loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 2451 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

 

گلت و سوختن و ریزش موها,گلت کردن مو,,اموزش صاف کردن مو کراتینه گلت مواد صاف کننده مو,بهترین سایت مد و زیبایی,ارایش و عروس

ریزش مو با گلت,طرز صحیح گذاشتن گلت,طرز استفاده صحیح از گلت,زیبا شو,اموزش صاف کردن مو,کراتینه مو,گلت مو,صاف کننده مو,اموزش فر کردن مو,فرمول انواع رنگ مو ترکیبی,دانلود کتاب رنگ مو,رنگ مو,دکلره مو,اموزش رنگ کردن مو,پایه دکلره مو,بهترین روش صاف کردن مو,مقایسه گلت و کراتینه برای صاف کردن مو,معایب گلت کردن مو ها,روش صاف کننده دائمی مو به روش ژاپنی,صاف کردن و لخت کردن موها برای همیشه,گلت یا کراتینه,گلت و سوختن و ریزش موها,گلت کردن مو,,اموزش صاف کردن مو کراتینه گلت مواد صاف کننده مو,بهترین سایت مد و زیبایی,ارایش و عروس

 

 

گلت زدن يا گلت كردن؟!

كساني كه در آرايشگاه‌ها با استفاده از مواد شيميائي موي خود را صاف كرده اند، احتمالا اين دو واژه را زياد شنيده و حتي به كار برده اند. در حالي كه گلت )Glatt( فقط يك مارك تجاري است و فرقي با ديگر مارك‌هاي موصاف‌كن شيميائي قديمي كه از طريق مكانيزم اكسايش و كاهش، مو را صاف مي كنند، ندارد و تنها تفاوت آن در دستورالعمل استفاده از آن است.

صاف تا هميشه

اين روش در ميان روش هاي صاف كردن دائمي مو روش نسبتا جديد و گران‌قيمتي است كه اسامي ديگري مانند<روش ژاپني > و <روش گرمائي> مترادف آن به شمار مي‌روند. در صورتي كه اين روش به درستي انجام شود، نتايج بهتري در مقايسه با روش‌هاي قديمي در زمينه سلامت و زيبائي مو دربرخواهد داشت اما در صورتي كه اين كار توسط اشخاص ناوارد انجام شود، مو آسيب ديده و استفاده كننده بد بين خواهدشد.
اين فرايند در سه مرحله انجام مي‌شود: بعد ازانجام عمليات شستشو و حالت دادن، با استفاده از محلول ويژه‌اي تنش‌هاي داخلي مو از بين مي‌رود. ساختمان داخلي مو به واسطه حرارت و فشار ناشي از اتوهاي پهن از جنس سراميك با دماي بالا (در دماي 170 تا230 درجه سانتي گراد) تغيير ساختار مي دهد.در مرحله آخر ساختار داخلي مو با يك محلول خنثي كننده شامل مواد اكسيد كننده و يا از طريق اكسيداسيون با‌هوا‌‌به‌فرم‌راست‌شد ه‌پيكربندي مي‌شود . يادآوري مي كنم هيچ يك از روش‌هاي آرايشي مو اثر هميشگي ندارند. بنابراين بين دو لغت دائمي‌ و هميشگي بايد تمايز قائل شد. زيرا:
اين روش بسته به سرعت رشد مو و درجه انحناي موي تازه رشد كرده، حدوداً 4 تا 8 ماه دوام دارد.
موئي كه با اين روش صاف مي‌شود (البته اگر به درستي انجام شود) در طول اين مدت ساختار راست شده خود را عاري از فرهاي نامطلوب حفظ مي‌كند و نرم و درخشنده به لطافت ابريشم است.
و اما محدوديت هاي اين روش: يكي اينكه 3 تا 5 ساعت زمان لازم دارد، بنابراين براي خردسالان ، سالمندان، افراد داراي كمردرد و به طوركلي كساني كه نمي‌توانند به هردليلي براي اين مدت طولاني روي صندلي بنشينيد، توصيه نمي شود.
فقط ضعف دوم اين روش صرف هزينه‌اي بالغ بر 200 تا 500 دلار است. بله گران قيمت است !

روشي براي تمام فصول

با اين روش موئي كه حالت فر‌ ، مواج و يا وزوزي است، صاف و هموار مي شود.حتي اگر موي شما قبلا رنگ، هاي لايت، دكلره و يا حتي با مواد شيميائي فر شده نيز مي‌توانيد از اين روش استفاده كنيد.البته انجام اين عمل بر روي موي هاي‌لايت شده، مهارت خاصي لازم دارد زيرا قسمت‌هائي كه بيشتر هاي‌لايت شده اند، بيشتر تحت تاثير فرايند قرار گرفته و سايه متفاوتي ايجاد خواهدكرد. براي جلوگيري از اين حالت بايد مثلا محلول ملايم‌تر، زمان كمتر و يا دماي پائين‌تري استفاده شود كه اين، به تكنيك انجام دهنده روش بستگي دارد. براي اطمينان بيشتر حتما قبل از استفاده از اين روش از آرايشگرخود بخواهيد قبل از شروع، اين كار را بر روي چند تار موي شما امتحان كند، تا مطمئن شويد موي شما به اين روش جواب مي دهد.
موي آفريقائي ها يا شبيه آن را‌ كه زمخت هستند، با اين روش نمي‌توان فر كرد و نتيجه خوبي نمي‌دهد. همچنين كساني كه قبلا از صاف كننده‌هاي شيميائي حاوي هيدروكسيد استفاده كرده‌اند نيزنمي توانند از اين روش استفاده كنند. بعد از اين عمل، مو 48 الي 72 ساعت نبايد شامپو و يا حتي خيس شود و حداقل تا يكي دو هفته نبايد رنگ و يا هاي لايت كنيد.
در نهايت توجه داشته باشيد كه مويي كه با اين روش‌هاي شيميائي دستكاري مي‌شود حتي در بهترين شرايط نيز كمابيش آسيب مي‌بيند.آيا هنوز هم معتقديد كه بايد حالت موهايتان را تغيير بدهيد؟

 

 

روش صاف کننده دائمی مو به روش ژاپنی,صاف کردن و لخت کردن موها برای همیشه,گلت یا کراتینه

 

 

کراتین در واقع پروتئین اصلی موجود در مو، دندان و ناخن ها است و باعث صاف شدن و درخشندگی موها می گردد.در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کند.کراتین لازم جهت این امر از منابع حیوانی یا سایر منابع طبیعی تامین می شود. در طی این عمل، محصول کراتین بر روی مو مالیده می شود و سپس توسط یک سشوار داغ جذب مو می شود. جهت انجام این روش صاف کردن مو، پوشاندن کوتیکول مو با کراتین و کاربرد نرم کننده داخل مو لازم است.این محصول سپس از روی مو شسته می شود.

عوارض جانبی کراتینه کردن مو با اولین شستشوی مو که معمولا ۷۲ ساعت پس از انجام درمان است، دیده می شود.مهمترین عوارض آن عبارتند  از خطر ریزش مو، نازک شدن مو،تخریب ساختمان مو،واکنش های حساسیتی مثل خارش و دانه های قرمز رنگ…که البته برای حساسیت با یک تست میتوان از آن جلوگیری کرد.

آموزش کراتینه کردن موها در منزل

1-برای کراتینه کردن لازم است ابتدا موها را با شامپو به خوبی بشورید.

2-بعد از شستن ،موها را کاملا خشک کنید.

3-در این مرحله موها را به  سه یا چهار قسمت تقسیم کرده (از جلو و وسط فرق باز کنید تا تاج که میشود دو قسمت و قسمت سوم پشت سر است یا پشت سر را هم ۲ قسمت میکنیم)؛از سمت راست و پایین کار را شروع کرده البته با فاصله ی ۱/۵ سانتی از پوست سر یک لایه از موها را برداشته و کمی مواد زده و به سمت پایین میکشیم.

4-مواد را با دست یا قلم مو و یا شانه روی موها پخش میکنیم دقت کنید که مواد کاملا بر روی ی موها پخش شوند و کاملا با هر لایه از موها تماس برقرار کنند.مواد کراتینه به انتخاب خودتان است میتوانید برزیلی تهیه کنید مارکهای BBO یا Brazilian Blowout یا Kerastraight و یا Salon Favorite Keratin  و ….

5-با کمک گرفتن از یک شانه میتوانید موها را صاف کنید (به زاویه ی قرار گرفتن شانه دقیت کنید) در واقع با پیشانی شانه باید روی موها کشیده شود.

6-میتوانید موها را در یک کلاه نایلونی قرار دهید تا مواد مرطوبیت خودشون را حفظ کنند و راحتتر به فولیکول ها وارد بشوند و بعد ازآن موها را با سشوار خشک کنید و با اتوی مو با درجه ی ۴۵۰ صاف کنید.کار به اتمام میرسد توصیه میشود تا ۳ روز موهایتان را با شامپو نشورید.


 

بهترین روش صاف کردن مو,مقایسه گلت و کراتینه برای صاف کردن مو,معایب گلت کردن مو ها

 

و در آخر چند سوال رایج در مورد کراتینه کردن

ساختار شیمیایی کراتین چیست؟
کراتین توسط کراتینوسیت ها (که سلول های زنده ای هستند) ساخته شده و قسمت بزرگی از بدن شامل پوست، مو و ناخن ها را تشکیل می دهد. این سلول ها به آهستگی از بالای غشای پایه به سمت بیرون حرکت می کنند و نهایتا دچار مرگ شده و لایه محافظ را تشکیل می دهند. هزاران هزار سلول کراتینوسیت همه روزه دچار ریزش می شوند و این فرآیند در برخی بیماری ها مانند پسوریازیس تسریع می گردد. آسیب لایه خارجی کراتین می تواند پوست، مو یا ناخن را بیمار و پوسته دار کند.

تا چه میزان کراتینه کردن مو ها نتیجه دارد؟
نتایج درمان های کراتینه کردن مو بین استفاده کننده ها متفاوت است. در بعضی ها همان انتظاری که از قبل دارند، برآورده می شود و ماه ها موهای شان صاف و لخت باقی می ماند ولی در بعضی دیگر رضایت مندی کمتر است و فقط تا چند هفته موها به حالت اولیه باقی می ماند. بسیاری از افراد نگران کاربرد فرمالدئید در فرآورده های کراتینه کردن موها هستند و تصمیم می گیرند در مراتب بعد از فرآورده های فاقد فرمالدئید استفاده کنند. حقیقت این است که هر چند تب کراتینه کردن موها در سالن زیبایی و آرایشگاه ها بالا گرفته اما افراد باید از خطرات آن آگاه باشند.

می توان با خوراکی ها این لایه کراتین را روی سطح مو تقویت کرد؟
بله؛ با مصرف غذاهایی مثل ژلاتین و مرطوب نگاه داشتن مو و ناخن، کراتین می تواند تا اندازه ای به رشد خود ادامه دهد. به طور کلی، هر چه لایه کراتین مو یا ناخن ضخیم تر باشد، آن ها سالم تر خواهند بود؛ زیرا سلول های مرده خارجی، سلول های زنده داخلی را محافظت خواهند کرد. مرطوب نگه داشتن لایه خارجی کراتین نیز موجب سلامت آن و جلوگیری از ترک برداشتن و قطعه قطعه شدن آن می شود.

کراتینه کردن برای چه کسانی مناسب است؟
به طور کلی دو نوع کراتینه وجود دارد . یک نوع کراتینه فقط موهای آسیب دیده ناشی از دکلره و سایر مواد شیمیایی را احیاء می کند. این نوع کراتینه بسته به میزان آسیب دیدگی مو معمولا باید در چند نوبت انجام شود تا عمل احیاء به خوبی انجام شود .این نوع کراتینه مانند ویتامینه کردن می باشد و البته اثر آن از ویتامینه محسوس تر می باشد. نوع دیگری از کراتینه وجود دارد که علاوه بر احیاء موهای سوخته و آسیب دیده ، خاصیت صاف کنندگی نیز دارد. به این نوع کراتینه اصطلاحا کراتینه برزیلی و گاهی نانوکراتین نیز گفته می شود. اگر شما تنها می خواهید آسیب دیدگی موهای خود را رفع کنید و خواهان موهای صاف و لخت نیستید کراتینه نوع اول یعنی کراتینه احیاء گزینه مناسب شما می باشد. اما اگر خواهان احیاء مو به علاوه صاف و ابریشمی کردن آن می باشید ، کراتین برزیلی انتخاب مناسب شما خواهد بود .

آیا کراتینه موهای آسیب دیده در اثر حرارت را نیز احیا می کند؟
اگر این آسیب جزئی و در حد خشک و شکننده شدن مو باشد کراتینه می تواند آن را بهبود دهد اما سوختگی شدید در اثر حرارت معمولا با کراتین بهبود نمی یابد. کراتین بیشتر برای سوختگی مو در اثر مواد شیمیایی مفید می باشد.

آیا می توانم خودم در منزل موهای خود را کراتینه کنم؟

بله ، در صورتی که فردی با مهارت کافی در دسترس دارید می توانید اینکار را خودتان نیز در منزل انجام دهید. در پروسه کراتینه نیاز به آغشته کردن مو به کراتین تا حدود یک و نیم سانتیمتری ریشه مو می باشد و فرد مورد نظر باید موهای شما را به خوبی به محلول کراتینه آغشته کند و بتوان آن را به قسمت های کوچک تقسیم کرده به طور همزمان اتو و شانه کند. مهمترین بخش کار ، اتو کردن مو می باشد چرا که در اصل ، پروسه کراتینه در این زمان انجام می شود. برای کراتینه کردن در منزل به این مواد و وسایل نیاز دارید : محلول کراتین ، سرم احیاء مو ، شامپوی خنثی برای موهای آسیب دیده ، اتوی مو  ،دستکش پلاستیکی ، ماسک و عینک محافظ .
البته اگر کراتینه برزیلی مورد نیاز نباشد و تنها می خواهید کراتینه احیاء انجام دهید ، نوع محلول کراتین شما تغییر می یابد ، دیگر نیازی به استفاده از ماسک و عینک نیست و تکه های مو را باید پس از جدا کردن داخل فویل قرار دهید و آن را با فویل اتو کنید و یا اینکه مواد را به موها زده با شانه لایه به لایه ی موها را گرفته و صاف میکنیم و بعد از شستن اتو میکشیم.


فرمول انواع رنگ مو ترکیبی,دانلود کتاب رنگ مو,رنگ مو,دکلره مو,اموزش رنگ کردن مو,پایه دکلره مو


آیا پس از انجام کراتینه برزیلی باید از شامپو ها و کاندیشنر های خاصی استفاده کنیم ؟
بله ، مهمترین نکته در مورد شامپویی که بعد از کراتینه مو در شستشوی موهای خود باید در نظر داشته باشید آنست که از شامپوهای بدون نمک (کلرید سدیم) و خنثی استفاده کنید. چرا که سدیم موجود در ترکیب کلرید سدیم می تواند اثر کراتین را روی مو کم کند. یک نمونه ساده از شامپوهای بدون نمک شامپو بچه می باشد. اگر می خواهید از شامپوهای با کیفیت تر استفاده کنید ، من شامپوی Label.m Treatment Shampoo را به شما پیشنهاد می کنم. که یک مارک حرفه ای و مطمئن است.

اثر کراتینه برزیلی موقت است یا دائمی ؟
کراتینه برزیلی همانطور که قبلا گفته شد دو اثر مهم دارد ، اولا رفع سوختگی و آسیب مو در اثر مواد شیمیایی دوما اثر صاف کنندگی . اثر اول آن دائمی است و مو های ترمیم شده دوباره به حالت آسیب دیده باز نمی گردند ، اما خاصیت صاف کنندگی آن موقتی است و معمولا تا ۴ ماه دوام می آورد.

برای موهای خیلی مجعد و فرفری ، آیا کراتینه آن را کاملا صاف می کند؟
واقعیت اینست که خیر ، کاملا صاف نمی کند. اگر موهای شما آسیب دیدگی ندارد ، من به شما پیشنهاد می کنم به جای کراتینه برزیلی از صاف کننده دائم استفاده کنید. که خاصیت صاف کنندگی آن ، بیشتر و دائمی است. البته اگر موهای شما خیلی فرفری باشد باید ریشه های موی خود را هر ۴ ماه یکبار صاف کنید تا موها یکدست بماند. چرا که موهای جدیدی که رشد می کنند طبیعتا صاف نخواهند بود و باید صاف شوند.
اگر موهای شما آسیب دیده باشد باید آن را به یک آرایشگر ماهر نشان دهید تا تشخیص دهد آیا می توان با کراتینه برزیلی به علاوه صاف کننده دائم موهای شما را صاف کرد.

آیا می توانم همزمان با کراتینه مو های خود را رنگ کنم ؟
در صورتی که آسیب دیدگی موهای شما خیلی شدید نباشد و امکان رنگ کردن مو وجود داشته باشد ، می توانید قبل از کراتینه در همان روزی که کراتینه می کنید موهایتان را رنگ کنید. فقط باید یک نکته را در نظر داشته باشید که کراتینه برزیلی پس از اتو شدن مو ، باعث می شود که موها کمی روشنتر شوند. بنابر این برای داشتن رنگ دلخواهتان ، باید موها را کمی تیره تر کنید تا بعد از روشن تر شدن در اثر کراتینه ، به رنگ موی دلخواهتان برسید.

آیا می توانم مو های کراتینه شده خود را رنگ یا دکلره کنم ؟
بستگی به میزان آسیب دیدگی موهایتان دارد. اگر آسیب دیدگی خیلی شدید نباشد ، می توانید از ده روز بعد از کراتینه کردن موهای خود را رنگ کنید. اما اگر آسیب دیدگی زیاد باشد نباید اینکار انجام شود. مخصوصا دکلره کردن که باعث شکننده شدن مو می گردد.

آیا می توانم با موی کراتینه شده به استخر یا دریا بروم و شنا کنم ؟
رفتن به استخر با موی کراتینه شده مشکل زیادی ایجاد نخواهد کرد. مخصوصا اگر کمتر از یک ساعت و نیم در آب باشید. اما شنا کردن در دریا به علت وجود نمک در آب می تواند اثر نامطلوب بیشتری روی کراتینه داشته باشد .اما اگر می خواهید از کراتین موهایتان بیشتر محافظت کنید ، سرم های مخصوصی برای قبل از رفتن در آب وجود دارد که از موها محافظت می کند.

 

آرایش مو,آموزش آرایش مو,آرایش انواع مو,صاف کردن مو,آموزش صاف کردن مو,صاف کننده مو,صاف کردن موها,آموزش تصویری صاف کردن مو,صاف کردن مو با گلت,گلت چیست؟,آموزش صاف کردن مو با گلت,آموزش تصویری گذاشتن گلت,گذاشتن گلت برروی مو,آموزش گذاشتن گلت برروی مو,صاف کردن مو با کرم,کرمی برای صاف کردن مو,آموزش تصویری گذاشتن گلت,خرید اینترنتی گلت,خرید آنلاین گلت,عوارض صاف کننده مو,عوارض گلت,عوارض گلت برروی مو

س.م.م بازدید : 2089 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

به موهای طبیعی خود می توانید انواع مدل ها را بدهید. فرقی نمی کند موهای تان در حالت عادی صاف باشد، یا فرفری، یا موج دار. نکته مهم این است که به جای عوض کردن حالت موهای طبیعی خود، روی همان حالت کار کنیم. مراحل چگونه زیر را دنبال کنید تا برای موهای طبیعی تان مدل درست کنید.

.

مدل مو برای بیرون گذاشتن از روسری

مدل مو برای بیرون گذاشتن از روسری

.

 

.

۱. قبول کنید که حالت موی شما عوض شدنی نیست. سعی نکنید موهای فرفری تان را صاف کنید یا برعکس موهای صاف را فر کنید. دنبال مدل هایی باشید که به موهایتان بیاید. هزاران مدل مختلف برای انواع موها هست. می توانید از مجله ها یا کتاب های زیبایی ایده بگیرید.

۲. قبل از این که موهای پریشان خود را از اینی که هست بدتر کنید با یک متخصص مد یا آرایشگر مشورت کنید و حتماً به حرف هایش گوش دهید. یک متخصص یا آرایشگر می تواند شما را راهنمایی کند، ایده دهد، محصولات مختلفی معرفی کند و به شما در مدل مو کمک کند.

۳. از محصولات متناسب با موی خود استفاده کنید. اگر موهای طبیعی شما خشک است، شامپوی مرطوب کننده و نرم کننده و حالت دهنده مناسب اند. اگر موهای چرب دارید، کلاً قید نرم کننده ها را بزنید و فقط از شامپوی معمولی استفاده کنید. اگر موهای مجعد یا فرفری دارید از موس یا ژل مو برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید. اگر موهای صاف و لخت دارید از شامپوهای حجم دهنده استفاده کنید تا خودی نشان دهند.

۴.به موهایتان مدل دهید، اگر بلند است کوتاه کنید. مثلاً اگر موهای صاف و لخت دارید می توانید به صورت لایه لایه ببرید تا حجیم دیده شوند و یا چتری کنید. این کار راحت و بدون دردسر است و مثل آب خوردن می ماند. یا می توانید با مد روز پیش بروید، مثلاً مدل دم اسبی هیچ وقت قدیمی نمی شود.

.

.

ژورنالی از زیباترین مدل مو برای بیرون گذاشتن از شال و روسری

.

مدل مو برای بیرون گذاشتن

مدل مو برای بیرون گذاشتن

.

.

.

.

مدل مو برای بیرون گذاشتن از شال

مدل مو برای بیرون گذاشتن از شال

.

.

.

.

مدل مو برای بیرون گذاشتن از روسری

مدل مو برای بیرون گذاشتن از روسری

.

.

.

.

مدل جدید بیرون گذاشتن مو از روسری

مدل جدید بیرون گذاشتن مو از روسری

.

.

.

.

انواع مدل های بیرون گذاشتن مو از روسری

انواع مدل های بیرون گذاشتن مو از روسری

.

.

.

.

بیرون گذاشتن مو از شال و روسری

بیرون گذاشتن مو از شال و روسری

.

.

.

.

مدل های زیبای بیرون گذاشتن مو از روسری

مدل های زیبای بیرون گذاشتن مو از روسری

س.م.م بازدید : 253 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بهترین روش برای شستن موها بسیار ساده است؛ ابتدا موها را خیس می‌کنیم، شامپو می‌زنیم، با آب شستشو می‌دهیم، به آنها نرم‌کننده می‌زنیم، دوباره با آب می‌شوییم، با حوله (و بعضی‌ها با سشوار) خشک می‌کنیم، آنها را شانه کرده و حالت می‌دهیم، درست است؟ خیر درست نیست! یا شاید بهتر است بگوییم تا حدی درست نیست، زیرا شستن موها چند فوت کوزه‌گری دیگر نیز دارد که در اینجا قصد داریم آنها را برای شما بازگو کنیم، پس با ما همراه شوید.

.

مدل مو بچه گانه

مدل مو بچه گانه

.

 

.

شانه کردن موها

ابتدا قبل از حمام کردن و خیس شدن موها، آنها را با دقت شانه کنید، زیرا موهای خیس بسیار حساس و آسیب‌پذیرند. شانه کردن موها در حالت خشک امکان آسیب رسیدن به آنها را بسیار کاهش می‌دهد، زیرا در این حالت موهای گره خورده بسیار راحت‌تر از هم باز می‌شوند، در حالی‌که شانه زدن موها در حالت خیس آسیب فراوانی به آنها وارد می‌کند. گرمای زیاد نیز برای موها مضر است، با وجود اینکه آب داغ همانند سشوار یا نور مستقیم خورشید به موها آسیب نمی‌زند، اما ضررهای خاص خود را دارد. برای پیشگیری از هرگونه آسیب جدی موهایتان را با آب گرم و تا حدی ولرم بشویید. هیچ چیز لذت بخش‌تر و خوشایندتر از دوش گرفتن با آب داغ نیست، اما به شرطی که موهایتان به طور مستقیم با آن تماس نداشته باشند.

.

.

ژورنالی از جدیدترین و زیباترین مدل های موی فشن بچه گانه پسرانه

.

مدل مو بچه گانه پسرانه

مدل مو بچه گانه پسرانه

.

.

.

.

مدل جدید مو بچه گانه پسرانه

مدل جدید مو بچه گانه پسرانه

.

.

.

.

زیباترین مدل مو پسرانه

زیباترین مدل مو پسرانه

.

..

.

.

انواع مدل های مو فشن بچه گانه

انواع مدل های مو فشن بچه گانه

.

.

.

.

مدل مو پسرانه

مدل مو پسرانه

.

.

.

.

مدل زیبای موی بچه گانه

مدل زیبای موی بچه گانه

س.م.م بازدید : 223 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

برای موهای فر، فقط قبل از اتو از براق کننده‌ ها استفاده کنید و از واکس و کرم مو بعد از اتو، برای گرفتن خورده موهای روی سر و مو خوره‌ ها، آن هم به مقدار خیلی کم استفاده کنید  (استفاده از واکس و کرم زیاد بعد از اتو برای موهای فر، آنها را وز خواهد کرد و قبل از آن هم در صاف کردن موها شما را دچار مشکل می ‌سازد. )

.

.

 

.

1- برای موهای صاف که فقط کمی موج دارند، حتما قبل از اتو، موادی مانند واکس یا کرم مو را به مقدار کم به نوک انگشتان زده و به همه جای موهایتان بمالید تا پوششی بین مو و اتو باشد و از سوختن مو جلوگیری شود، زیرا این موها نسبت به موهای فر شکننده ‌تر و ضعیف ‌ترند.

2 – برای موهای خیلی فر بعد از یک بار اتو کشیدن لایه های نازکی از مو، مقدار کمی واکس را کف دست‌ ها زده و روی موها بکشید و بعد دوباره با جدا کردن لایه ‌های ضخیم‌ تر مو، آن ها را اتو کنید تا کاملا صاف شوند.

3 – اتو کشیدن موها از ریشه، به موها آسیب جدی رسانده و باعث ریزش آن ها خواهد شد. پس با فاصله از ریشه ی موها، آنها را اتو کنید.

4 – استفاده مکرر و زیاد از اتوی مو باعث ریزش و کم شدن و فاصله انداختن بین موها خواهد شد، پس بهتر است تنها در مواقع خاص، این کار را انجام دهید.

5 – موهای رنگ و مش شده و‌ هایلایت را حتما قبل از اتو، با مقدار کمی واکس مو بپوشانید تا کمتر آسیب ببینند، زیرا دکلره و رنگ، مقاومت مو را در برابر حرارت کم می‌ کنند و به راحتی در اثر گرما، موها از وسط می شکنند و می‌ ریزند.

.

.

ژورنالی از جدیدترین و زیباترین مدل های موی عروس 2015

.

.

مدل شیک مو عروس

مدل شیک مو عروس

.

.

.

.

مدل جدید مو عروس

مدل جدید مو عروس

.

.

.

.

مدل مو عروس2015

مدل مو عروس2015

.

.

.

.

زیباترین مدل مو عروس

زیباترین مدل مو عروس

.

.

.

.

مدل موی عروس زیبا

مدل موی عروس زیبا

.

.

.

.

مدل موی عروس94

مدل موی عروس94

س.م.م بازدید : 164 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

مراسم نامزدی یا عقد برای هر دختر یا پسری نقطه آغاز یک دوران شیرین و پر از اتفاق‌های خوب است؛ از قرارهای دونفره در سینما، تئاتر، نمایشگاه، گالری، رستوران، کافی‌شاپ و منزل دوستان و فامیل تا هدیه‌ها، اس‌ام‌اس‌ها و تلفن‌هایی که پایانی ندارند. زوج جوان سعی می‌کنند در این مراسم به دیگران اعلام کنند که عاشق هم شده‌اند و چند وقت دیگر ازدواج‌شان را جشن می‌گیرند.

.

مدل موی نامزدی

مدل موی نامزدی

 

.

 

.

این مراسم رویایی اولین بار در یونان برگزار شد که البته هیچ شباهتی به نامزدی‌های امروزی نداشت. در یونان آن زمان، پدر دختر خانم و خواستگار او رودر رو می‌نشستند و مردان فامیل و محل آنها را دوره می‌کردند. خواستگار و پدر دختر خانم در غیاب او قرارهای ازدواج را می‌گذاشتند بدون این‌که به او اجازه اظهار نظر بدهند.

اگر آرایشگاهی معروف را مد نظر دارید به آنجا بروید و بگویید می‌خواهید برای مراسم عقد یا نامزدی حاضر شوید که در این صورت برای‌تان پکیجی از خدمات ابرو، اپیلاسیون، رنگ مو، شینیون و گریم در نظر گرفته می‌شود. این خدمات در سالن‌های بالای شهر حدود 1-2 میلیون هزینه دارد اما در سالن‌های محله‌های متوسط با 500 تا 700 هزار تومان هم انجام می‌شود. اگر از نظر هزینه در مضیقه هستید هیچ لزومی ندارد به آرایشگر بگویید برای چه منظوری می‌خواهید آماده شوید بروید از شینیون کار و میکاپ آرتیستی که در یک سالن کار می‌کنند و می‌دانید نتیجه کارشان چندساعت دوام دارد ( نه مثلا شینیون کاری که نتیجه کارش تا رسیدن به محل مهمانی دسته دسته باز می‌شود) جدا جدا وقت بگیرید و در هزینه صرفه جویی کنید. به طور متوسط یک شینیون برای‌تان 30 تا 50 هزار تومان و آرایش و گریم از 70 تا 200 هزار تومان هزینه دارد.

.

.

ژورنالی از شیک ترین و جدیدترین مدل های موی نامزدی2015

.

مدل جدید موی نامزدی

مدل جدید موی نامزدی

.

.

.

.

مدل شیک موی نامزدی

مدل شیک موی نامزدی

.

.

.

.

زیباترین مدل موی نامزدی

زیباترین مدل موی نامزدی

.

.

.

.

مدل مو مجلسی

مدل مو مجلسی

.

.

.

.

مدل مو مجلسی شیک

مدل مو مجلسی شیک

.

.

.

.

مدل مو مجلسی جدید

مدل مو مجلسی جدید

س.م.م بازدید : 360 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایش-خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس ناراحتی می‌کنند، اما اگر انتخاب مدل آرایش و نحوه ی انجام آن به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد.

.

مدل شینون موی عروس اروپایی

مدل شینون موی عروس اروپایی

.

 

.

آرایش کردن و انتخاب مدل آرایش به آسانی که فکر می‌کنید، نیست. باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید. با روش درست انتخاب مدل آرایش، آرایش کردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را ترفیع کنید.

آرایش چشم ها:

آرایش چشم-قبل از انتخاب مدل آرایش چشم و تکنیکی که برای آرایش به کار میبرید،خیلی مهم است که سایه چشم خوب و درستی را به کار ببرید. برای اینکه از انتخاب صحیح سایه چشم خود مطمئن شوید، چند بار آن را امتحان کنید.

خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاکستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی‌نازک بالا و پایین پلک خود بکشید. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را که با رنگ چشم شما کنتراست داشته باشد، انتخاب کنید. این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌شود.

.

.

ژورنال جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش و شینیون عروس اروپایی

.

مدل آرایش و شینیون عروس

مدل آرایش و شینیون عروس

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش و شینیون عروس

جدیدترین مدل آرایش و شینیون عروس

.

.

.

.

مدل آرایش شینیون عروس

مدل آرایش شینیون عروس

.

.

.

.

مدل شینیون عروس با تاج

مدل شینیون عروس با تاج

.

.

.

.

مدل شینیون عروس جدید

مدل شینیون عروس جدید

.

.

.

.

مدل شینیون عروس خلیجی

مدل شینیون عروس خلیجی

س.م.م بازدید : 197 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

رنگ کردن موها در خانه کار چندان سختی نیست. حتی اگر موها سفید شده باشد، به آسانی می توان آن ها را رنگ کرد، فقط کافی است این نکات ساده را بدانید.

.

مدل موهای نامزدی

مدل موهای نامزدی

.

 

.

رنگ کردن مو تقریبا در میان بیشتر خانم ها رواج دارد.خانم ها به دو دلیل موهای شان را رنگ می کنند یا می خواهند موهای سفیدشان را بپوشانند یا می خواهند در چهره شان تنوعی به وجود آورند. بعضی از خانم ها موهای شان را در آرایشگاه رنگ می کنند، ولی خانم های بسیاری هستند که ترجیح می دهند به دلیل هزینه یا کمبود وقت، موهای شان را در منزل رنگ کنند. اگر شما هم جزو این دسته اخیر هستید، احتمالا دانستن نکاتی برای رنگ کردن بهتر موها می تواند برای تان جالب باشد. رعایت این نکات باعث می شود، رنگ روی موها به آنچه می خواهید نزدیک شود و دوام بیشتری یابد.

استفاده از رنگ مو، باعث خشکی و شکنندگی و ریزش موی سر خانم ها می شود. از آنجایی که وضعیت طبیعی مو با استفاده از رنگ مو دچار تغییر می شود و مثلا از میزان رطوبت مو کاسته می شود، راه حل مناسب استفاده از اسیدهای چرب طبیعی است. یکی از بهترین و غنی ترین گیاهان دارای اسید چرب که می تواند رطوبت کافی را به موهای خشک باز گرداند، زعفران است. چند قطره روغن زعفران را در کف دست بریزید و به آرامی روی موهای خشک بمالید. مطمئن باشید، مقدار چربی که در موهای شما نفوذ می کند بسیار ناچیز خواهد بود، ولی تداوم این کار باعث بازگشت رطوبت از دست رفته به موهای شما خواهد شد.بهتر است از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده برای شست وشو استفاده کنید و پیش از ورود به استخر، موهای رنگ شده خود را با آب بدون کلر بشویید. موها را در زمان خیس بودن شانه نزنید و از شانه دندانه درشت استفاده کنید. تا جایی که می شود از خشک کردن موها با سشوار خودداری کنید.

.

.

 ژورنال جدیدترین و زیباترین مدل های موی نامزدی و مجلسی

.

مدل موی نامزدی2015

مدل موی نامزدی2015

.

.

.

.

مدل های شیک موی نامزدی

مدل های شیک موی نامزدی

.

.

.

.

.

.

.

.

زیباترین مدل موهای نامزدی

زیباترین مدل موهای نامزدی

.

.

.

.

موی نامزدی عروس

موی نامزدی عروس

.

.

.

.

مدل موی مجلسی

مدل موی مجلسی

س.م.م بازدید : 306 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

شما باید به ویژگی هایی اهمیت بدهید که بیش از همه دوست دارید، در روز عروسی شما میخواهید خودتان باشید اما در زیباترین صورت ممکن. اگر چشمانتان را بیشتر دوست دارید، با خط چشم و ریمل با آنها بازی کنید.اگر لب هایتان برایتان مهم تر است، از سایه روشن یا رژ لب درخشان استفاده کنید. هر آنچه که فکر میکنید شما را زیباتر جلوه می‌دهد به کار ببرید. آخرین چیزی که شما می‌خواهید این است که احساس کنید تغییر بسیار بزرگی رخ داده و حتی شما تبدیل به شخص دیگری شده اید!

.

عکس شینیون عروس

عکس شینیون عروس

 

 .

.

عروسان باید از چه شیوه های آرایشی استفاده کنند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟

از آنجاییکه فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر می‌بخشد، حتی مقداری زردی نیز به پوست شما می‌افزاید. از اصلاح کننده رنگ برای پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم (بخصوص اگر شب قبل درست نخوابیده اید و احتمالاً این حلقه ها در زیر چشمان شما افتاده است) استفاده کنید. آرایشتان را با پودر ثابت کنید و مطمئن شوید که پوستتان مات شود تا در عکسها براق نیفتد. همینطور رژ لبی را انتخاب کنید که کمی از حد معمولی که استفاده می‌کنید روشن تر باشد. زیرا لبهای کمرنگ در عکس، محوتر به نظر می‌آیند.

.

.

.گالری عکس زیباترین و بهترین مدل موی عروس ایرانی 2015

.

عکس شینیون عروس ایرانی

عکس شینیون عروس ایرانی

 

.

.

.

.

 

عکس شينيون عروس

عکس شينيون عروس

 

.

.

.

.

.

.

.

.

بهترین مدل مو عروس

بهترین مدل مو عروس

.

.

.

.

بهترین مدل موی عروس

بهترین مدل موی عروس

 

.

.

.

.

بهترین مدل موهای عروس

بهترین مدل موهای عروس

س.م.م بازدید : 231 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

یک آرایشگر مو در گارن نیویورک می‌گوید: “اگر موی شما سالم و زیاد است، دلیلی وجود ندارد که آن را بیش از اندازه کوتاه کنید تا به سنتان بخورد. ولی اگر آن را به هر دلیلی کوتاه کردید حداقل مدل آن را اندکی بهم ریخته کنید تا جلوه‌ی مدرن‌تری به آن بدهید. به این ترتیب نگهداری از آن‌ها هم راحت‌تر خواهد بود.”

.

عکس شینیون موی عروس

عکس شینیون موی عروس

.

 

.

2 – موی شما خیلی بلند باشد
موی خیلی بلند باعث ضعیف شدن ریشه مو می‌شود و روی ظاهر شما هم تاثیر خیلی مناسبی ندارد. بدترین نوع مو یک موی بلند، شکسته و بی‌حالت است. برای این‌که موی شما بلند و زیبا باشد، حدی از بلندی را حفظ کنید. مثلا از مدل موهایی که تا اندکی پایین شانه هستند استفاده کنید. لابرک یک آرایشگر با سابقه مو می‌گوید: “یک موی نامتقارن و بی‌حالت حتی باعث تاثیر منفی در ظاهر شما می‌شود.”

3 – از روشن‌تر کردن موی خود می‌ترسید
نگه داشتن و دست‌برنداشتن از موی تیره باعث می‌شود شما پیرتر به نظر برسید. موی تیره در کنار صورت روشن و سالخورده‌تر شما باعث می‌شود که سن شما حتی بیشتر به نظر برسد. همینطور موی تیره روی صورت شما سایه می‌اندازد و باعث می‌شود چین و چروک‌ها بیشتر به نظر برسند. به جای آن موی خود را یا به صورت کامل یا هایلایت، تا دو سه درجه روشن کنید. این‌ها نظرات آرایشگر معروف از نیویورک و سیاتل است.

.

.

دانلود بهترین و زیباترین مدل های شینیون مو 2015

.

عکس شینیون مو

عکس شینیون مو

.

.

.

.

عکس شینیون مو جدید

عکس شینیون مو جدید

.

.

.

.

عکس شینیون مو دخترانه

عکس شینیون مو دخترانه

.

.

.

.

شینیون مو

شینیون مو

.

.

.

.

عکس شینیون موی عروس

عکس شینیون موی عروس

.

.

.

.

عکس مدل شینیون موی عروس

عکس مدل شینیون موی عروس

.

.

.

.

عکس هایی از شینیون موی عروس

عکس هایی از شینیون موی عروس

س.م.م بازدید : 221 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ مو پایه ی موی خود فرد نیز بسیار مهم است . رنگهایی که بر روی کاتالوگها می بینید همه بر روی موهای دکلره شده امتحان شده است حتی مشکی پر کلاغی . بنابراین یک فرد آسیایی با پایه ی رنگ تیره هرگز توقع نداشته باشد که رنگ انتخابی بر روی موهایش دقیقا همان رفله را ایجاد کند. اگر دقیقا همان رنگ و رفله را می خواهید موهای شما نیاز به دکلره یا رنگ مو آن هم در چند مرحله است .

.

مدل رنگ مو

مدل رنگ مو

.

 

.

موهای اروپایی ها به علت اینکه پایه ی روشن دارند تقریبا از پایه ی پنج به بالا رنگ مو همان رفله را ایجاد می کند. اگر دقت کرده باشید در خانم هایی که موهای سفید بیشتری دارند رفله ی رنگ انتخابی بسیار نزدیک به رنگ کاتالوگ مو است نسبت به خانمی که رنگ موی مشکی یا قهوه ای سیر دارد.

TONE: نشانگر گرم یا سرد بودن رنگ است. رنگ های گرم (هایلایت کننده ها) قرمز، نارنجی و زرد هستند. رنگهای سرد خاکستری، آبی، سبز و بنفش هستند.

Level (سطح): درجه روشن کننده تیرگی یا روشنی یک رنگ را نشان می دهد . هر رنگی می تواند از رنگ روشن تر یا تیره تر ساخته شود. بنابراین تغییر درجه می تواند با اضافه کردن یک رنگ تیره و یا روشن انجام شود. رنگ های مو، هم طبیعی و هم مصنوعی، بین درجه ۱تا ۱۰ طبقه بندی می شوند. ۱ نشان دهنده رنگ سیاه و ۱۰ نشان دهنده روشن ترین بلوند می باشد.

.

گالری عکس مدل های شیک و جدید رنگ موی دخترانه و زنانه2015

.

 

مدل رنگ مو شیک

مدل رنگ مو شیک

.

.

.

.

مدل رنگ موی شیک

مدل رنگ موی شیک

.

.

.

.

مدل رنگ موهای شیک

مدل رنگ موهای شیک

.

.

.

.

شیک ترین مدل رنگ مو

شیک ترین مدل رنگ مو

.

.

.

.

عکس مدل رنگ مو

عکس مدل رنگ مو

.

.

.

.

عکس مدل رنگ مو عسلی

عکس مدل رنگ مو عسلی

.

.

.

.

عکس مدل رنگ مو 2015

عکس مدل رنگ مو 2015

س.م.م بازدید : 211 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
«به‌به، موهاي كوتاه چقدر به تو مي‌آيد…» تازگي‌ها موهايتان را كوتاه كرده‌ايد و كسي اين حرف‌ها را به شما زده است؟ يا برعكس، اصلا از نتيجه كوتاه كردن موهايتان راضي نيستيد؟ آرايشگران حرفه‌اي هميشه رازهايي درباره كوتاه كردن مو و آرايش مو مي‌دانند كه آن را به عنوان فوت آخر كوزه‌گري براي خودشان نگه مي‌دارند. در اينجا 11 نكته مهم از آن نكاتي كه آرايشگران به شما نمي‌گويند را برايتان فاش مي‌كنيم.
 .
مدل کوتاهی مو

مدل کوتاهی مو

.

 

.

رازهايي كه آرايشگران نمي‌گويند
«به‌به، موهاي كوتاه چقدر به تو مي‌آيد…» تازگي‌ها موهايتان را كوتاه كرده‌ايد و كسي اين حرف‌ها را به شما زده است؟ يا برعكس، اصلا از نتيجه كوتاه كردن موهايتان راضي نيستيد؟ آرايشگران حرفه‌اي هميشه رازهايي درباره كوتاه كردن مو و آرايش مو مي‌دانند كه آن را به عنوان فوت آخر كوزه‌گري براي خودشان نگه مي‌دارند. در اينجا 11 نكته مهم از آن نكاتي كه آرايشگران به شما نمي‌گويند را برايتان فاش مي‌كنيم.

وقتي عصباني هستيد، آرايشگاه نرويد!
اگر به‌طور ناگهاني نامزدتان را از دست داده‌ايد يا از كار اخراج شده‌ايد يا با نزديك‌ترين دوست‌ خود دعوا كرده‌ايد، بدانيد كه اصلا وقت خوبي براي رفتن به آرايشگاه و تغيير مدل موهايتان نيست؛ چون احساسات‌ شما مي‌تواند روي تصميم‌گيري‌هايتان اثر بگذارد و مدلي انتخاب بكنيد كه بعدها پشيمان شويد.

.

گالری عکس مدل های جدید و شیک کوتاهی مو دخترانه و زنانه 2015

.

تصاویر کوتاهی مو

تصاویر کوتاهی مو

.

.

.

.

تصاویر کوتاهی مو جدید

تصاویر کوتاهی مو جدید

.

.

.

تصاویر کوتاهی مو زنانه

تصاویر کوتاهی مو زنانه

.

.

.

.

عکس کوتاهی مو

عکس کوتاهی مو

.

.

.

.

عکس کوتاهی مو جدید

عکس کوتاهی مو جدید

.

.

.

.

عکس کوتاهی جلوی مو

عکس کوتاهی جلوی مو

.

.

.

.

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه

س.م.م بازدید : 507 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما دیده یا شنیده ‌‌اید که بعضی خانم‌ ها موهای شان را می‌ بافند. بعضی از این بافت‌ ها دایمی ‌اند(مثل بافت ‌های آفریقایی) و شاید چند ماه روی موها بمانند. شاید بپرسید که پس چگونه می ‌شود با این موها حمام رفت؟ یا چگونه می ‌شود آن ها را شانه کرد؟ و چگونه می‌ توان آن ها را باز کرد؟ پاسخ به این سوالات و سوالاتی از این قبیل را می ‌توانید با خواندن این مطلب بگیرید.

.

عکس مدل بافت مو

عکس مدل بافت مو

.

 

.

احتمالا وقتی حرف از موهای از ته بافته‌ شده به میان می‌ آید، بی ‌اختیار به یاد چهره یک فرد سیاه‌ پوست یا دو رگه می‌ افتید؛ البته اشتباه نمی‌ کنید، چون این سبک آرایش مو، از مکزیک و آفریقا می ‌آید؛ کشورهایی که آب و هوای گرمسیری دارند و شاید دلیل این که این آرایش مو بیشتر در فصل تابستان طرف ‌دار دارد، همین باشد.

با این حال هنوز هم برخی از خانم ‌ها برای مهمانی های زنانه به سراغ بافت مو می ‌روند. بافت موها تنوع بسیار زیادی دارد و موهای طبیعی شما را به سبک ‌های گوناگون به هم می‌ بافند، نمی‌ توان مدل بافت خاصی را توصیه کرد چون هر بافتی به یک چهره می ‌آید.

شما می ‌توانید موهای طبیعی‌ تان را ببافید و یا موهای مصنوعی بافته شده را لابه‌لای موهای طبیعی ‌تان اضافه کنید.
بافت‌ های سنتی سالم‌ تر هستند

خیلی از خانم‌‌ ها، انواع بافتن موها در خانه را از مادر‌ها و مادربزرگ ‌های شان آموخته‌ اند. این بافت‌ ها، بافت ‌های سنتی هستند که اغلب فقط برای مدت کوتاهی روی سر می‌ مانند و به صورت موقتی با کش، سر جای خودشان محکم می ‌شوند.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های بافت مو دخترانه و زنانه2015

.

عکس مدل بافت مو آفریقایی

عکس مدل بافت مو آفریقایی

.

.

.

.

عکس مدل بافت مو دخترانه

عکس مدل بافت مو دخترانه

.

.

.

.

عکس مدل بافت مو جدید

عکس مدل بافت مو جدید

.

.

.

.

عکسهای مدل بافت مو

عکسهای مدل بافت مو

.

.

.

.

عکس مدلهای بافت مو

عکس مدلهای بافت مو

.

.

.

.

تصاویر مدل بافت مو

تصاویر مدل بافت مو

.

.

.

.

عکس جدیدترین مدل بافت مو

عکس جدیدترین مدل بافت مو

س.م.م بازدید : 209 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
درست است که لباس ها و کفش هایی که می پوشید، اصل و اساس ظاهر شما را تعیین می کند، اما خیلی از مردها بعضی وقت ها اهمیت مدل مویشان را فراموش می کنند. البته جای شکرش باقی است که بیشتر مردها به موهایشان اهمیت می دهند؛ وقتی یک روز که از خواب بیدار می شوند موهایشان آشفته باشد ترجیح می دهند آن روز کلاه سرشان بگذارند و به محل کار بروند. بااین وجود سلمانی عالی موها و مدل دادن و درست کردن معمولاً چندان ساده نیست؛ به همین دلیل تصمیم گرفته ایم نکات مهم مربوط به مدل موها را برایتان ارائه کنیم تا بتوانید زیباترین و جدیدترین مدل مو را داشته باشید.
.
مدل مو مردانه2015

مدل مو مردانه2015

.

 

اینکه چه مدل مویی برای خودتان انتخاب کنید، تصمیم دشواری است، چون این تصمیم می تواند به کلی ظاهر شما را تغییر دهد—یعنی یا بهتر کند یا بدتر. سوال اصلی که در این نکات مربوط به مدل موها پاسخ می دهیم این است: کدام مدل موهای مردانه در حال حاضر روی مد هستند و بدترین مدل موها برای شما کدام ها هستند؟

مدل موهایی که دیر به دیر نیاز به آرایش و درست کردن پیدا می کند نتیجه یک سلمانی و کوتاهی خوب است. آرایشگر شما باید بتواند به بهترین نحو براساس شکل صورت اعضای چهره تان—اینکه مثلاً صورتتان گرد باشد یا بیضی و …—و همچنین بافت موهایتان، موهای شما را کوتاه کند. اگر سلمانی موهای شما خوب باشد دیرتر نیاز به رفتن دوباره به آرایشگاه پیدا می کنید.

برعکس مدل موهایی که مرتباً باید آرایش شوند، موهایی هستند که خوب کوتاه نشده باشند و با زدن مواد مختلف به آن، موها را مجبور به قرارگرفتن به شکلی خاص کرده اند. پس یک سلمانی بد نتیجه زدن مواد زیاد به مو برای تغییر شکل آن است.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی مردانه و پسرانه2015

.

عکس مدل مو مردانه

عکس مدل مو مردانه

.

.

.

.

عکس مدل مو مردانه فشن

عکس مدل مو مردانه فشن

.

.

.

.

عکس مدل مو مردانه کوتاه

عکس مدل مو مردانه کوتاه

.

.

.

.

عکس مدل مو مردانه 2015

عکس مدل مو مردانه 2015

.

.

.

.

عکس مدل مو مردان

عکس مدل مو مردان

.

.

.

.

عکس مدل مو مردانه جدید

عکس مدل مو مردانه جدید

س.م.م بازدید : 202 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

در مورد پوست‌های روشن، های‌لایت آبی‌قرمز و برای پوست‌های صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره با سایة آبنوسی جلوة خاصی ایجاد خواهد کرد. برای چشم‌های آبی روشن، آبی خاکستری، آبی تیره، سبز تیره، قهوه‌ای و مشکی، بهترین رنگ‌مو ارغوانی با های‌لایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه‌ای، قهوه‌ای تیره، مشکی و شیری است.

.

زیباترین مدل های رنگ مو

زیباترین مدل های رنگ مو

.

 

 


انتخاب رنگ‌مو به مرغوبیت رنگ، سلیقه و خواستة شما و مدت زمانی که می‌خواهید آن رنگ روی موهایتان باقی بماند بستگی دارد. اغلب زنان از رنگ‌های تیره شروع می‌کنند و هر بار، رنگ یک درجه روشن‌تر از قبل را برمی‌گزینند. اگر رنگ‌موی انتخابی موهای سفید شما را پوشش نمی‌دهد، از رنگ مرغوب‌تر و یک درجه بالاتر از رنگ موی اصلی خود استفاده کنید. یا برای پوشش موهای سفید بهتر است از سیستم مردانساژ مو استفاده نمائید و برای این کار حتما به یک آرایشگر خبره نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم که اگر به طول متناوب موهایتان را رنگ میکنید حتما از رنگهای بدون آمونیاک استفاده نمائید. همه ما می دانیم که پوست سر بهترین منبع جذب انواع ویتامینها، مواد شیمیایی و… می باشد و اگر ما به طور متناوب مواد شیمیایی را روی سر خود بگذاریم سریعا این مواد جذب خون می شوند و کم کم تاثیر نامطلوب خود را به روی بدن ما به جا گذاشته و در بعضی اوقات ایجاد حساسیت در پوست صورت و اطراف چشمها و ابروها به شدت متورم و قرمز می شود. (این همان مسمومیت خون به واسطه آمونیاک و مواد سمی است) که وارد خون شده است. پس بهتر است برای زیبایی خود و حفظ سلامتی خود ارزش قائل شویم و از رنگها و مواد آرایشی و بهداشتی مرغوب و استاندارد و اصل استفاده نمائیم.

.

گالری عکس زیباترین و جدیدترین مدل های رنگ مو و مش

.

مدل رنگ مو زیبا

مدل رنگ مو زیبا

.

.

.

.

مدل رنگ موهای زیبا

مدل رنگ موهای زیبا

.

.

.

.

مدل رنگ موهاي زيبا

مدل رنگ موهاي زيبا

.

.

.

.

عکس مدل رنگ مو زیبا

عکس مدل رنگ مو زیبا

.

.

.

.

مدل موهای رنگ شده زیبا

مدل موهای رنگ شده زیبا

.

..

.

.

زیباترین مدل رنگ مو

زیباترین مدل رنگ مو

.

.

.

.

مدل رنگ موی زیبا

مدل رنگ موی زیبا

س.م.م بازدید : 221 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

کوتاه کردن و مرتب کردن موی کودک یکی از نکات بهداشتی در مورد کودکان است که باید یه آن توجه کرددر اینجا نکاتی را در این زمینه برای شما عنوان می‌کنیم:

.

عکس مدل موی بچه گانه

عکس مدل موی بچه گانه

 .

 

معمولا آرایشگران کودکان را برای کوتاه کردن مو نمی‌پذیرند اما نگران نباشید خودتان می‌توانید از عهده این کار برآیید او را روی صندلی بنشانید و اینه ای به دستش دهید برای راحت تر کوتاه کردن موی فرزندتان از موقعیت خواب آلودگی او استفاده کنید روزنامه ای زیر صندلی او پهن کنید و پارچه ای دور گردنش بیندازید، سعی کنید او را عصبی و کلافه نکنید.اگر از پارچه انداختن دور گردنش کلافه می‌شود میتوانید بلوز کهنه خودتان را به تن اوکنید.هنگام کوتاه کردن موی فرزندتان تنها نباشید، شما نیاز به کمک دارید. پدر بچه یا فرد دیگری می‌تواند او را سرگرم کند و دستش را بگیرد تا شما بتوانید به راحتی مو های کودک را کوتاه نمایید.بهتر است کمی موهای بچه را خیس نمایید البته توجه نماید که مو وقتی خشک می‌شود دو الی سه میلیمتر کوتاهتر نشان داده می‌شود.قیچی کوتاه کردن موی کودک باید باریک و تیز باشد.

وقتی شما مشغول کوتاه کردن موی دختران هستید پدر یا کسی دیگر برای سرگرم کردن کودک ناخن های او را لاک بزند.تلویزیون را روشن کنید تا حواس کودک پرت شود و خیلی حرکت نکند .

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی دختر بچه ها

.

عکس مدل موی بچه ها

عکس مدل موی بچه ها

.

.

.

.

عکس مدل موی دختر بچه

عکس مدل موی دختر بچه

.

.

.

.

عکس های مدل موی بچه گانه

عکس های مدل موی بچه گانه

.

.

.

.

مدل موی جدید بچه گانه

مدل موی جدید بچه گانه

.

.

.

.

مدل مو بچگانه جدید

مدل مو بچگانه جدید

.

.

.

.

مدل موی دختر بچه جدید

مدل موی دختر بچه جدید

.

.

.

.

مدل موی جدید دختر بچه ها

مدل موی جدید دختر بچه ها

س.م.م بازدید : 238 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

خانم ها از سنجاق يا تل هاي کشي و پلاستيکي براي نگه داشتن موهاي خود در يک محل استفاده مي کنند..اين وسايل به دليل عملکرد مخصوص خود موجب کشيده شدن موها شده و لذا در دراز مدت باعث شکسته شدن و ريزش مو در منطقه مورد استفاده مي گردند.

.

مدل بافت موی بچه گانه

مدل بافت موی بچه گانه

.

 

سنجاق سر بايد صاف، نرم و داراي نوک گرد باشد. تل سر از نوع لاستيک کشي ممنوع است. قسمتي از تل سر که در تماس مستقيم با موها است بايستي نرم و اسفنجي باشد تا حداقل کشش به موها وارد شده و در ضمن خود تل هم تا حد امکان شل بسته شود.

بهتر است محل استقرار تل و سنجاق سر در بين موهاي سر بطور مرتب عوض شود تا يک مکان خاص هميشه دچارآسيب به موها نگردد. محکم بستن  موها با تل  يا کش سر در طولاني مدت موجب عقب رفتن خط موي جلوي سر و لذا بلندشدن پيشاني مي شود.

.

ژورنال مدل های شیک و جدید بافت موی کودکان

.

مدل بافت موی بچگانه

مدل بافت موی بچگانه

.

.

.

.

مدل بافت موی بچه

مدل بافت موی بچه

.

.

.

.

مدل بافت مو بچه

مدل بافت مو بچه

.

.

.

.

مدل بافت مو بچگانه

مدل بافت مو بچگانه

..

.

.

مدل بافت موی دختر بچه ها

مدل بافت موی دختر بچه ها

.

.

.

.

 

مدل بافت موی دختر بچه

مدل بافت موی دختر بچه

.

.

.

.

مدل بافت مو برای بچه ها

مدل بافت مو برای بچه ها

س.م.م بازدید : 145 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

جودی مورسخیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس لختی می‌کنند، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد. آرایش کردن به آسانی که فکر می‌کنید، نیست. باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید. با روش های درست آرایش کردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

.

مدل آرایش جدید

مدل آرایش جدید

.

 

 

1- قبل از اینکه، تکنیکی را برای آرایش چشمان خود به کار ببرید، مهم است مطمئن شوید که سایه چشم خوب و درستی را به کار میبرید. تنها راه حصول اطمینان از انتخاب صحیح سایه چشم خود امتحان سایه ها و رنگ های مختلف است.

2- خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاکستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی‌نازک بالا و پایین پلک خود بکشید. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را که با رنگ چشم شما مغایرت داشته باشد، انتخاب کنید. این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌شود.

.

تصاویر جدیدترین و زیباترین مدل آرایش صورت2015

.

زیباترین مدل میکاپ عروس

زیباترین مدل میکاپ عروس

.

.

.

.

مدل میکاپ جدید

مدل میکاپ جدید

.

.

.

.

عکس آرایش صورت عروس

عکس آرایش صورت عروس

.

.

.

.

عکس آرایش صورت جدید

عکس آرایش صورت جدید

.

.

.

.

عکس آرایش صورت

عکس آرایش صورت

.

.

.

.

ارایش صورت جدید

ارایش صورت جدید

.

.

.

.

آرایش صورت جدید 2015

آرایش صورت جدید 2015

س.م.م بازدید : 341 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اگر می‌ خواهید موهای تان را ببافید، باید خودتان را برای مراقبت از آن ها آماده کنید و حال و حوصله رسیدگی روزانه به موهای تان را داشته باشید البته چون جوانان بیش از افراد مسن طرفدار بافت مو هستند، به‌ طور مسلم حال و حوصله رسیدگی بیشتری را نیز دارند.

.

مدل جدید بافت مو

مدل جدید بافت مو

.

 

.

* برای شستن موهای بافته شده، آن ها را زیر فشار زیاد آب دوش و یا شیر آب بگیرید. دقت کنید که موها حالت شل داشته باشند و از پوست سر شما کشیده نشوند.

* از شامپوی معمولی برای موی سرتان استفاده کنید. شامپوی ویژه‌ای برای موهای بافته شده وجود ندارد.

* حالا نوبت خشک‌ کردن موهای تان است. موهای بافته شده را نباید به حال خود رها کنید تا خشک شوند. این موها نباید مرطوب باقی بمانند چون سبب پوسیدگی موها می‌ شود. از سشوار برای خشک‌ کردن موها استفاده کنید.

* ژل و کرم مو را می ‌توانید برای حالت دادن موهای تان استفاده کنید.

* هرقدر موهای خود شما ضخیم‌ تر و کلفت ‌تر باشد، بیشتر تحمل وزن موهای بافته شده را خواهند داشت و مدت بیشتری می ‌توانید موهای تان را به صورت بافته شده بدون این که به پیاز موهای تان آسیب بیشتری وارد شود، روی سرتان نگه دارید.

.

جدیدترین و زیباترین مدل های بافت مو دخترانه و زنانه

.

عکس بافت مو

عکس بافت مو

.

.

.

.

مدل شیک بافت مو

مدل شیک بافت مو

.

.

.

.

مدل جدید بافت مو

مدل جدید بافت مو

.

.

.

.

زیباترین مدل بافت مو

زیباترین مدل بافت مو

.

.

.

.

بافت مدل موی زنانه

بافت مدل موی زنانه

.

.

.

.

بافت مدل موی دخترانه

بافت مدل موی دخترانه

.

.

.

.

جدیدترین مدل بافت مو

جدیدترین مدل بافت مو

.

.

.

.

مدل بافت مو فرانسوی

مدل بافت مو فرانسوی

.

.

.

.

بافت مو

بافت مو

س.م.م بازدید : 259 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر مدل های شیک و جدید مدل موی مردانه و پسرانه2015

.

در این پست با مشاهده انواع مدل های شیک و جدید موی مردانه و پسرانه2015 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد.

.

مدل موی مردانه زیبا

مدل موی مردانه زیبا

.

 

.

.

.

مدل موی مردانه جدید

مدل موی مردانه جدید

.

.

.

.

مدل موی مردانه جدید ایرانی

مدل موی مردانه جدید ایرانی

.

.

.

.

مدل موی مردانه جدید فشن

مدل موی مردانه جدید فشن

.

.

.

.

 

مدل موی مردانه جدید کوتاه

مدل موی مردانه جدید کوتاه

.

.

.

.

مدل موی مردانه زیبا

مدل موی مردانه زیبا

.

.

.

.

مدل موی مردانه جدید در ایران

مدل موی مردانه جدید در ایران

.

.

.

.

مدل موی شیک مردانه

مدل موی شیک مردانه

س.م.م بازدید : 185 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موهای بلند دخترانه و زنانه

.

در این پست شما را به مشاهده جدیدترین و زیباترین مدل موهای بلند زنانه و دخترانه دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند شما دوستان گرامی قرار گیرد.

.

مدل مو بلند جدید

مدل مو بلند جدید

.

 

.

.

.

مدل مو بلند جدید دخترانه

مدل مو بلند جدید دخترانه

.

.

.

.

مدل موی بلند جدید

مدل موی بلند جدید

..

.

.

.

مدل موهای بلند جدید

مدل موهای بلند جدید

.

.

.

.

مدل موی بلند جدید دخترانه

مدل موی بلند جدید دخترانه

.

.

.

.

مدل موهای بلند جدید دخترانه

مدل موهای بلند جدید دخترانه

.

.

.

.

مدل مو بلند جديد

مدل مو بلند جديد

.

.

.

.

مدل موی بلند2015

مدل موی بلند2015

س.م.م بازدید : 207 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس مدل های شیک و جدید مو کوتاه زنانه و دخترانه

.

در این پست با مشاهده مدل های شیک و جدید موی کوتاه زنانه و دخترانه همراه ما باشید. امید است این مدل های مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل جدید مو کوتاه زنانه

مدل جدید مو کوتاه زنانه

.

 

.

.

.

مدل جدید مو کوتاه دخترانه

مدل جدید مو کوتاه دخترانه

.

.

..

.

مدل جدید مو کوتاه

مدل جدید مو کوتاه

.

.

.

.

مدلهاي جديد موهاي كوتاه

مدلهاي جديد موهاي كوتاه

.

.

.

.

مدل جدید موی کوتاه

مدل جدید موی کوتاه

.

.

.

.

مدلهای جدید مو کوتاهی

مدلهای جدید مو کوتاهی

.

.

.

.

مدل جدید موی کوتاه 2015

مدل جدید موی کوتاه 2015

.

.

.

.

مدل جدید موی کوتاه دخترانه

مدل جدید موی کوتاه دخترانه

س.م.م بازدید : 207 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما کاربران گرامی قرار گیرد.

.

مدل آرایش چشم و لب

مدل آرایش چشم و لب

.

 

.

.

.

مدل ارایش شیک صورت

مدل ارایش شیک صورت

.

.

.

.

شیک ترین مدل ارایش صورت

شیک ترین مدل ارایش صورت

.

..

.

.

مدل آرایش صورت ساده و شیک

مدل آرایش صورت ساده و شیک

.

.

.

.

آرایش چشم و لب

آرایش چشم و لب

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم و لب

مدل جدید آرایش چشم و لب

.

..

.

.

مدل شیک آرایش چشم و لب

مدل شیک آرایش چشم و لب

.

.

.

.

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

س.م.م بازدید : 129 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و زیباترین مدل های رنگ مو زنانه

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های رنگ مو و مدل مو بلند زنانه همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما دوستان گرامی قرار گیرد.

.

جدیدترین مدل رنگ مو

جدیدترین مدل رنگ مو

.

 

.

.

.

جدیدترین مدل رنگ مو 2015

جدیدترین مدل رنگ مو 2015

.

.

.

.

جدیدترین مدل رنگ موزنانه

جدیدترین مدل رنگ موزنانه

.

.

.

.

جديدترين مدل رنگ مو

جديدترين مدل رنگ مو

.

.

.

.

جدیدترین مدل رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل رنگ موی زنانه

.

.

.

.

جدیدترین مدل رنگ مو و مش

جدیدترین مدل رنگ مو و مش

.

.

.

..

جدیدترین مدل رنگ موی سال

جدیدترین مدل رنگ موی سال

.

.

.

.

جدیدترین مدل رنگ مو سال

جدیدترین مدل رنگ مو سال

س.م.م بازدید : 157 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی کوتاه عروس

.

در این پست شما را به دیدن جدیدترین و شیک ترین مدل های موی کوتاه عروس دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه عروس

.

 

.

.

.

مو کوتاه عروس

مو کوتاه عروس

.

.

.

.

موی کوتاه عروس

موی کوتاه عروس

.

.

.

.

عکس مدل موی کوتاه عروس

عکس مدل موی کوتاه عروس

.

.

.

.

عکس عروس مو کوتاه

عکس عروس مو کوتاه

.

.

.

.

مدل موی کوتاه عروس جدید

مدل موی کوتاه عروس جدید

.

.

.

.

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

.

.

.

.

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

س.م.م بازدید : 206 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل شینیون مو باز عروس2015

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های شینیون موی باز عروس2015 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد.

.

عکس مدل شینیون عروس

عکس مدل شینیون عروس

.

 

.

.

.

عکس مدل شینیون باز و بسته

عکس مدل شینیون باز و بسته

.

.

.

.

عکس مدل شینیون چهره سازان

عکس مدل شینیون چهره سازان

.

.

.

.

عکس مدل شینیون عروس

عکس مدل شینیون عروس

.

.

.

.

جدیدترین مدل شینیون مو باز و بسته

جدیدترین مدل شینیون مو باز و بسته

.

.

.

.

جدیدترین مدل مو شینیون باز

جدیدترین مدل مو شینیون باز

.

.

.

.

جدیدترین مدل شینیون موی باز

جدیدترین مدل شینیون موی باز

.

.

.

.

زیباترین مدل شینیون موی عروس

زیباترین مدل شینیون موی عروس

.

.

.

.

زیباترین مدل موهای شینیون

زیباترین مدل موهای شینیون

س.م.م بازدید : 239 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل های موی عروس 2015 و 94

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های موی عروس سال 94 و 2015 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل جدید موی عروس 94

مدل جدید موی عروس 94

.

 

.

.

.

مدل جدید موی عروس

مدل جدید موی عروس

.

.

.

.

مدل جدید موی عروس 2015

مدل جدید موی عروس 2015

.

.

.

.

مدل جديد موي عروس

مدل جديد موي عروس

.

.

.

.

مدل جدید مو عروس

مدل جدید مو عروس

.

.

.

.

مدلهای جدید موی عروس

مدلهای جدید موی عروس

.

.

.

.

مدل جدید مو عروس ایرانی

مدل جدید مو عروس ایرانی

س.م.م بازدید : 409 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اگر دوست دارید هنگامی که مقابل آینه ایستاده اید و به شانه کردن موهای خود مشغول هستید، از برق و زیبایی موهایتان به وجد بیایید؛ رعایت نکاتی را که می تواند کمک بسیاری به این امر بکند در برنامه زندگی خود قرار دهید.

.

عکس مدل مو بچه گانه

عکس مدل مو بچه گانه

.

 

در این جا به برخی نکات اشاره می کنیم:

1 – انتخاب یک شامپوی مناسب مهمترین راه برای حفظ سلامت موی سر است. شامپو مسئول پاک کردن موها از هرگونه آلودگی، گرد و خاک و چربی است که بر روی سر انباشته شده و برایش دردسر ساز شده اند. حال اگر شامپوی انتخابی ما توان از بین بردن این مواد زاید را نداشته باشد، در واقع به مهمترین وظیفه خود عمل نکرده است.

2 – همیشه با توجه به نوع و جنس مو شامپوی خود را انتخاب کنید .شخصی که موی چرب دارد نباید از شامپویی که مختص موهای خشک است استفاده کند

3 – به نحوه شستن موها دقت کنید . به آرامی موها را بشویید و به تمیز شدن تمامی قسمت های آن توجه نمایید.

4 – برای نرمی مو از نرم کننده استفاده کنید. اگرچه بسیاری از تولیدکنندگان ادعا می کنند که شامپوهایشان حاوی نرم کننده است، اما بسیاری از آنها فاقد این ماده هستند و در نتیجه شخص نیاز دارد تا از یک نرم کننده جانبی نیز بهره ببرد.

5 – پس از شستن، موهای خود را به آرامی با یک حوله خشک کنید

.

گالری عکس و تصاویر مدل های شیک و جدید مدل موی بچه گانه دخترانه

.

عکس مدل مو بچه

عکس مدل مو بچه

.

..

.

.

عکس مدل مو بچه ها

عکس مدل مو بچه ها

.

.

.

.

عکس مدل موی بچه گانه

عکس مدل موی بچه گانه

.

.

.

.

عکس مدل موی بچه ها

عکس مدل موی بچه ها

.

.

.

.

عکس مدل مو دختر بچه

عکس مدل مو دختر بچه

.

.

.

.

عکس مدل مو کوتاه بچه گانه

عکس مدل مو کوتاه بچه گانه

.

.

.

.

عکس مدل موی دختر بچه

عکس مدل موی دختر بچه

.

.

.

.

عکس های مدل موی بچه گانه

عکس های مدل موی بچه گانه

.

.

.

.

مدل بافت موی بچه گانه

مدل بافت موی بچه گانه

س.م.م بازدید : 221 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ژورنال شیک ترین و جدیدترین مدل های گریم عروس

.

در این پست شما را به دیدن مدل های شیک و جدید گریم عروس ایرانی دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

عکس گریم عروس جدید

عکس گریم عروس جدید

.

 

.

.

.

مدل گریم عروس

مدل گریم عروس

.

.

.

.

مدل گریم عروس 2015

مدل گریم عروس 2015

.

.

.

.

مدل گریم عروس ایرانی

مدل گریم عروس ایرانی

.

.

.

.

گریم عروس 2015

گریم عروس 2015

.

.

..

.

گریم عروس در فیس بوک

گریم عروس در فیس بوک

.

.

.

.

گريم عروس

گريم عروس

.

.

.

.

عکس گریم عروس

عکس گریم عروس

.

.

.

.

عکس گریم عروس ایرانی

عکس گریم عروس ایرانی

س.م.م بازدید : 185 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی مهمانی

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل موی مهمانی همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل مو مهمانی

مدل مو مهمانی

.

 

.

.

.

مدل موی مهمانی

مدل موی مهمانی

.

.

.

.

مدل موی مهمانی دخترانه

مدل موی مهمانی دخترانه

.

.

.

.

مدل موی مهمانی شب

مدل موی مهمانی شب

.

.

.

.

مدل مو مهمانی زنانه

مدل مو مهمانی زنانه

.

.

..

.

مدل مو مهمانی شب

مدل مو مهمانی شب

.

.

.

.

مدل مو مهماني

مدل مو مهماني

.

.

.

.

مدل موی ساده مهمانی

مدل موی ساده مهمانی

س.م.م بازدید : 403 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر مدل موی کوتاه شیک و جدید دخترانه و زنانه

.

از آن جا که به مراقبت و زیبایی مو اهمیت زیادی داده می شود در این مطلب به چند نکته برای داشتن موهای زیبا ، سالم و براق اشاره خواهیم کرد.

.

تصاویر کوتاهی مو زنانه

تصاویر کوتاهی مو زنانه

 

.

.

.

.

تصاویر کوتاهی مو

تصاویر کوتاهی مو

.

.

.

.

 

تصاویر کوتاهی مو جدید

تصاویر کوتاهی مو جدید

.

.

..

.

تصاویر کوتاهی مو دخترانه

تصاویر کوتاهی مو دخترانه

.

.

.

.

 

عکس موهای کوتاه زیبا

عکس موهای کوتاه زیبا

.

.

.

.

عکس موی کوتاه دخترونه

عکس موی کوتاه دخترونه

.

.

.

.

 

عکس موی کوتاه دخترانه

عکس موی کوتاه دخترانه

.

..

.

.

عکس موی کوتاه زنان

عکس موی کوتاه زنان

.

با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید، برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود. به گزارش سایت «msn» مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد. مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند. مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است. روزی یک تا ۳ بار، ۲۵۰ میلی گرم عصاره گل گاوزبان، دانه کتان و یا پامچال بخورید. همه این روغن ها غنی از اسیدچرب امگا۳ مانند اسید gamma-linolenic که برای مرطوب نگه داشتن مو و ناخن ها عالی است.روزی یک تا ۳ بار، ۲۵۰ میلی گرم عصاره گل گاوزبان، دانه کتان و یا پامچال بخورید. همه این روغن ها غنی از اسیدچرب امگا۳ مانند اسید gamma-linolenic که برای مرطوب نگه داشتن مو و ناخن ها عالی است.

.

س.م.م بازدید : 679 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مهم ترین روش های آرایش موها رنگ کردن موهاست و یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب رنگ مو ، رنگ پوست فرد است . در این مقالهی آرایشیک شما را راهنمایی می کنیم تا رنگ موی مناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید .

انتخاب رنگ مو

انتخاب رنگ مو

 

 

برای انتخاب رنگ مو چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟ اگر صرفا انتخاب رنگ مو را تابع سلیقه می‌دانید سخت در اشتباهید، چون دنیای رنگ‌ها آنقدر وسیع است که برای یک رنگ موی مناسب باید ده‌ها نکته را مدنظر قرار داد؛ مهمتر از همه اینکه باید رنگ موی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد چرا که موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ ناهماهنگ می‌تواند صورت شما را پیرتر یا رنگ‌پریده‌تر نشان دهد، اما در عوض انتخاب یک رنگ مناسب هم می‌تواند چهره شما را طبیعی‌تر نشان دهد و هم شما را زیباتر و جوان‌تر کند.

تن پوست شما گرم است یا سرد؟

از آنجایی که در پوست انسان‌ها صدها تن رنگی مختلف وجود دارد پرداختن به همه انواع آنها تقریبا غیرممکن است، بنابراین برای اینکه کارمان برای تشخیص تن رنگی پوست‌مان راحت‌تر شود انواع تن رنگی پوست را به دو گروه اصلی تقسیم می‌کنند: گرم و سرد، برای تشخیص رنگ مناسب برای موهای‌تان ابتدا باید تشخیص دهید تن پوست‌تان سرد یا گرم‌است به خصوص اگر بخواهید موهای‌تان را یکدست رنگ بزنید. برای شناسایی پوست راه‌های مختلفی وجود دارد:

روش اول

موهای‌تان را کنار بزنید. همه آنها را در یک حوله به رنگ سفید یا یک رنگ خنثی بپیچید. آرایش‌تان را هم کاملا پاک کنید. بعد یک لباس به رنگ سفید یا رنگ خنثی بپوشید و جلوی آینه بایستید. مطمئن شوید جایی که در آن ایستاده‌اید دارای نور طبیعی قوی است و در غیر این‌صورت زیر یک لامپ بایستید. توجه داشته باشید که لامپ‌های فلوراسنت یا لامپ‌هایی که نور سفید دارند ممکن است رنگ پوست شما را تغییر دهند. از نزدیک و بادقت صورت‌تان را نگاه کرده و سعی کنید تن رنگی زمینه پوست‌تان را کشف کنید. اگر احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان به سمت قرمز یا صورتی می‌رود تن پوست شما سرد است و اگر گمان می‌کنید رنگ پوست‌تان به سمت زیتونی، طلایی و رنگ هلویی می‌رود، تن پوست گرم است، اگر هم هرقدر دقت می‌کنید هیچ رنگی در آن نمی‌بینید یا سایه‌هایی از هردو رنگ را می‌بینید، احتمالا تن پوست شما خنثی است.

روش دوم

به رگ‌های زیر پوستی روی ساعدتان نگاه کنید، اگر این رگ‌ها آبی باشند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رگ‌ها سبز باشند رنگ پوست شما گرم است.

تشخیص رنگ پوست

تشخیص رنگ پوست

روش سوم

یک کاغذ سفید را در کنار صورت‌تان نگه دارید. مطمئن شوید که کاغذ کاملا به رنگ سفید خالص باشد و هیچ زردی یا رنگ تزئینی در آن به کار نرفته باشد. حالا رنگ پوست‌تان را با رنگ کاغذ مقایسه کنید. اگر رنگ پوست‌تان زردتر از کاغذ است، تن رنگی پوست شما گرم است و اگر رنگ پوست‌تان صورتی‌تر یا آبی‌تر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست‌تان سرد است. اگر هم احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان سبزتر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست شما زیتونی است که یک تن رنگی سرد محسوب می‌شود.

خوش به حال پوست‌های خنثی

اگر پوست شما هیچ تن خاصی ندارد و بعد از پیاده کردن تکنیکی که گفته شد متوجه شدید تن پوست‌تان خنثی است، می‌توانید خوشحال باشید که انتخاب‌های زیادی برای رنگ مو خواهید داشت و خیلی بیشتر از پوست‌های گرم و سرد می‌توانید از رنگ‌موهای متنوع استفاده کنید، لزومی ندارد رنگ موی انتخابی شما هاله یا پایه رنگ خاصی داشته باشد این امر کاملا وابسته به سلیقه شخصی شماست، به دنبال رنگی باشید که هم با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد و هم نگهداری آن کار چندان مشکلی نباشد.

چه رنگی برای پوست‌های سرد مناسب نیست

اگر تن پوست‌تان سرد است به شما توصیه می‌کنیم به‌ دنبال رنگ‌هایی باشید که در آنها سایه‌های دودی و خنثی وجود دارد و به زبان تخصصی باید رنگ مو به اصطلاح A یا N انتخاب شما باشد. در این شماره از رنگ قرمزی وجود ندارد و در عوض تن‌هایی از طلایی دارد و در نتیجه می‌تواند رنگ صورتی درون پوست شما را خنثی کند و چهره‌ را زیباتر جلوه دهد. اگر رنگ طبیعی پوست و موهای‌تان روشن است و به اصطلاح بلوند هستید، بهتر است به دنبال رنگ‌های بژ باشید، اگر موها و چشم‌هایی قهوه‌ای دارید به دنبال رنگ‌های شکلاتی با هاله‌ای از رنگ قهوه‌ای سوخته باشید.اما توصیه می‌کنیم به دلیل تناژ رنگ صورتی که در پوست‌تان وجود دارد از رنگ‌های مسی و شرابی و آلبالویی دوری کنید و در نهایت اگر قرمز خیلی دوست دارید بهتر است به یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز اکتفا کنید، این نوع قهوه‌ای با رنگ صورتی پوست شما کنتراست برقرار می‌کند ولی خیلی با آن تطابق ندارد.

پوست‌های گرم چه کنند؟

اگر رنگ پوست‌تان گرم است و می‌خواهید حالتی طبیعی داشته باشید باید به دنبال رنگ هایی باشید که تناژ سبز درون پوست‌تان را خنثی کنید. پیشنهاد می‌کنیم به دنبال رنگ‌های طلایی و قرمز باشید این رنگ‌ها در زبان تخصصی با نام G و R شناخته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر چشم‌ها و پوستی روشن دارید و به اصطلاح بلوند هستید به‌دنبال رنگ‌های عسلی، شرابی و مسی باشید و اگر چشمانی قهوه‌ای با پوستی گندمی دارید به دنبال رنگ‌های قهوه‌ای طلایی، بلوطی یا قهوه‌ای مایل به قرمز باشید.

به رنگ چشم‌ها فکر کنید

اگر یادتان باشد گفتیم بهتر است رنگ های‌لایت موها با تن سردی و گرمی چشم‌ها هماهنگی داشته ‌باشد، اگر چشم‌های شما تنی گرم دارد پیشنهاد می‌کنیم های‌لایت موهای‌تان سایه‌هایی از زرد و طلایی یا مسی داشته باشد تا زیبایی موها و چهره شما بیشتر شود. های‌لایتی با رنگ‌های پلاتینی و قهوه‌ای مایل به قرمز می‌تواند زیبایی چشم‌های سرد را دو چندان کند.

رنگ های‌لایت مناسب شما کدام است؟

یک پیشنهاد برای انتخاب رنگ های لایت استفاده از هاله رنگی است که در چشم‌ها وجود دارد. در آینه به چشم‌های خود دقیق نگاه کنید، در چشم هر کسی صرف‌نظر از رنگ غالب، رگه‌هایی از رنگی دیگر نیز وجود دارد که مسلما توجه شما را نیز جلب خواهد کرد، اگر این رنگ هاله‌ای از طلایی، کهربایی داشته باشد، رنگ چشم‌های شما گرم است، اگر هاله‌هایی از رنگ آبی، نقره‌ای یا خاکستری در چشم‌ها دیدید یا چشمان قهوه‌ای یک‌‌دست دارید، رنگ چشمان‌تان سرد است.

رنگ موی متناسب با چهره

رنگ موی متناسب با چهره

 

قدم بعدی: سطح انتظارات و بودجه خود را مشخص کنید.

در نهایت تصمیم بگیرید که چقدر تغییر رنگ را برای موها در نظر دارید و یا چقد وقت یا پول می توانید برای اینکار اختصاص دهید.

برای ایجاد تغییرات پایدار : از رنگ های دائمی استفاده کنید مخصوصا در زمانی که می خواهید موهای خود را بیشتر از دو درجه روشن تر یا تیره تر کنید . این فرمولها بهترین متد برای کسانی است که دارای موهای خاکستری با مقاومت بالا در برابر رنگ می باشند. رنگهای دائمی نیاز به کمی کار دارند. چون از بین نمی روند و فقط با رشد موها حرکت می کنند. به احتمال زیاد شما هر ماه باید ریشه های مو را رنگ کنید تا رشد ریشه محسوس نباشد.

برای ایجاد تغییر فوق العاده : به دنبال یک فرمول موقت باشید. این رنگها پس از هر بار شستشو با شامپو کمرنگ می شود تا اینکه بعد ازحدود 28 بار استفاده از شامپو کاملا از بین می رود. متخصصان معتقدند که این روش انتخاب فوق العاده ای برای کسانی است می خواهند میزان آسیب دیدگی مو را به حداقل برسانند و به سادگی رنگ موی طبیعی خود را تغییردهند. (مثلا اگر تارهای نارنجی در لابه لای موهای قهوه ای شما دیده شد استفاده از رنگ موی موقت مناسب است)
یک توصیه: این فرمول مو برای کسانی که دوست دارند موها کمی تیره تر شوند کاربرد دارد برای اینکه این فرمول آمونیاک ندارد و موها را روشن تر نمی کند ولی برای حفظ رنگ مجبورید هر ماه آن را استفاده کنید.

برای ایجاد تغییرات چشم گیر همچنین می توانید موها را هایلایت کنید. تارهای لایت شده در لابلای موها پخش می شود و جلوه زیبایی دارد. هایلایت برای کسانی که معمولا سه ماه یک بار موهایشان را رنگ میکنند مناسب است. این کار باعث برجسته نشان دادن رنگ طبیعی مو می شود.

رنگ کردن مو

رنگ کردن مو

س.م.م بازدید : 145 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

بافت مو,آموزش بافت مو,آرایش مو,آموزش آرایش مو,آرایش موی دخترانه,آرایش موی زنانه,بافت موی دخترانه,بافت موی زنانه,آموزش آرایشگری,سایت آرایشگری,بافت موی مجلسی,بافت موی ساده,گره زدن موی دخترانه,گره مو,گره زدن مو,آموزش بافت مدل های مو,مدل های بافتنی مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

آموزش بافت مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مدل بافت موی دختر

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

آموزش بافت موی ساده

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

گره زدن مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مدل مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت ساده موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مو بافی

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت مدل موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

س.م.م بازدید : 204 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

خرید سی دی اموزش ارایش صورت ومو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های شیک ارایش مو و شینیون

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

سایت آموزش ارایش صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های ارایش مو و صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

انواع ارایش صورت و مدل مو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

آموزش ارایش صورت و مو زنانه

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید مکاپ 2015

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

ارایش صورت به سبک هندی

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

ارایش صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

,مدل جدیدخط چشم

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

شیکترین مدل ارایش صورت و مو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید ارایش عروس

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید ارایش

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

تصاویر جدید ارایش صورت

س.م.م بازدید : 71 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

سال2015,زیباترین رنگ مو,خوشکلترین رنگ مو,زیباترین مدل مو,خوشکلترین مدل مو,شیکترین مدل مو,شیکترین رنگ مو,رنگ موی آقا پسند,رنگ موی مرد پسند,رنگ موی دختر پسند,رنگ موی دخترانه,رنگ کردن مو,آموزش مدل های رنگ مو,رنگ زیبای مو

مدل شینیون و رنگ موی زنانه جدید

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 خوشکلترین رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 جدیدترین مدل رنگ مو سال94

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید رنگ مو

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 براق ترین رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ موی شوهر پسند

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ موی شیک و زیبا

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 هایلایت و رنگ مو سال94

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 شینیون موی دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید موی دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل رنگ موی بازیگران خارجی

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ سال 2015 مو

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل رنگ موی ساده دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015

س.م.م بازدید : 277 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

جمع کردن موها,روش جمع کردن مو,بستن مو,آموزش آرایش مو,آرایش مو,رنگ مو,مدل مو,بستن موها به روش ساده,انواع مدل های بستن مو

 

مدل مو | مدل موی مجلسی | مدل جمع کردن مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

بافت موی مجلسی | بافت مو برای عروسی

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

Gather hair (2)

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

بستن ساده مو | بافت ساده مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

بافت موی ساده | آموزش بستن مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

آموزش بافت مو | بستن مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

بافت مو | مدل بافت مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

آموزش بستن مو | جمع کردن مو

آموزش جمع کردن مو برای مجالس و عروسی ها

جمع کردن مو | Gather hair

س.م.م بازدید : 225 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایش مو,مدل های آرایشی,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,مدل های آرایشی,مدل های جدید آرایشی,جدیدترین مدل های آرایشی,آرایش مو و صورت

 

تصاویر آرایش مو | عکس آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای فصل بهار

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل های زیبای آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل آرایش موی بازیگران هالیوود

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل های آرایشی و رنگ مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

زیباترین مدل های آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

شینیون مو | آموزش شینیون مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

جدیدترین مدل آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

عکس موی آرایش شده

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

تصاویر موی آرایش شده

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو | آموزش آرایش انواع مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای فصل گرم

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو | آموزش آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

شیکترین مدل های آرایش مو | مدل جدید آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل آرایش مو | جدیدترین مدل مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای تابستان | Hairstyles for Summer

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

Hairstyles for Summer (1)

س.م.م بازدید : 199 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش مو,آموزش آرایش مو,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,سایت آرایشگری,آموزش آرایشگری,آموزش آرایش مو,آرایش انواع مو,بستن مو,آموزش بستن مو

 

مدل بستن مو برای مراسم جشن

آموزش انواع مدل های بستن مو به سبک فرانسه

آموزش بستن مو | مدل بستن مو

آموزش انواع مدل های بستن مو به سبک فرانسه

مدل جدید بستن مو

آموزش انواع مدل های بستن مو به سبک فرانسه

مدل بستن مو برای مراسم عروسی

آموزش انواع مدل های بستن مو به سبک فرانسه

بستن موی فرانسوی | Close haired French

آموزش انواع مدل های بستن مو به سبک فرانسه

 

جدیدترین مدل بستن مو

س.م.م بازدید : 185 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش,آرایش مو,مدل آرایش مو,مدل های آرایشی,مدل های جدید آرایشی,جدیدترین مدل های آرایشی,مدل آرایش مو,آموزش آرایش مو,آموزش شینیون مو


آموزش شینیون مو در بخش هایی از این سایت برای شما قرار داده شده است و ما فقط مدل هایی از شینیون موی زنانه را برای شما فراهم آورده ایم این مدل های مو بیشتر برای عروسی ها و حتی مجالس عقد و جشن ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد

 

شینیون موی دخترانه

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

جدیدترین مدل موی عروس,شیکترین مدل موی عروس

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

مدل شینیون موی زنانه

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

شینیون مو | Hair Chignon

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

جدیدترین مدل های آرایشی مو

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

مدلهای شینیون مو,مدلهای شینیون موی زنانه

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

قشنگترین مدل های مو

 

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

مدل های شینیون مو

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

مدل موی عروس

 

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

خوشکلترین مدل های مو

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

شینیون مو | مدلهای شینیون مو

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

 

 

آموزش آرایش مو

جدیدترین مدل های شینیون موی زنانه 2015

س.م.م بازدید : 177 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش مو,آموزش آرایش مو,سایت آرایشگری,آموزش آرایشگری,سایت آرایش,آرایش و زیبایی,مدل های آرایشی,مدل آرایشی,مدل مو,مدل جدید مو,مدل جدید موی زنانه

 

Haircut wedding night

 

داشتن موی مناسب برای عروسی ها و جشن ها بسیار مورد اهمیت است برای همین بانوان ایرانی بیشتر سعی میکنند بهترین مدل های مو را برای عروسی ها و جشن ها انتخاب کنند ما در اینجا گلچینی از مدل های مو مخصوص عروسی و جشن را برای شما گردآوردی کرده ایم تا با انتخاب یک مدل مو زیبایی بخصوص را در جشن ها داشته باشید

آرایش مو برای جشن عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل جدید موی عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی آرایش مو برای عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل موی شب عروسی | Haircut wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی آرایش مو برای جشن تولد | آرایش مو برای عروسی و عقد

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی

شیکترین مدل مو

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل موهای زیبا | مدل های موی متفاوت

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی قشنگترین مدل مو

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل مو مخصوص شب عروسی | Hairstyles for the wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی Hairstyles for the wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل مو مخصوص شب عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 3,394
  • بازدید سال : 23,436
  • بازدید کلی : 885,022
  • آمار