غصه می خورند مخصوصا این چاق و لاغری ناشی از ویژگی های شخصی بیشتر در صورت افراد نمایان می شود.

شوخ طبعی یادگرفتنی است؟
بعضی از افراد با آموزش و به دلیل با معاشرت با افراد خوش برخورد و شوخ طبع به این ویژگی دست پیدا می کنند. یعنی فرد از دوران نوجوانی سعی کرده است که این شکلی باشد یا یکی از نزدیکانش مثل پدر و یا مادر این گونه بوده و فرد تحت تاثیر آن شخص خاص این ویژگی اخلاقی را آموخته و جزئی از او و درونی شده است. یعنی آنچه را که در کودکی و نوجوانی آموخته به یک تیپ شخصیتی تبدیل می شود یا اینکه ممکن است بذله گویی یک رفتار تقویت شده باشد.

به طوری که فرد یک بار وارد جمعی می شود و شروع به بذله گویی می کند و دیگران از وجود او لذت می برند و تشویقش می کنند بار دیگر همین کار را انجام می دهد و باز هم مورد استقبال قرار می گیرد به طوری که دوستانش به او می گویند بدون تو الا خوش نمی گذرد. اگر تو نباشی ما فلان مهمانی یا فلان سفر را نمی رویم و… شخص با این واکنش ها و تشویق ها برای بذله گو بودن و شوخ طبعی تلاش می کند و کم کم این مساله جزو ویژگی های فردی و خلقی او می شود و در اثر موافقتی که با آن مواجه شده می تواند به سادگی در هر موقعیت و هر جمعی این رفتار را نشان بدهد.

وقتی همیشه بذله گو نیستیم
البته برخی افراد دوگونه رفتار دارند. مثلا شخص در مواجهه با خانواده همسرش بسیار بی خیال، بی تفاوت، بگو و بخند و خوشرو به نظر می رسد ولی درون خانواده و با همسرش رفتار کاملا متفاوتی دارد. به طوری که روزگار را بر آنها سیاه کرده است. یا اینکه شخص میان دوستانش به شوخ طبعی و بذله گویی شناخته می شود ولی میان خانواده بسیار سخت گیر و بداخلاق است. البته این افراد یا دچار اختلالات شخصیتی هستند یا درون خانواده مشکل دارند که این رفتارها را از خودشان نشان می دهند.

افراد شوخ طبع | Witty people

وقتی بذله گویی از نیازهای ارضا نشده می آید
گاهی هم فرد نیازهای ارضا نشده خود را در جمع به شکل بذله گویی و شوخ طبعی نشان می دهد. یعنی همیشه این رفتار نشانه شادی درونی و سلامت روان نیست. این ویژگی در افرادی که دوگانگی دارند اغلب نشانه یک اختلالات شخصیتی است. داستانی هست که شخصی نزدیک روانکاو می رود و می گوید من بسیار افسرده هستم و با دارو هم خوب نشدم. روانکاو به او می گوید به فلان جا برو.

شخصی یک برنامه کمدی اجرا می کند مردم را می خنداند. می توانی به تماشای این برنامه بروی و برای لحظاتی شاد باشی. شخص می گوید کسی که این برنامه را اجرا می کند خود من هستم. یعنی فردی که دیگران را می خنداند لزوما آدم شادی نیست. اگر شخصی این ویژگی را در جوهره وجودش داشته باشد، می تواند با تمرین و آموختن برخی مهارت ها به این ویژگی دست پیدا کند که از درون انسان شادی باشد و دیگران را هم بخنداند و شاد کند ولی واقعا بعضی از افراد این جوهره وجودی را ندارند و هر چقدر هم تلاش کنند بعید است بتوانند به چنین روحیاتی دست پیدا کنند.

یعنی آدم هایی که ذاتا افراد جدی و درون گرایی هستند معمولا نمی توانند خیلی شوخ طبع و بذله گو باشند. در نهایت آنها فقط می توانند در جمع با ادب و نزاکت بنشینند و با افراد یک برخورد نسبتا صمیمانه داشته باشند. ما آنها را بیشتر به عنوان افراد رسمی می شناسیم و خیلی قابل تغییر نیستند.

س.م.م بازدید : 241 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بهترین مانکن دنیا

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

خوش اندام ترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

خبر فوت فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

تصویرمانکن بین المللی

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

 عکس فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

معروفترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

تصویر فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

خوش قیافه ترین مانکن دنیا

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس مانکن ایرانی

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

تصویر زیباترن مانکن ایرانی

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس خانوادگی فرزین اطهری

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

شیکپوش ترین مانکن ایرانی

عکس های مشهورترین مانکن ایرانی فرزین اطهری

عکس دختر فرزین اطهری

س.م.م بازدید : 646 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر دختران لخت,عکس دختران لخت,سکس دختر,سکس دختر تهرانی,تصاویر لخت دختران تهران,عکس لخت دختران تهران,بی حجابی در تهران,دختران بی حجاب,دختران بد حجاب,دختران بدون حجاب,دختر سکس تهرانی,دختر سکس ایرانی,دختر لخت ایرانی,دختر بی لباس ایرانی,دختران بی حجاب ایرانی,دختران بی حجاب تهران,تصاویر دختران بی حجاب,عکس دختران بی حجاب,تصاویر دختران سکس تهران,عکس دختران سکس تهران

 

دختران بد حجاب

حجاب غیر اسلامی دیگر تهران را فراگرفته و بیشتر دختران به قول خودشان به روز شده اند.آیا به روز شدن فقط گذاشتن مو بیرون از روسری و مقنعه است؟آیا واقعا به روز بودن پوشیدن شلوار یا ساپورت و حتی مانتو تنگ و کوتاه است؟

بیشتر دختران ایرانی فکر میکنند با این به روز بودن ها میتوانند مورد جلب توجه بیشتر ادم ها قرار بگیرند

چرا دختران ایرانی حجاب را از حضرت زینب(ص) نمیاموزند؟

مشکل اساسی در کجاست؟چه کسی در این مورد گناه کار است؟

در این مورد خیلی ها گناه کارند ولی بازم نباید تقصیر را گردن گروه یا شخصی انداخت

رسانه های ما باید تلاش خود را در مورد معرفی حجاب ایرانی اسلامی به جوانان و دختران تازه به دوران رسیده انجام دهند تا این دختران با رعایت حجاب خود مانع از افزایش گناه و فساد در جامعه شوند

در یک نظر سنجی از پسران یک منطقه به این نتیجه رسیدیم که بیشتر پسران از دختران چادری خوششان میاید کمتر پسری از دختران بی حجاب و دختری که موهایش را برای جلب توجه دیگران بیرون میگذارد خوششان میاید چون میدانند این گونه دختران بعد از ازدواج هم نمیتوانند حجاب خود را رعایت کنند و این مسئله در بیشتر مواقع به طلاق هر دو طرف میانجامد.

دوستان و کاربرانی که این مطلب را میبینند لطفا نظرات خود را در همین سایت اعلام کنید تا همه از این مطلب استفاده مفید بکنند.باشد روزی که کله بد حجابی در ایران از بین بروند.

تصاویر سکس دختران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران تصاویر دختران بی حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختر لخت و سکس تهران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران تصاویر دختران بد حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران عکس دختران بد خجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران تصاویر دختران و پسران بی حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران عکس سکس دختران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران عکس دختران بد حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران بی حجاب و بد حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران بد حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دوس شدن دختر جوان با پیرمرد

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران بی حجاب

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختر بی حجاب تهران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران بی حجابی در ایران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران بد حجاب تهران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران لخت ایران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران سکسی شدن دختران تهران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران دختران سکس ایران

بد حجابی و بی حجابی دختران در تهران

س.م.م بازدید : 205 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اخبار,اخبار جالب,اخبار اجتماعی,خبرهای جالب,اخبار دیدنی,خبرهای دیدنی جالب,تغییر جنسیت پسر,تغییر جنسیت پسر به دختر,تغییر جنسیت دادن پسر 8 ساله,دختر شدن پسر 8 ساله,پسر 8 ساله ای که تغییر جنسیت داد,پسر کوچولویی که تغییر جنسیت داد,تغییر جنسیت پسر کوچولو,عمل جراحی جنسیت,تبدیل پسر به دختر,تبدیل دختر به پسر,جنسیت,تغییر دادن جنس,The male sex change

 

پسر 8 ساله ای که به دختر 8 ساله تبدیل شد

«دنان» که با جنسیت مذکر متولد شده است حالا می تواند مثل دخترها لباس بپوشد و موهایش را بلند کند، او می گوید هنوز هم در مدرسه بچه ها اذیتش می کنند و یادش می اندازند که پسر بوده است.

دختر شدن پسر  8ساله

به گزارش بوی حرم این دختر هشت ساله ی تغییر جنسیت داده، سوژه ی جدید برنامه های تغییر جنسیت کودکان است. روز چهارشنبه این دختر در برنامه ی ویژه ی «کودکان و نوجوانانی که فیزیک بدنی شان مخالف جنسیت حقیقی آنهاست» روی صحنه رفت و در شبکه ی سی ان ان با آندرسون کوپر مصاحبه کرد.

پسری که تبدیل به دختر شد

«همکلاسی هایم می گفتند که من یک پسر بوده ام و این واقعا غمگینم می کرد» والدین دانان که در این برنامه شرکت کرده بودند به مجری گفتند: «متوجه نشدیم پسر کوچکمان چه مشکلی داشت اما از سن دو سالگی ناگهان شروع به اصرار کرد که یک دختر است نه پسر» در سن شش سالگی او واقعا از اینکه مجبور بود پسرانه رفتار کند احساس ناراحتی می کرد و حتی سعی کرد خودش را بکشد.

تغییر جنسیت پسر به دختر

در مدرسه او را اذیت می کردند و حتی معلم ها از وی حمایت نمی کردند آنها معتقد بودند رفتار عجیب او در مدرسه ایجاد اختلال میکند. پس از آن پزشکان یک دی وی دی در اختیار آنها قرار دادند و از این طریق والدین او متوجه شدند فرزندشان به مشکل نقص جنسیتی مبتلا است و اینکه در همین سنین کودکی امکان تغییر جنسیت برای وی وجود دارد.

تغییر جنسیت پسر به دختر و برعکس

بدین طریق بود که موافقت نمودند از طریق عمل جراحی فرزندشان زندگی را که خود خواهان آن است به دست بیاورد. دنان می گوید حالا از زندگی خود خیلی راضی است و به نظر او همه چیز سر جای خود قرار گرفته است.

پسری که تغییر جنسیت داد

س.م.م بازدید : 193 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

داستان پدر و پسر,داستان پدر و پسر در کوه,سرگرمی,سایت سرگرمی,سایت داستان کودکانه,داستان آموزنده جدید,داستان آموزنده,داستان پندآموز,داستان پدر و پسری در کوه,داستانک,داستانهای خواندنی,داستان آموزنده

 

پدر و پسري مشغول قدم زدن در كوه بودند که ناگهان پای پسر به سنگی گیر کرد، به زمین افتاد و ناخودآگاه فرياد کشید: آآآی ی ی !!

صدایی از دوردست آمد: آآآی ی ی!!
پسرک با کنجکاوی فریاد زد: کی هستی؟
پاسخ شنید: کی هستی؟
پسرک خشمگین شد و فریاد زد: ترسو!
باز پاسخ شنید: ترسو!
پسرک با تعجب از پدرش پرسید: چه خبر است؟
پدر لبخندی زد و گفت: پسرم، توجه کن و بعد با صدای بلند فریاد زد: تو یک قهرمان هستی!
صدا پاسخ داد: تو یک قهرمان هستی!

پسرک باز بیشتر تعجب کرد. پدر توضیح داد: مردم می گویند این انعکاس کوه است ولی این در حقیقت انعکاس زندگی است. هر چیزی که بگویی یا انجام دهی، زندگی عیناً به تو جواب میدهد.

اگر عشق را بخواهی، عشق بیشتری در قلبت به وجود می آید و اگر به دنبال موفقیت باشی، آن را حتماً به دست خواهی آورد. هر چیزی را که بخواهی، زندگی همان را به تو خواهد داد.

بله ! خواستن تمام چيزهايي كه ما انتظارش را داريم به يك تصوير ذهني ايده آل بستگي دارد. این تصویر ذهنی شماست كه به شما شادی یا غم‌، موفقیت‌، یا شكست‌، خوشبختی و یا درد و رنج را هديه می‌دهد. تصویر ذهنی شما می‌تواند به شما كمك كند تا آنچه را برای رسیدن به شادی و رضایت لازم دارید انجام دهید، می‌تواند به شما كمك كند تا از زندگی خود لذت ببرید، می‌تواند اسباب اعتماد به نفس و اطمینان به كار و فعالیت هایی باشد كه شما برای زمان فراغت خود انتخاب می‌كنید، مصمم بر شاد زیستن شوید، از روی خیرخواهی به ارزیابی خودتان بپردازید، بهترین و طلایی‌ترین لحظات زندگی را در ذهن مجسم كنید و با توجه به واقعیت‌ها، نه خیالات واهی‌، بلكه براساس تصویر مثبت كه از واقعیات زندگی دارید، این تصویر خوشایند از خویش را تقویت كنید.

مراقب باشيد تا تصویر ذهنی خود را جایی گم نكنيد تا بهمراه آن انگیزه خوشبخت شدن را از دست دهيد‌. مواظب خودتان و روحتان و اندیشه‌های قشنگتان باشید‌. نگذارید كه هیچ باد مخالفی ابرهای سیاه را روبه‌روی پنجرهٔ رو به اقبال ذهنتان بیاورد تا موفقيت و خوشبختي در زندگي را آنطور كه مي پسنديد تجربه كنيد!

س.م.م بازدید : 205 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

خواندنیهای دیدنی,مطالب آموزنده,سخنان نادرشاه افشار,سخنان آموزنده,مطالب آموزنده, سخنان بزرگان,جملات حکیمانه,نادر شاه کیست

سخنان آموزنده از دانشمندان

میدان جنگ می تواند میدان دوستی نیز باشد اگر نیروهای دو طرف میدان به حقوق خویش اکتفا کنند . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ جملات قصار ∞∞∞∞∞∞∞∞

سکوت شمشیری بوده است که من همیشه از آن بهره جسته ام . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ مطالب آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

تمام وجودم را برای سرفرازی میهن بخشیدم به این امید که افتخاری ابدی برای کشورم کسب کنم . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

باید راهی جست در تاریکی شبهای عصیان زده سرزمینم همیشه به دنبال نوری بودم نوری برای رهایی سرزمینم از چنگال اجنبیان ، چه بلای دهشتناکی است که ببینی همه جان و مال و ناموست در اختیار اجنبی قرار گرفته و دستانت بسته است نمی توانی کاری کنی اما همه وجودت برای رهایی در تکاپوست تو می توانی این تنها نیروی است که از اعماق و جودت فریاد می زند تو می توانی جراحت ها را التیام بخشی و اینگونه بود که پا بر رکاب اسب نهادم به امید سرفرازی ملتی بزرگ . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت . جوانی که از آرمانهای بزرگ فاصله گرفت نه تنها کمک جامعه نیست بلکه باری به دوش هموطنانش است . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

اگر جانبازی جوانان ایران نباشد نیروی دهها نادر هم به جای نخواهد رسید . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

خردمندان و دانشمندان سرزمینم ، آزادی اراضی کشور با سپاه من و تربیت نسلهای آینده با شما ، اگر سخن شما مردم را آگاهی بخشد دیگر نیازی به شمشیر نادرها نخواهد بود . نادر شاه افشار

سخنان آموزنده نادرشاه افشار | Nader informative speech

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر و عمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند . پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند .و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

هر سربازی که بر زمین می افتد و روح اش به آسمان پر می کشد نادر می میرد و به گور سیاه می رود نادر به آسمان نمی رود نادر آسمان را برای سربازانش می خواهد و خود بدبختی و سیاهی را ، او همه این فشارها را برای ظهور ایران بزرگ به جان می خرد پیشرفت و اقتدار ایران تنها عاملی است که فریاد حمله را از گلوی غمگینم بدر می آورد و مرا بی مهابا به قلب سپاه دشمن می راند … نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

شاهنامه فردوسی خردمند ، راهنمای من در طول زندگی بوده است . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

فتح هند افتخاری نبود برای من دستگیری متجاوزین و سرسپردگانی مهم بود که بیست سال کشورم را ویران ساخته و جنایت و غارت را در حد کمال بر مردم سرزمینم روا داشتند . اگر بدنبال افتخار بودم سلاطین اروپا را به بردگی می گرفتم . که آنهم از جوانمردی و خوی ایرانی من بدور بود . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

کمربند سلطنت ، نشان نوکری برای سرزمینم است نادرها بسیار آمده اند و باز خواهند آمد اما ایران و ایرانی باید همیشه در بزرگی و سروری باشد این آرزوی همه عمرم بوده است . نادر شاه افشار

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

هنگامی که برخواستم از ایران ویرانه ای ساخته بودند و از مردم کشورم بردگانی زبون ، سپاه من نشان بزرگی و رشادت ایرانیان در طول تاریخ بوده است سپاهی که تنها به دنبال حفظ کشور و امنیت آن است . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

لحظه پیروزی برای من از آن جهت شیرین است که پیران ، زنان و کودکان کشورم را در آرامش و شادان ببینم . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

برای اراضی کشورم هیچ وقت گفتگو نمی کنم بلکه آن را با قدرت فرزندان کشورم به دست می آورم . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

گاهی سکوتم ، دشمن را فرسنگها از مرزهای خودش نیز به عقب می نشاند . نادر شاه افشار

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان آموزنده نادر شاه افشار ∞∞∞∞∞∞∞∞

کیست که نداند مردان بزرگ از درون کاخهای فرو ریخته به قصد انتقام بیرون می آیند انتقام از خراب کننده و ندای از درونم می گفت برخیز ایران تو را فراخوانده است و برخواستم . نادر شاه افشار

س.م.م بازدید : 167 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

سرگرمی,سایت سرگرمی,سایت تفریحی,سخنان آموزنده,سخنان پندآموز,جملات آموزنده,جملات پندآموز,سخنان آموزنده دانشمندان,جملات آموزنده دانشمندان

 

حاج محمد اسماعیل دولابی

محمداسماعیل دولابی معروف به حاج اسماعیل دولابی (زادهٔ ۱۲۸۲ – درگذشتهٔ ۹ بهمن ۱۳۸۱)، عارف عرفی‌گرای شیعی بود؛ و در جلساتی که سال‌ها در تهران برگزار می‌کرد به بیان مفاهیم عرفانی به روش تخاطب دو سویه (با مخاطب) بازگو می‌کرد. وی در آرامگاه فاطمه معصومه در قم به خاک سپرده شد.

محمداسماعیل دولابی در روستای دولاب از توابع تهران زاده شد. در جوانی به شغل کشاورزی اشتغال داشت و در عین حال به صورت آزاد به دانش‌آموزی در جلسات علمای دینی معاصر مانند آیت‌الله سید محمد شریف شیرازی، آیت‌الله شاه‌آبادی، آیت‌الله تقی بافقی، شیخ غلامعلی قمی و شیخ محمدجواد انصاری پرداخت.

در زیر سخنان آموزنده از این بزرگوار برای شما عزیزان فراهم کرده ایم

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

 

دعا و نیایش قبل از آنکه ابزار زندگی باشند، ابزار بندگیاند و بیش از آنکه خواهش تن را ادا کنند، حاجت دل را روا میکنند و برتر از آنکه سفرهی نان را فراخی بخشند، گوهر جان را فربهی میدهند. محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

در دعا هم از نیاز عاشق سخن میرود، هم از ناز معشوق؛ هم از احتیاج این و هم از اشتیاق، او هم از انس هم از خوف، هم از محبت هم از معرفت، هم از توبه و انابت هم از کرم و اجابت، هم حاجتی معیشتی و زمینی هم از مطلوبات آرمانی و آسمانی، هم از تسلیم و هم از تعلیم. محمداسماعیل دولابی

 

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

 

سوال نکن شاید خدا به تو بفهماند .
گدایی نکن شاید خدا غنی ات کند .
به قلبت فشار نیاور شاید خدا مشکلت را حل کند .
چه در امور دنیوی و چه در امور اخروی یک شاید کنار زندگی ات بگذار . محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

لحظه ای تفکر کنید و چیزهای  بی ارزش که فانی هستند را برشمارید و با بهره گیری از صفت آگاهی آن ها را بسنجید ، سپس نتیجه گیری کنید چیزهایی که رفتنی و فانی است و فقط در دنیا هستند و این را باور قلبی داشته باشید ، آن وقت آرامشی وصف نشدنی خواهید داشت. محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

گروهی محبت را می فروشند برای سیر کردن شکم و فرج خود. اینها چقدر احمقند، باید برای خرید محبت از شکم و فرج صرف نظر کرد…
قدر محبت را بدان، نکند آن را به چیزی های کوچک بفروشی. حب فقط برای خدا و خوبان خداست. محمداسماعیل دولابی

 

سخنان پندآموز و آموزنده دانشمندان

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

خلاصه و لب اخلاق دو کلمه است : مرنج و مرنجان محمداسماعیل دولابی

اگر شکر کردید برای شما زیاد می کنم…
یعنی شکر هر چیزی مناسب خود آن چیز است. شکر پول کمک کردن و انفاق به فقیر است، شکر علم تعلیم دادن است، شکر قدرت گرفتن دست ضعیف است. اینها شکر نعمتند. شکر منعم، یعنی خدا را عبادت کنیم چون سزاوار عبادت شدن است نه برای اینکه به ما نعمت داده است. محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

اگر خداوند را می خواهید بجویید در زمین و آسمان نیابید که پیدا نمی شود چون خود رحمانش فرمودند:
زمین و آسمان وسعت مرا ندارد دل مؤمن جایگاه من است. محمداسماعیل دولابی

 

محمد اسماعیل دولابی | Mohammad Ismail diabetic

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

هر مصنوعی صانعش را نشان می‎دهد. به هر چیزی نگاه کنی، سازنده‎ی آن را یاد می‎کنی. قالی را می‎بینی، می‎گویی عجب قالی‎بافی داشته است. ساختمان را می‎بینی، می‎گویی عجب معماری داشته است. خودت را چه؟ اگر خودت را هم جلوی آیینه نگاه کنی، یاد خدا می‎افتی… محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

در دنيا اگر خودت را مهمان حساب كني و حق تعالي را ميزبان ، همه غصّه ها مي رود . چون هزار غصّه به دل ميزبان است كه دل ميهمان از يكي از آنها خبر ندارد .
هزار غم به دل صاحبخانه است كه يكي به دل مهمان راه ندارد . در زندگي خودت را ميهمان خدا بدان تا راحت شوي .
اگر در ميهماني يك شب بلايي به تو رسيد شلوغ نكن و آبـــروي صاحبخـــانه را حفظ كن. محمداسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

اعمال هر كس به اندازه معرفتش قیمت دارد . خلوص عمل بسته به میزان معرفت است . اعمالی كه از محبت سرچشمه می گیرد خلوصش بیشتر است. محمداسماعیل دولابی

 

سخنان آموزنده حاج محمد اسماعیل دولابی

 

♥♥♥♥♥ سخنان محمداسماعیل دولابی ♥♥♥♥♥

 

از دنيا نگو، از خلق نگو ، از خودت هم نگو، از خدا بگو. چند وقت که از تنها از خدا بگويي اگر غير از او چيزي هم وجود داشته باشد از يادت مي‌رود و غير او را فراموش مي‌کني. محمداسماعیل دولابی

س.م.م بازدید : 178 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

خواندنیهای دیدنی,مطالب آموزنده,کاریکاتور خنده دار,کاریکلماتورهای آموزنده,کاریکلماتور جدید,اس ام اس کاریکلماتور,کاریکلماتور ناب

 

 

 

کاریکَلِماتور نامی است که پرویز شاپور در سال ۱۳۴۷ بر نوشته‌های خود که در مجله‌ی خوشه به سردبیری احمد شاملو چاپ می‌شد گذاشت. این واژه حاصل پیوند «کاریکاتور» و حرف «ک» مخفف «کلمه» است. به دید شاملو، نوشته‌های شاپور کاریکاتورهایی است که با کلمه بیان شده‌است.

کاریکلماتور نثر است . بازی زبانی دارد تا بتواند گفتنی ها را دیدنی کند (تصویری) طنز دارد. کاریکلماتور از نظر معنایی ، صراحت دارد .

 

نيش هيچ عقربي کشنده تر از عقربه هاي ساعت نيست

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

زندان پارک شد ، دلم گرفت از «دار» و درختش.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مواظب باشيد! کاسه چه کنم چه کنم، شايد همان کاسه زير نيم کاسه باشد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتی عکس گل محمدی در آب افتاد، ماهی‌ها صلوات فرستادند.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

باربر تنها کسی است که پشتش هم سنگ می آورد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر بخواهم پرنده را محبوس کنم، قفسی به بزرگی آسمان می‌سازم.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

آن‌ها که دنبال «شر» مي‌گردند، «خير»شان به کسي نمي‌رسد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

معتاد تابلو  بود ، اما رنگی به رو نداشت.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

به یاد ندارم نابینائی به من تنه زده باشد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

آدم تنها کسي بود که مثل آدم زندگي کرد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتي نمکدان را مي‌بينم دلم شور مي‌زند.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتی هوای آزاد کم شد، برای پرنده‌ها هم نوبت پرواز گذاشتند.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

نام همه ی دختران مرد فقیر ، آرزو بود.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

زندگی بدون آب از گلوی ماهی پایین نمی‌رود.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

سايه‎ام بدون اجازه‎ام ، ‎آب ‎نمي ‎خورد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شاید سکوت، فریادی باشد که تارهای صوتی خود را از دست داده است.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مشکل اشتغال با بی کاری حل می شود.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

دلاک ، پاک ترین نان را از چرک ترین تن بدست می آورد.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

فوّاره و قوه جاذبه از سربه سر گذاشتن هم سیر نمی‌شوند.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

گربه هم برای تکه ای گوشت ، سگ دو می زند.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 3,140
  • بازدید سال : 23,182
  • بازدید کلی : 884,768
  • آمار