loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 421 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
زنان

مردها چه آرایشی را برای زنان بیشتر می پسندند!

معمولا دخترها دوست دارند زمانی که از خانه خارج می‌شوند یا حتی بعنوان ظاهر همیشگی شان آرایش چشم غلیظ را برگزینند. من هم یک طرفدار پر و پا قرص همین سبک هستم. البته موضوع غافلگیر کننده این است که مردان معمولا از این سبک بیزارند! اولین علائم هشدار زمانی برای من رخ داد که یکی از دوستان من از آرایش چشم گربه‌ای من وحشت کرد! هرچند که به بهترین حالت ممکن آرایش کرده بودم. واکنش به آرایش غلیظ چشم من، این سؤال را در ذهنم ایجاد کرد که مردان واقعا چه چیزی را زیبا می‌دانند

من ۲ عکس به همراه خودم برده و از همکاران مرد محل کارم پرسیدم که ظاهر مورد علاقه ی آن‌ها برای یک دختر کدام است؟ برای تکمیل تحقیقاتم همین سؤال را در مورد همان تصاویر از تمام دوستان پسرم هم پرسیدم.

نتیجه‌ی تحقیقات این چنین بود:

چهره ی آرایش شده با رژ لب قرمز، ۱۰۰٪ بعنوان چهره ی مورد علاقه رأی گرفت! حتی هنری ترین اشخاص، ظاهر با آرایش چشم غلیظ را انتخاب نکردند.

برخی از نظرات راجع به تصویر زیبای آرایش چشم غلیظ این‌ها بود: «هیچی بدتر از اون چشم‌های سیاه روی صورت یک دختر نیست. آخه چرا؟؟؟» «آیا او معتاد به مواد مخدره؟!» «به او بگویید چشمانش را بشوید تا به شما بگویم که از او خوشم میاید یا نه!»

و برخی از نظرات راجع به تصویر بمب دختری با لب‌های قرمز این‌ها بود: «چیز بیشتری نیاز نیست در مورد او بدونم!» «به این میگن دختر!» یا اینکه فقط به تصویر خیره خیره نگاه می‌کردند (شما می‌دانید که نگاه این چنینی مردها چه مفهومی دارد، نه؟)

س.م.م بازدید : 317 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)
آرایش

روش های اعمال آرایش ویژه مناسبت های تابستان

آرایش ویژه جمع های دوستانه ی روزهای تعطیل :

در این روش از آرایش ابتدا کرم ضد آفتاب خود را بزنید و به روی آن از یک کرم پودر طلایی استفاده کنید و روی استخوان های گونه و پیشانی و پل بینی خود نیز اعمال کنید. سپس یک سایه ی چشم رنگ روشن و یک رژ لب براق هلویی یا صورتی را استفاده کنید و به جمع دوستان خود بپیوندید.

آرایش ویژه کنسرت ها ی شاد :

استفاده از یک کرم مرطوب کننده ی سبک رنگی ، استفاده از ریمل مژه و ریمل ابروی ضد آب و استفاده از یک رژ لب مات رنگ روشن.

آرایش ویژه ساحل :

استفاده ی هم زمان از کرم های مرطوب کننده و کرم های ضد آفتاب رنگی و در صورت تمایل می توانید از کرم های برنز کننده نیز استفاده کنید ، استفاده از خط چشم و ریمل مژه و ریمل ابروی ضد آب ، استفاده از رژ لب های براق تیره یا روشن بنا به دلخواه شما.

آرایش ویژه  صبح :

استفاده از یک مرطوب کننده ی رنگی ، استفاده از ریمل و مدادچشم ، استفاده از رژ گونه ی براق و استفاده از برق لب های رنگی.

آرایش ویژه رفت و آمدهای صبحگاهی :

این سبک از آرایش نیز همانند آرایش ویژه ی صبح می باشد با این تفاوت که بجز کرم مرطوب کننده باید از ضد آفتاب و یک کرم پودر نیز استفاده کنید و کمی رژ لب براق نیز استفاده کنید.

آرایش ویژه شب :

استفاده از سایه های چشم دودی و آرایش چشم گربه ای ، استفاده از رژ گونه های مات ورز لب های مات البته برخی از افراد که کلا علاقه مند به رنگ های براق هستند می توانند از رنگ های براق استفاده کنند.

آرایش ویژه عروسی های تابستان :

برای عروسی های تابستان باید از محصولات آرایشی براق و رنگ های روشن استفاده کرد و از محصولات حجم دهنده مثل انواع رژ لب ها ی حجم دهنده و همچنین رژگونه ها و ریمل های حجم دهنده استفاده کرد.

س.م.م بازدید : 221 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش صورت,آرایش مو,سایت آرایش,آموزش آرایش انواع صورت,آموزش آرایش صورت برای مجالس,آموزش آرایش مو,مدل میکاپ,مدل آرایش

آرایش برای مجالس و ادارات کاری برای بیشتر بانوان خیلی اهمیت دارد تا جایی که بیشتر خانوم ها زمان زیادی را برای آرایش مجلسی صرف میکنند ولی ما در اینجا میخواهیم آرایشی مطابق با ایرانی اسلامی که مخصوص ادارات و محل کار هست را برای شما عزیزان آموزش دهیم

Makeup for official events | Makeup for events

 

آرایش و زیبایی همیشه و همه جا مورد نیاز انسان بویژه خانم ها می باشد و لازم به ذکر است که آرایش تنها برای جشن ها و مراسم های شادی نیست در بسیاری موارد شما نیاز به آرایش کردن برای حضور در مراسم های رسمی و اداری و یا حتی در محل کار خود دارید.

با ما همراه باشید تا نحوه ی آرایش کردن برای مراسم های رسمی را به شما ارائه دهیم :
_ اول از همه باید بدانید که بهترین و مناسب ترین رنگ های مخصوص برای آرایش های رسمی رنگ هایی می باشند که تن ملایمی از سبز و طلایی داشته باشند.

 

آرایش اداری | آرایش مجلسی | Makeup for official events

 

_ گزینه ی دوم در مورد پوست شما می باشد که حتما باید مرطوب باشد بنابراین استفاده از یک تونیک مرطوب کننده ، قبل از آرایش کردن الزامی است.

_ سایه های مورد استفاده برای چشم هایتان باید از رنگ هایی که تن سبز و طلایی دارند استفاده شود و البته تن دودی نیز مناسب آرایش های رسمی می باشد .

_ بهتر است ابروهای خود را با سایه ی ابرو آرایش کنید و به هیچ عنوان ابروهای خود را زیاد تیره نکنید زیرا این آرایش یک آرایش رسمی است و باید ملایم باشد.

 

آرایش صورت برای مجالس | Makeup for events

 

_ استفاده از ریمل در آرایش های رسمی توصیه می شود ولی استفاده از خط چشم نیازی نیست.

_ رنگ خط لب شما نباید مخالف رنگ رژ لبتان باشد بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگ خط لب و رژ لبتان را نزدیک به هم انتخاب کنید و رنگ رژ لب شما باید عسلی ،هلویی ، مرجانی ویا به رنگ گل رز انتخاب شود.

س.م.م بازدید : 216 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش چشم صورتی خاص 2016

مداک: صورتی رنگی شاد و جذاب می باشد که طرفداران زیادی دارد و علاوه بر این که چهره را جذاب و شاد می کند مناسب  پوست های تیره و روشن نیز می باشد.

ترکیب سایه ی صورتی با سایه های تیره و نقره ای یک سایه ی چشم منحصر به فرد را ایجاد می کند.

یک ترکیب کامل از سایه های صورتی ملایم تا بنفش و یاسی ، یک سایه ی کامل مجلسی را به شما ارائه می دهد.

طراحی شکل های مختلف با توجه به مناسبتها به روی سایه های صورتی یک ترکیب بسیار زیبا و شاد را ایجاد می کند البته بهتر است که طرح ها را از رنگ های هم خانواده استفاده کنید.

یک آرایش خیره کنند ه و بسیار جذاب از ترکیب رنگ صورتی با رنگ های خیلی تیره ایجاد می شود .

برخی از مدل های سایه های صورتی نیازی ندارند که تماما از رنگ صورتی ستفاده کنید می توانید فقط قسمتی از سایه را به رنگ صورتی کار کنید همین مدل نیز بسیار زیبا و شیک می باشد.

سایه های ترکیبی از نگ های صورتی و صورتی براق نیز جلوه ی زیبایی روی چشم های شما خواهند داشت.

ترکیب سایه ی صورتی با خط چشم های اکلیلی  بسیار مناسب مجلس و جشن ها می باشد.

ترکیب سایه و مژه ، ترکیب رنگ های شرابی ، قرمز و خرمایی روشن با رنگ صورتی بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد.

این مدل سایه را مشاهده کنید که از ترکیب مشکی و نقره ای براق و صورتی ایجاد شده است ، این مدل سایه را می توانید با رنگ لباس هایتان نیز هماهنگ کنید.

آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص 2016 آرایش چشم صورتی خاص آرایش چشم صورتی آرایش چشم آرایش  آرایش چشم صورتی خاص 2016

س.م.م بازدید : 294 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

تغییر رنگ چشم فقط در ۲۰ ثانیه

 

به تازگی پزشکان قادر به تغییر رنگ چشم با لیزر شدند؛ این روش جدید در کالیفرنیا توسعه داده شده است و در حال حاضر در چندین کشور در دسترس است.

با اینکه عمل با لیزر در ایالات متحده کاملاً مورد تأیید نبود، ۳۷ نفر در مکزیک و کاستاریکا این عمل را تجربه کردند و چشم خود را با عمل لیزر از قهوه‌ای به آبی برگردانده‌اند.

عمل لیزر برای تغییر رنگ چشم تغییر رنگ چشم نوزاد تغییر رنگ چشم در ایران تغییر رنگ چشم در آمریکا تغییر رنگ چشم جنین تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی تغییر رنگ چشم با لیزر در ایران تغییر رنگ چشم با لیزر تغییر رنگ چشم پزشکی و سلامت  تغییر رنگ چشم فقط در ۲۰ ثانیه

هزینه عمل لیزر برای تغییر رنگ چشم حدود ۵ هزار دلار است که حدود ۴ هزار و ۷۰۰ یورو می‌شود.

این عمل لیزر اضافه کردن رنگ در چشم نیست بلکه چشم‌های قهوه‌ای رنگ دارای رنگدانه‌ای هستند که می‌توان توسط لیزر با لایه برداری، رنگ آن را از قهوه‌ای به آبی تبدیل کرد.

چشم‌های آبی این رنگدانه را ندارند و به دلیل پخش و عبور نور مرئی از عنبیه نمی‌توان رنگ چشم آنها را تغییر داد. به عبارت دیگر نور رنگارنگی که توسط چشم درک می‌شود، سایه‌های آبی رنگ است که در چشم منعکس می‌شود به همین دلیل افرادی که دارای چشم آبی هستند نمی‌توانند این عمل را انجام دهند.

افرادی که چشم قهوه‌ای دارند، لایه‌ای به نام استروما در مقابل چشم آنها قرار می‌گیرد که حاوی مقدار قابل توجهی ملانین است؛ این رنگدانه باعث تغییر رنگ مو و پوست نیز می‌شود. ملانین اجازه می‌دهد چشم بتواند بهتر نور را منعکس کند که این کار با چشم‌هایی با رنگ قهوه‌ای امکان پذیر است؛ برای تبدیل رنگ قهوه‌ای به آبی یک لایه نازک از رنگدانه باید برداشته شود.

دکتر «گرِگ هومر» رئیس مرکز پزشکی استروما به CNN گفت: در واقع در تمام چشم‌های قهوه‌ای رنگ، یک چشم آبی نهفته است. تنها تفاوت بین چشم قهوه‌ای و چشم آبی این است که لایه بسیار نازک رنگدانه در سطح چشم قهوه‌ای رنگ وجود دارد که اگر رنگدانه حذف شود نور می‌تواند در فیبرهای استروما وارد شود و چشم به رنگ آبی تبدیل شود.

در آمریکا در مطالعات اولیه این عمل را تضمین کرده‌اند و پزشکان گفته‌اند هیچ خطری در این عمل وجود ندارد اما آزمایش‌های بالینی آن در سال‌های آینده انجام خواهد شد.

س.م.م بازدید : 709 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ریش مویی را گویند که بر چانه، گونه‌ها و بر گردن می‌روید. ریش در حالت معمول فقط بر صورت مردان پس از سن بلوغ رشد می‌کند.

.

مدل ریش

مدل ریش

.

 

.

انسان‌های اولیه ریش خود را نمی‌تراشیدند. قدیمی‌ترین وسایل کوتاه کردن (و نه تراشیدن) ریش، که تاکنون به دست آمده‌است، مربوط به ۴۰۰۰ سال پیش است. در مصر باستان، ریش اهمیت خاصی داشته‌است. در حدود سالهای ۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰ قبل از میلاد در مصر، ابزار و لوازمی همچون نخ طلا برای آرایش ریش به کار می‌رفته‌است. همچنین در هندوستان نیز برای تعهد پرداخت بدهی‌های خود، ریش گرو می‌گذاشته‌اند. در زمان اسکندر مقدونی، تراشیدن ریش در مقدونیه باب شد.

در ایران، نخستین بار تراشیدن ریش از دوران ساسانیان باب شد. تا پیش از آن، تراشیدن ریش برای مردان، نوعی مجازات محسوب می‌شد. در دوران هخامنشیان به وسیله انبرک و پیچیدن ریش به دور حلقه‌هایی، آن را به شکل استادانه‌ای فر می‌دادند.

با ورود اسلام به ایران، مردان مجددا به گذاشتن ریش روی آوردند. در عصر مغول، موقتا ریش بی اعتبار شد. پس از مغولان و تا عصر صفویه ریش گذاشتن برای مردان فراگیر بود. در عصر صفویه و در سال ۱۰۰۷ شمسی، شاه عباس کبیر فرمان تراشیدن عمومی ریش را صادر نمود. بر اساس این فرمان همه مردان حتی روحانیون موظف به تراشیدن ریش خود شدند. پس از دوران صفویه داشتن یا نداشتن ریش در ایران اجباری نبوده‌است. در شعر فارسی مکررا از ریش با عنوان خط یاد شده است. در ادبیات فارسی می بینیم که معشوق (که غالبا مرد است) تا وقتی که خط (ریش) بر نیاورده است زیباست و بعد از آن باید رهایش کرد چون معتقد بودند که ریش نو دمیده معشوق صورت چون ماه او را می پوشاند.

.

.

.ژورنالی از مدل های ریش و سبیل برای پسران و مردان

.

مدل جدید ریش

مدل جدید ریش

.

.

.

.

مدل ریش بلند

مدل ریش بلند

.

.

.

.

مدل ریش مردانه

مدل ریش مردانه

.

.

.

.

مدل ریش و سبیل

مدل ریش و سبیل

.

.

.

.

مدل ریش پروفسوری

مدل ریش پروفسوری

س.م.م بازدید : 274 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش گام به گام زدن کرم پودر به شیوه صحیح

 .

آرایش شما را جذاب و زیباتر می کند. اما اگر ندانید چطور آرایش کنیدچهره تان را خراب می کنید. کرم پودر از لوازم آرایشی است که باید از آن درست استفاده کنید. یک کرم پودر خوب پوستتان را صاف تر کردهو آن را بی عیب و نقص نشان می دهد. به هر حال این که یاد بگیریم چطور از آن استفاده کنیم هم به همان اندازه مهم است.

 .

آموزش کرم پودر زدن

آموزش کرم پودر زدن

 .

 

به هنگام استفاده از کرم پودر موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

 .

1. روی صورتتان مرطوب کننده بزنید
قبل از زدن کرم پودر، یک کرم مرطوب کننده یا کرم ضد آفتاب مرطوب کننده به عنوان آستر، روی پوستتان بزنید.چون اگر پوستتان را خوب مرطوب کنید، کرم پودر به خوبی روی پوستتان می نشیند. مراحل پاکسازی، تقویت پوست و مرطوب سازی را همیشه برای کل صورتتان انجام دهید. این طوری هم از پوستتان محافظت می کنید و هم باعث می شود که آرایشتان طبیعی تر به نظر برسد. قسمت های گود و تیره ی زیر چشمتان را بپوشانید. اگر زیر چشمتان گود است، آن را با یک کانسیلر (کرم پودر زیر چشم) بپوشانید. به جای این که کانسیلر را روی پوستتان بمالید، آن را با ضربه های آرامی روی پوستتان بزنید.
 .
2. دست هایتان را تمیز کنید
دست هایتان را حتماً قبل از کرم پودر زدن بشوئید. دست های کثیف باعث ایجاد جوش یا دیگر بیماری های پوستی می شود. پد یا قلم مو را هم قبل از کرم پودر زدن تمیز بشوئید تا از نشستن باکتری ها روی پوستتان جلوگیری کنید.
 .
3. برای نتیجه ی بهتراز قلم مو استفاده کنید
اکثر خانم ها برای کرم پودر زدن از پد یاانگشتانشان استفاده می کنند. استفاده از قلم مو به مراتب بهتر از هر دوی این هاست.با قلم مو نه تنها کرم پودر کمتری استفاده می شود، سطح پوست هم به راحتی یکدست و صاف می شود.
 .
4. درست کرم پودر بزنید
برای این کار، نقطه هایی از کرم پود را روی چانه، پیشانی، گونه ها و نوک بینیتان بزنید. در مرحله ی بعد با قلم مو آن ها را پخش کنید. لازم نیست کرم پودر را روی کل صورتتان بزنید، فقط روی نقاطی که صاف و یکدست نیستند کرم پودر بزنید.
 .
5. از پودر  فیکس یا پن کیک استفاده کنید

در آخر بعد از کرم پودر زدن یک پودر فیکس یا پن کیک مات بزنید. با این کار کرم پودر روی پوستتان ثابت می ماند و پوستتان را  مات می کند. اگر از یک کرم پودر خوب استفاده کنید و آن را به درستی بزنید، قیافه اتان همان طوری که دوست دارید می شود.موقع کرم پودر زدن این پیشنهادات را به خاطر داشته باشید تا زیبایی های صورتتان را بیشتر نشان دهید.وقتی می خواهید کرم پودر بخرید، به جای یک محصول ارزان، یک کرم پودر خوب بخرید. لوازم آرایش ارزان پوستتان را خراب می کند. بنابراین عاقلانه آن ها را انتخاب کنید.

 .

روش انتخاب کرم پودر

روش انتخاب کرم پودر

 .

آموزش انتخاب کرم پودر مناسب

 .

یک آرایش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می شود.

حتما تاکنون تصاویر مدل ها و ستاره های سینما را در مجلات دیده اید و با حسرت به خودتان گفته اید که این مدل ها برای داشتن چنین چهره عالی و پوستی صاف چه می کنند؟

در حقیقت این چهره های بی عیبی که شما می بینید، نتیجه کار همان کرم پودرها هستند. اگر شما در صورتتان جوش یا لک دارید، چیز عجیبی نیست. در پوست همه لک و جای جوش و … وجود دارد. چند نفر را در اطراف خودتان دیده اید که پوستشان آینه باشد؟

البته با تغذیه صحیح و مراقبت مناسب می توان در دراز مدت به پوستی شاداب دست یافت ولی در اغلب افراد عیوبی در پوست وجود دارد که در زیر آرایش قرار می گیرد و این کرم پودرها هستند که نقش اصلی را در یک آرایش درخشان و خوشایند فراهم می آورند. آرایشی که زیبایی های خاص صورت را حفظ کرده و پوست را صاف و شفاف کند و در عین حال جلوه ای طبیعی داشته باشد، به شما کمک خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.
 .

● رنگ پوست از سفید تا سیاه

برای تقسیم بندی پوست معیارهای متعددی وجود دارد که یکی از آنها، رنگ پوست است. به طور کلی در دنیا شش نوع پوست (از نظر رنگ) وجود دارد؛ نوع یک که پوست های خیلی روشن و سفید، مثل پوست اروپایی هاست تا نوع شش که پوست های خیلی تیره مثل نژاد آفریقایی هاست. هر کدام از این انواع، خصوصیات و مشخصه های خاص خود را دارند. مثلاً در پوست های نوع یک، رنگدانه های پوست بسیار کم تراکم و نسبت به آفتاب حساس هستند، در نتیجه اغلب این پوست ها دارای کک و مک هستند. هر چه قدر به سمت نوع ۶ برویم، رنگ دانه ها متراکم تر می شوند و مقاومت آنها در مقابل آفتاب بالاتر می رود.

پوست مردم کشور ما به طور متوسط در بین نوع سوم و چهارم است، یعنی نه خیلی روشن و نه خیلی تیره. این طیف در مقابل آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار نیست و در فصول مختلف سال به ویژه تابستان، نیاز به مراقبت دارد.

 .

● کرم پودر روشن یا تیره

هدف استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش، این است که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش پیدا کند. هدف، رنگ بخشیدن به پوست نیست پس نباید سعی کنید با کرم پودر پوستتان را روشنتر یا تیره تر جلوه دهید، به همین جهت بهتر است هنگام انتخاب کرم پودر تا آنجا که ممکن است نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان را انتخاب کنید. برای اینکار رنگ کرم پودر را روی استخوان فک خود امتحان کنید، رنگ درست باید در مقایسه با رنگ گردن طبیعی جلوه کند.

اگر کرم پودر درست انتخاب شود، خط آرایش بین گردن و صورت به وجود نمی آید. برای تست رنگ کرم پودر بهتر است سه رنگ نزدیک به رنگ پوست تان را بر روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که خط آرایش با کدام رنگ کمتر جلب توجه می کند. اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید، خطی دیده نمی شود.

اکثر خانم ها چند درجه زردی در پوستشان دارند، پس کرم پودرهایی که پس زمینه طلایی دارند از کرم پودرهایی که پس زمینه صورتی دارند، پوست آنها را طبیعی تر نشان می دهند. اگر فکر می کنید با استفاده از این نوع کرم پودر ها رنگ پریده می شوید و می خواهید مقداری سرخی به پوست تان بدهید، به جای کرم پودر این کار را با رژ گونه انجام دهید.

اگر در مورد رنگ پوست تان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی استفاده کنید که نه زیاد زرد باشد و نه زیاد صورتی. اگر هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ درست را انتخاب کرده اید. اشتباهی که اغلب خانم ها می کنند این است که کرم پودر را یا روی گونه و یا روی پشت دستشان تست می کنند، که اغلب پوست آنها تیره تر از صورت است در نهایت این افراد نمی توانند رنگ مناسب را انتخاب کنند و استفاده از رنگ اشتباه باعث می شود که آرایش رنگ واقعی خود را نشان نداده و کمی چرک به نظر برسد.

 .

● انتخاب کرم پودر

ابتدا، باید نوع پوست را در نظر گرفت. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

دو نوع کرم پودر وجود دارد: به صورت مایع و کرم. کرم پودر مایع یک جلای مات و پوشش کنترل شده بر روی پوست ایجاد می کند و کاری می کند که پوست شما زیباتر به نظر برسد و لکه ها و کبودی دور چشم را به خوبی می پوشاند.

اگر در مجموع پوستی صاف (با لکه ها و آسیب دیدگی بسیار اندک) دارید و فقط می خواهید ظاهر صاف تری داشته باشد، از یک کرم پودر مایع یا کرم استفاده کنید که جلای مات داشته باشد. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. پودر را باید به صورت دایره شکل روی پوست کشید تا به طور کامل آن را پوشش دهد.

حالا زیر سازی آرایش شما حاضر است تا با استفاده از رنگ های متناسب صورتتان را آرایش کنید.

 .

● کم بزنیم یا زیاد

وقتی نوبت به کرم پودر زدن می رسد، همیشه باید به خاطر داشت که کم آن هم زیادی است. منظورمان این است که هر کسی نیاز ندارد که از پیشانی تا زیر چانه خود را کرم پودر بزند. یکی از ترفندهای داشتن یک ظاهر طبیعی این است که فقط جاهایی را آرایش کنیم که پوست تیره یا سرخ دارند مثل روی بینی، کناره های بینی، گونه ها، اطراف دهان و گوشه چشم ها. کرم پودر را باید نقطه به نقطه زده و بعد با نوک انگشت یا اسفنج آرایش را به سمت خارج در جهت خط رویش مو پخش کرد.

انگشتان بهترین برس ها هستند. غالبا استفاده از انگشتان برای پخش کردن کرم پودر از هر وسیله دیگری بهتر است چون حرارت نوک انگشتان باعث آب شدن تدریجی کرم پودر می شود و به این ترتیب راحت می توان آن را روی نقاطی که مورد نظر است، پخش کرد. به تدریج باید با انگشت رنگ را در تمام صورت، از جمله پلک ها و زیر چانه پخش کرد تا چهره دو رنگ نشود.

قبل از زدن کرم پودر بهتر است پوست صورت را مرطوب کرده واجازه داد تا کرم جذب شود. این کار باعث می شود که کرم پودر در سطح پوست بماند. بعد از زدن کرم پودر هم با زدن برس در پنکیک و پخش کردن آن روی پوست به صورت حرکات مدور هماهنگی را در کرم پودر ایجاد کنید. پس از اتمام کار یک دستمال نمناک روی صورت تان بکشید تا اضافه پنکیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود. نکته مهم و قابل توجه این است که آرایش در زیر نور مصنوعی و طبیعی متفاوت جلوه می کند، به همین خاطر همیشه زیر نوری مشابه به نور جایی که می خواهید بروید آرایش کنید.

 .

● اول ضد آفتاب یا اول کرم پودر

اغلب کرم پودرها دارای ترکیبات معدنی مانند اکسید روی و تیتانیوم هستند که منعکس کننده نور خورشیدند. بنابراین به عنوان ضد آفتاب با Spf پایین یعنی در حد ۸ تا ۱۰ عمل می کنند ولی بهتر است ابتدا یک لایه ضدآفتاب با Spf مناسب برای شرایط آب و هوایی مالیده شود و بعد از کرم پودر استفاده شود.

اگر قرار باشد در کنار ضد آفتاب از کرم های مرطوب کننده، ضد لک و … در طول روز استفاده شود، ضد آفتاب باید خارجی ترین لایه روی پوست باشد. اما در مورد استفاده از مواد آرایشی مثل کرم پودر و … برعکس است یعنی ضد آفتاب باید داخلی ترین لایه روی پوست باشد و سایر مواد روی آن قرار گیرند.

ضمناً از آنجایی که پوست دور پلک ها وچشم ها نازک و حساس تر از بقیه قسمت های صورت است، سعی کنید از استفاده ضد آفتاب در اطراف چشم خود داری کنید چرا که می تواند چشم ها را تحریک کند و باعث سوزش آنها شود. البته ضد آفتاب های مخصوص دور چشم هم داریم.

 .

● بالاخره پاک کردن آرایش…

توجه داشته باشید که پاک کردن آرایش هم به اندازه خود آرایش کردن اهمیت دارد. قبل از خواب، حتما باید با استفاده از یک شیر پاک کن خوب آرایش و چربی و کثیفی را به خوبی از روی پوست خود پاک کرده و پوست تان را با آب ولرم شستشو دهید.

س.م.م بازدید : 203 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش گام به گام روش های پاک کردن آرایش چشم ها

.

بسیاری از خانمها هرروز آرایش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند . بالطبع پاک کردن آرایش برای خانمهایی که هرروز آرایش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم  سخت تراست امروز درباره نحوه پاک کردن آرایش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.

.

روش پاک کردن آرایش چشم

روش پاک کردن آرایش چشم

 

 

.

1- از شامپو بچه استفاده کنید. بهترین راه بدون سوزش چشم و ریزش اشک برای پاک کردن آرایش چشم، از جمله، ریمل مژه و ابرو (حتی ضد آب)، سایه و خط چشم شامپو بچه است. پاک کننده های آرایش مخصوصا آرایش چشم می توانند بسیار گران باشند؛ با این حساب این روش مقرون به صرفه ترین را برای پاک کردن بدون درد و سوزش آرایش چشم است.

.

پاک کردن آرایش با شامپو بچه

پاک کردن آرایش با شامپو بچه

.

.

2- چشم تان را با مقداری آب خیس کنید.

.

خیس کردن چشم ها با آب

خیس کردن چشم ها با آب

.

.

۳- مقدار کمی شامپو بچه در دست تان بریزید و روی چشم تان ماساژ دهید تا کمی کف کند.

.

پاک کردن آرایش چشمها

پاک کردن آرایش چشمها

 

.

۴- با آب ولرم چشم هایتان را بشویید.

.

شستن چشم ها با آب ولرم

شستن چشم ها با آب ولرم

.

.

۵- اگر شامپو بچه کمک تان نکرد از پاک کننده های گریم خوب و ارزان از یک مارک معروف استفاده کنید. یک پد پنبه ای نرم را آغشته به پاک کننده کنید و چند ثانیه روی چشم تان نگه دارید و سپس با مالش آرایش چشم تان را پاک کنید.

.

پاک کردن چشم با پاک کننده های گریم

پاک کردن چشم با پاک کننده های گریم

.

.

۶- اگر شما پوست حساسی دارید و شامپو بچه و پاک کننده های گریم ارزان قیمت کارتان را راه نمی اندازند، مجبورید برای خرید پاک کننده های خوب و گران هزینه کنید؛ البته اگر به طور منطقی از آن ها استفاده کنید مدت زیادی برای تان دوام خواهد داشت.

.


پاک کننده های آرایش چشم

.

.

نکات و هشدارها

.
وازلین برای پاک کردن سایه چشم معجزه می کند. اگر از پاک کننده های مایع خوشتان نمی آید یا می ترسید چشمتان بسوزد، فقط مقداری وازلین روی چشم تان بمالید و سپس با یک پارچه یا چیزی مثل آن روی چشم تان بمالید تا آرایش چشم تان بلافاصله پاک شود.

اگر هنگام استفاده از خط چشم دست تان لغزید (هنوز سایه نزده اید) می توانید یک گوش پاک کن را با مقداری آب یا لوسیون مرطوب کنید و اشتباه تان را اصلاح کنید.

اگر نمی خواهید خطر رفتن مقداری مایعات شوینده به داخل چشم تان را بپزیرید با کمی وازلین که روی گوش پاک کن مالیده اید آرایش چشم تان (فقط آرایش چشم ها) را پاک کنید.

اگر نمی توانید از شامپو بچه استفاده کنید، از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. هر چند این دستمال ها برای کار دیگری ساخته شده اند! اما پاک کننده های ملایمی هستند که به آسانی و بدون گرفتگی منافذ پوست هرگونه آرایشی را پاک می کنند.

برای پاک کرد ن خط چشم از پلک پایین، تنها یک تکه کوچک پنبه ای را در پاک کننده آرایش یا هر چیز مشابهی بزنید و به آرامی آن را پاک کنید (زیاد چشم تان را نمالید چون باعث چین و چروک چشم می شود).

گاهی اوقات می توانید از روغن زیتون استفاده کنید. پنبه یا پارچه نرمی را در مقدار کمی روغن زیتون بزنید و به آرامی روی چشم تان بکشید؛ آرایش بلافاصله ناپدید خواهد شد.

زمانی که از وازلین استفاده می کنید زیاد چشم تان را نمالید ممکن است چشم تان را تحریک و حساس کنید.

چشم های تان را تک تک تمیز کنید. روی هر دو چشم تان وازلین نمالید.
بعضی از افراد به وازلین در نزدیکی چشم بسیار حساسیت دارند بنابراین مراقب باشید.

هنگام استفاده از دستمال مرطوب بچه هم مراقب باشید چون حاوی الکل هستند و ممکن است سبب تحریک و تورم چشم شوند.

س.م.م بازدید : 263 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش آرایش گام به گام انواع چشم های مختلف

.

آرایش چشم ها بسیار مشکل است به خصوص اگر بخواهید عیب ها را بپوشانید و زیبایی ها را چندین برابر کنید و در نهایت هم خیلی آرایش تان به نظر نیاید. اما کار نشد، ندارد؛ هر چند ظرافت هایی دارد که شاید نتوان خیلی راحت آنها را یاد گرفت. سراغ یک کارشناس آرایشگری رفتیم تا از او بخواهیم به ما یاد بدهد چگونه می توان زیباترین و در عین حال طبیعی ترین چهره را داشت. اما قبل از این که دنبال این توصیه ها بروید بهتر است بدانید موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک و بدون چربی باشد تا بهتر بتوان شکل دلخواه را درآورد.

.

آرایش گام به گام چشم ها

آرایش گام به گام چشم ها

.

 

.

خط پلک را پیدا کنید

.
ابتدا خیلی عادی مقابل آینه به چشم های خود نگاه کنید تا بتوانید خط پلک خود را پیدا کنید (نقطه مشخص شده در شکل.) این خط را به عنوان یک نقطه کوچک فرضی در نظر بگیرید و هر وقت قصد دارید خط چشم بکشید اول از همه حواستان باشد که خط چشم شما نباید از این خط بالاتر بزند و در نهایت باید روی این خط باشد، اگر هنگام چشم کشیدن آن را رد کنید، خط چشم تان شکسته به نظر خواهد رسید.

.

اگر چشمانی از حدقه بیرون زده، دارید

.
پیشنهاد می کنیم پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید، در ضمن توصیه می کنیم از سایه تیره نیز به عنوان مکمل استفاده کنید چون سایه تیره بیرون زدگی را می پوشاند. وقتی تیرگی های پشت چشم زیاد شود، چشم فرورفته تر جلوه می کند.

.

آرایش چشمان از حدقه بیرون زده

آرایش چشمان از حدقه بیرون زده

.

.

اگر چشمان درشتی دارید

.
اول از همه اینکه خط چشم پهن کاملا برای شما برازنده است. همچنین توصیه می کنیم داخل چشم را سیاه کنید. وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم کوچک تر و گردتر جلوه می کند.
اگر چشمان گود رفته دارید
شما به هیچ وجه نباید داخل چشم ها یا اطراف آنها را سیاه کنید چون چشم هایتان خیلی ریز و گود رفته تر جلوه خواهند کرد. بهترین حالت برای شما یک خط چشم باریک و ظریف است، البته سایه های روشن هم به این هدف شما کمک می کنند.

.

آرایش چشمان بزرگ

آرایش چشمان بزرگ

.

.

اگر چشمان با فاصله دارید

.
بهتر است از خط چشم های گوشه دار استفاده کنید، یعنی خط چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید. این کار باعث می شود فاصله میان چشم های شما کمتر خودش را نشان دهد چون خط چشم این فاصله را می پوشاند.

.

آرایش چشمان با فاصله

آرایش چشمان با فاصله

.

.

اگر چشمان گردی دارید

.
شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک کبکشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنید. در ضمن بهتر است گوشه خارجی را بکشید تا چشم کشیده تر به نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.
اگر چشمانی نزدیک به هم دارید.
شما نباید خط چشم تان را از ابتدا بکشید. بهتر است از خط چشم نیمه استفاده کنید و بیشتر روی انتهای چشم کار کنید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم ها بیشتر جلوه کند.

.

آرایش چشمان گرد

آرایش چشمان گرد

س.م.م بازدید : 195 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس ناراحتی می‌کنند، اما اگر انتخاب مدل آرایش و نحوه ی انجام آن به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد.

.

مدل میکاپ2015

مدل میکاپ2015

.

 

.

آرایش کردن و انتخاب مدل آرایش به آسانی که فکر می‌کنید، نیست. باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید. با روش درست انتخاب مدل آرایش، آرایش کردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را ترفیع کنید.

قبل از انتخاب مدل آرایش چشم و تکنیکی که برای آرایش به کار میبرید،خیلی مهم است که سایه چشم خوب و درستی را به کار ببرید. برای اینکه از انتخاب صحیح سایه چشم خود مطمئن شوید، چند بار آن را امتحان کنید.

خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاکستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی‌نازک بالا و پایین پلک خود بکشید. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را که با رنگ چشم شما کنتراست داشته باشد، انتخاب کنید. این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌شود.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل میکاپ صورت 2015

.

مدل میکاپ عروس

مدل میکاپ عروس

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس

مدل میکاپ عروس

.

.

.

.

مدل میکاپ و شینیون

مدل میکاپ و شینیون

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس ایرانی

مدل میکاپ عروس ایرانی

.

.

.

.

مدل میکاپ جدید

مدل میکاپ جدید

.

.

.

.

مدل میکاپ صورت

مدل میکاپ صورت

س.م.م بازدید : 157 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بعد از رژ لب، ريمل مهم‌ترين وسيله آرايشي شماست.به كار بردن ريمل باعث درشتي چشم‌ها و جلوه‌دار شدن مژه‌هايتان مي‌شود. به جز تنوع رنگ، ريمل‌ها انواع مختلفي دارند، ضخيم كننده، بلند كننده، حجم دهنده، پررنگ‌كننده، ضد آب و معمولي. روش ريمل زدن براي جلا دادن نگاه شما اهميت بسزايي دارد.بايد توجه داشته باشيد ريمل شما تمام سطح مژه، از ريشه تا نوك آن را بپوشاند.

.

مدل جدید آرایش چشم

مدل جدید آرایش چشم

 .

براي مژه‌هاي بالا، قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه ها، ميله ريمل را روي پايه مژه‌هايتان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه هايتان بنشيند. سپس اين رنگ را با استفاده از برس ريمل، از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. اگر اين كار را با دقت انجام دهيد، مژه‌هايي زيبا با نوك‌هاي جدا از هم خواهيد داشت.هنگام ريمل زدن به مژه‌هاي پايين، ميله ريمل را به صورت عمودي نگهداشته و آن را به چپ و راست حركت دهيد. مراقب باشيد زير چشمانتان را لك نكنيد.

وقتي مي‌خواهيد بيش از يك بار ريمل بزنيد، شانه زدن مژه‌ها بين ريمل زدن‌ها باعث مي‌شود مژه‌هاي شما به هم نچسبند.اگر ريمل شما نوست و ميزان ريمل روي ميله آن زياد است، اضافه آن را با دستمال پاك كنيد.اگر مي‌خواهيد ماده ريمل بيشتر روي برس آن بنشيند، برس را داخل ظرف بچرخانيد. هيچوقت آن را در ظرف ريمل بالا و پايين نكنيد، چون باعث مي‌شود ريمل داخل ظرف زودتر از معمول خشك شود.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل آرایش چشم و ابرو2015

.

مدل جدید آرایش چشم وابرو

مدل جدید آرایش چشم وابرو

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم خلیجی

مدل جدید آرایش چشم خلیجی

.

.

.

.

مدل جديد آرايش چشم

مدل جديد آرايش چشم

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم 2015

مدل جدید آرایش چشم 2015

.

.

.

.

 

مدل جدید ارایش چشم عروس

مدل جدید ارایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم و صورت

مدل جدید آرایش چشم و صورت

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم ایرانی

مدل جدید آرایش چشم ایرانی

س.م.م بازدید : 142 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

يک آرايش زيبا با يک کرم پودر خوب شروع مي شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهای آسيايي ها و آفريقايي ها داراي پوستي با رنگ پايه زرد هستند. دانستن اين واقعيت يکي از مهمترين نکات آرايش کردن است. وقتي خانمي با اين رنگ پوست از کرم پودر صورتي پررنگ يا نارنجي استفاده مي کندآرايش خيلي مصنوعي به نظر مي رسد و اين خانم براي داشتن يک آرايش طبيعي و يکدست بايد از کرم پودرهايي با پايه زرد استفاده نمايند.

.

مدل میکاپ عروس 2015

مدل میکاپ عروس 2015

.

 

1- کرم پودر که پايه و اصل آرايش مي باشد بايد به درستي و مناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده باشد.

2- براي اينکه پوست شما خيلي برق نزند پس از اتمام آرايش از پودر جامد استفاده کنيد. اگر پوست شما خيلي برق مي زند از پودري استفاده کنيد که روغن پوست شما را جذب کند.

3- هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهيد و در ضمن از رژ گونه هاي روشن استفاده کنيد تا گونههای شما مشخص تر از پوست زيرين شود. بياد داشته باشيد که آرايش تيره تصويري گرفته تر و آرايش روشن به شما تصويري روشن تر و برجسته تر مي دهد.

4- ابتدا روشن ترين سايه را بر پشت چشم خود بزنيد.

5- بعد يک سايه با روشنايي متوسط بر روي اولين سايه بزنيد.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل میکاپ عروس ایرانی و خارجی2015

.

مدل میکاپ عروس ایرانی

مدل میکاپ عروس ایرانی

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس جدید

مدل میکاپ عروس جدید

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس ایرانی جدید

مدل میکاپ عروس ایرانی جدید

.

.

.

.

مدل شیک میکاپ

مدل شیک میکاپ

.

.

.

.

مدل جدید میکاپ عروس

مدل جدید میکاپ عروس

.

.

.

.

مدل های جدید میکاپ عروس

مدل های جدید میکاپ عروس

.

.

.

.

جدید ترین مدل میکاپ عروس

جدید ترین مدل میکاپ عروس

س.م.م بازدید : 187 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آشنایی با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمتر:آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت‌ کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرایش کنید معمولا بدون آرایش زشت بنظر می رسید. رنگهای خاص ( مانند رنگهای روشن و رنگهای تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، قطعا شما نمیخواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب بنظر بیایید.

.

مدل آرایش لب

مدل آرایش لب

.

 

 

 .

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

1- برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید

با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده‌اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل ۱۵ برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

3 – رژ گونه بزنید

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

.

گالری عکس زیباترین مدل های آرایش و طراحی لب2015

.

عکس آرایش لب

عکس آرایش لب

.

.

.

.

عکس آرایش لب عروس

عکس آرایش لب عروس

.

.

.

.

عکس آرایش لب و چشم

عکس آرایش لب و چشم

.

.

.

.

عکس آرایش لب وگونه

عکس آرایش لب وگونه

.

.

.

.

عکس آرايش لب

عکس آرايش لب

.

.

.

.

عکس ارایش لب دخترانه

عکس ارایش لب دخترانه

.

.

.

.

عکس لب ارایش کرده

عکس لب ارایش کرده

س.م.م بازدید : 454 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

این روزها که بساط جشن و مناسبت های ارزشمند مذهبی به راه است، شاید خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا عروسی شان آماده شوند. بنابراین وقت خوبی است تا کمی هم درباره بهتر برگزار کردن این مراسم صحبت کنیم. این بار، روی صحبت مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند.

.

 

 .

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن هایش داشته باشد. اما چنین آرزویی بدون داشتن یک آرایش مناسب و لباس مناسب امکان پذیر نیست. لازم نیست آرایش گران قیمت و لباس فوق العاده خاصی داشته باشید. اتفاقا این از آن مواردی است که هر چه ساده تر بگیرید، بهتر و ماندگارتر می شود. ما برای شما توصیه هایی داریم که حتی در صورتی که بخواهید خودتان، خودتان را آرایش کنید، به کارتان می آید.

می خواهید یک عروس متفاوت باشید؟ قصد دارید همیشه به خاطر بسپارید که در تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ تابستان استفاده کنید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده اگرچه خطر دلزدگی در سال های بعد را دارد، اما اگر برای چنین کاری مصمم هستید، توصیه می کنیم برنزه کردن را دو هفته قبل از عروسی شروع کنید تا در روز جشن پوستتان نارنجی یا مصنوعی به نظر نیاید. بهتر است یک بار کامل از پوست لایه برداری کنید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه نیز باید رنگی مشابه صورت داشته باشند.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل آرایش عروس 2015

.

مدل جدید آرایش عروس

مدل جدید آرایش عروس

.

.

.

.

مدل جدید آرایش عروس ایرانی

مدل جدید آرایش عروس ایرانی

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس

عکس مدل آرایش عروس

 

مدل جدید آرایش عروس 2015

مدل جدید آرایش عروس 2015

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس2015

عکس مدل آرایش عروس2015

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس جدید

عکس مدل آرایش عروس جدید

س.م.م بازدید : 135 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بعضی از خانمها دوست دارند كه در روز از خط چشم استفاده كنند. استفاده صحیح از خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر میكند و مژه ها ضحیمتر به نظر می آیند. خط چشم به رنگهای مشكی و قهوه ای تیره در دسترس است.

.

مدل خط چشم

مدل خط چشم

.

 

موقع كشیدن خط چشم، پلك بالا باید كاملا خشك و بدون چربی باشد. پلك چشم را با یك یا دو انگشت نگه میداریم و خط باریكی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم و تا حد امكان نزدیك به چشم میكشیم. سپس از دو سوم خط ، آن را كمی به طرف بالا میكشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریكی از گوشه داخلی چشم شروع كرده و به طرف خارج میرویم. دو خط در گوشه چشم نباید به هم بچسبند. یك فاصله كوچك بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان میدهد.
خط چشم : خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم كشیده می شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی، همان خط چشم باریك بالای چشم كافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بكشید.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل خط چشم و سایه دخترانه و زنانه2015

.

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم جدید

.

.

.

.

مدل خط چشم عروس

مدل خط چشم عروس

.

.

.

.

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم جدید

.

.

..

.

مدل خط چشم دخترانه

مدل خط چشم دخترانه

.

.

.

.

مدل خط چشم کشیدن

مدل خط چشم کشیدن

.

.

.

.

مدل خط چشم و سایه

مدل خط چشم و سایه

.

.

.

.

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

س.م.م بازدید : 217 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

نکاتی مهم در آرایش چشم ها-از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید. از گوشه بیرونی چین شروع کنید و سایه را با حرکتی جارو مانند (مثل حرکت برف پاک کن ماشین ) به سمت گوشه درونی چین ( نزدیک بینی ) بمالید.

.

مدل آرایش چشم 2015

مدل آرایش چشم 2015

.

 

1 – کمی کرم پوشاننده Concealer با نوک انگشت اطراف چشم بمالید تا حلقه های زیر چشم و یا پوست تیره دور چشم را بپوشاند. رنگ کرم باید کمی از پوست خودتان روشن تر باشد.

2 – با برس، یک سایه چشم کمرنگ به پشت چشم بمالید ( از محل رویش مژه ها تا زیر ابروها )

3 – از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید. از گوشه بیرونی چین شروع کنید و سایه را با حرکتی جارو مانند (مثل حرکت برف پاک کن ماشین ) به سمت گوشه درونی چین ( نزدیک بینی ) بمالید.

آنقدر این کار را تکرار کنید تا رنگ کاملا با پوست مخلوط شود. اگر دوست دارید می توانید دو رنگ مختلف را با هم مخلوط کنید تا رنگ دلخواهتان ایجاد شود.

4 – با یک مداد چشم نوک تیز، پلک بالا را ( نزدیک مژه ها ) آرایش کنید ( باز هم از بیرون به سمت بینی ). بعد با یک قلم موی لب، خط را کمی مات کنید.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم2015

.

مدل آرايش چشم

مدل آرايش چشم

.

.

.

.

مدل آرایش چشم عروس

مدل آرایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل ارایش چشم ملایم

مدل ارایش چشم ملایم

.

.

.

.

مدل ارایش چشم عربی

مدل ارایش چشم عربی

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید

مدل آرایش چشم جدید

.

.

.

.

مدل آرایش چشم دخترانه

مدل آرایش چشم دخترانه

.

.

.

.

مدل آرایش چشم درشت

مدل آرایش چشم درشت

س.م.م بازدید : 231 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

کسانی که چشمانی درشت دارند نباید از سایه‌های روشن و به رنگ‌های تند و نامتناسب استفاده کنند. مگر اینکه بخواهید برای جشن‌هالووین آرایش کنید. سعی کنید از رنگ‌های مات و تیره استفاده کنید.

.

تصاویر آرایش چشم عروس

تصاویر آرایش چشم عروس

.


سایه‌های سرخ رنگ: زدن سایه سرخ رنگ روی تمامی نقاط پلک پیشنهادی است که آرایشگران برای شما دارند. اما من می‌گویم اگر بخواهید از رنگ سرخ برای زدن سایه و استفاده از آن روی تمام نقاط پلک‌تان استفاده کنید رنگ چشمان‌تان را سرخ و یا صورتی نشان می‌دهد.بهتر است به جای این کار،‌از سایه‌هایی با رنگ‌های ملایم تر مانند صورتی مات وهلویی استفاده کنید.

: عقیده من این است که کشیدن خط چشم ناتمام از نیمه‌های چشم تا انتهای آن چشم را کوچک نشان می‌دهد و تاثیر کمی دارد. شما می‌توانید فقط بالای پلک‌تان را خط چشم بکشید، اما از داخلی ترین ناحیه چشم تا بیرون چشم آن را ادامه دهید.

هماهنگ کردن رنگ سایه‌ها: من به مشتریانم می‌گویم هیچ گاه رنگ سایه شان را با رنگ چشمان شان هماهنگ نکنند- مخصوصا اگر شما چشمانی آبی و یا سبز دارید. چشمان آبی رنگ با خط چشم آبی زیبا و جذاب می‌شود، اما با سایه چشم زیبایی اش را از دست می‌دهد. اصولا رنگ‌های طبیعی که در تضاد با رنگ چشمان شما باشد بهتر است.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم ساده و خلیجی

.

تصاویر آرایش چشم و ابرو

تصاویر آرایش چشم و ابرو

..

.

.

.

 

تصاویر آرایش چشم

تصاویر آرایش چشم

.

.

.

.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

.

.

.

.

آرایش چشم ساده

آرایش چشم ساده

.

.

.

.

آرایش چشم مشکی

آرایش چشم مشکی

.

.

.

.

آرایش چشم

آرایش چشم

.

.

.

.

 

تصاویر آرایش چشم خلیجی

تصاویر آرایش چشم خلیجی

س.م.م بازدید : 234 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور من فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده  که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا میتواند باشد. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.

.

مدل ابرو2015

مدل ابرو2015

.

 

 

قبل از شروع، نکات زیر را بیاموزید:
ابروان شما از کجا باید آغاز شوند؟ مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه میداریم نقطه طلاقی مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست. بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد؟ مدادی را در کنار بینی به  سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میکند.

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

مدادی را طوری نگهدارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی مداد با ابروی شما دقیقا نقطه پایانی ابروی شماست.

شکل درست ابرو را پیدا کنید؟
وقتی به ابروی خودتان نگاه میکنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

نکته:
اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل ابرو دخترانه و زنانه2015

.

مدل ابرو جدید دخترانه

مدل ابرو جدید دخترانه

.

.

.

.

مدل ابرو94

مدل ابرو94

.

.

.

.

مدل ابرو شیک دخترانه

مدل ابرو شیک دخترانه

.

.

.

.

مدل ابرو جدید 2015

مدل ابرو جدید 2015

.

.

.

.

مدل شیک ابرو

مدل شیک ابرو

.

.

.

.

مدل ابروی شیک

مدل ابروی شیک

.

.

.

.

مدل ابروهای شیک

مدل ابروهای شیک

س.م.م بازدید : 216 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس لختی می‌کنند، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد.

.

مدل آرایش غلیظ ایرانی

مدل آرایش غلیظ ایرانی

.

 

 

نویسنده: جودی مورسخیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس لختی می‌کنند، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد. آرایش کردن به آسانی که فکر می‌کنید، نیست. باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید. با روش های درست آرایش کردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

چشم ها1- قبل از اینکه، تکنیکی را برای آرایش چشمان خود به کار ببرید، مهم است مطمئن شوید که سایه چشم خوب و درستی را به کار میبرید. تنها راه حصول اطمینان از انتخاب صحیح سایه چشم خود امتحان سایه ها و رنگ های مختلف است.

2- خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاکستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی‌نازک بالا و پایین پلک خود بکشید. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را که با رنگ چشم شما مغایرت داشته باشد، انتخاب کنید. این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌شود.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل آرایش صورت ملایم و غلیظ

.

مدل آرایش غلیظ

مدل آرایش غلیظ

.

.

.

.

مدل آرایش ملایم

مدل آرایش ملایم

.

.

.

.

مدل آرایش ملایم صورت

مدل آرایش ملایم صورت

.

.

.

.

مدل آرایش ملایم دخترانه

مدل آرایش ملایم دخترانه

.

.

.

.

عکس مدل آرایش ملایم

عکس مدل آرایش ملایم

.

.

.

.

آرایش صورت 2015

آرایش صورت 2015

.

.

.

.

مدل جدید آرایش صورت2015

مدل جدید آرایش صورت2015

س.م.م بازدید : 207 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما کاربران گرامی قرار گیرد.

.

مدل آرایش چشم و لب

مدل آرایش چشم و لب

.

 

.

.

.

مدل ارایش شیک صورت

مدل ارایش شیک صورت

.

.

.

.

شیک ترین مدل ارایش صورت

شیک ترین مدل ارایش صورت

.

..

.

.

مدل آرایش صورت ساده و شیک

مدل آرایش صورت ساده و شیک

.

.

.

.

آرایش چشم و لب

آرایش چشم و لب

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم و لب

مدل جدید آرایش چشم و لب

.

..

.

.

مدل شیک آرایش چشم و لب

مدل شیک آرایش چشم و لب

.

.

.

.

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

س.م.م بازدید : 180 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر مدل های شیک و جدید آرایش چشم94

.

در این پست با مشاهده مدل های جدید و شیک آرایش چشم سال94 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

عکس مدل آرایش چشم

عکس مدل آرایش چشم

.

 

.

.

.

عکس مدل آرایش چشم وابرو

عکس مدل آرایش چشم وابرو

 .

.

.

.

عکس مدل آرایش چشم دخترونه

عکس مدل آرایش چشم دخترونه

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم

جدیدترین مدل آرایش چشم

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم 2015

جدیدترین مدل آرایش چشم 2015

.

.

.

.

جدیدترین مدل ارایش چشم و ابرو

جدیدترین مدل ارایش چشم و ابرو

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم عروس

جدیدترین مدل آرایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید

مدل آرایش چشم جدید

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید و زیبا

مدل آرایش چشم جدید و زیبا

س.م.م بازدید : 679 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مهم ترین روش های آرایش موها رنگ کردن موهاست و یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب رنگ مو ، رنگ پوست فرد است . در این مقالهی آرایشیک شما را راهنمایی می کنیم تا رنگ موی مناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید .

انتخاب رنگ مو

انتخاب رنگ مو

 

 

برای انتخاب رنگ مو چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟ اگر صرفا انتخاب رنگ مو را تابع سلیقه می‌دانید سخت در اشتباهید، چون دنیای رنگ‌ها آنقدر وسیع است که برای یک رنگ موی مناسب باید ده‌ها نکته را مدنظر قرار داد؛ مهمتر از همه اینکه باید رنگ موی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد چرا که موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ ناهماهنگ می‌تواند صورت شما را پیرتر یا رنگ‌پریده‌تر نشان دهد، اما در عوض انتخاب یک رنگ مناسب هم می‌تواند چهره شما را طبیعی‌تر نشان دهد و هم شما را زیباتر و جوان‌تر کند.

تن پوست شما گرم است یا سرد؟

از آنجایی که در پوست انسان‌ها صدها تن رنگی مختلف وجود دارد پرداختن به همه انواع آنها تقریبا غیرممکن است، بنابراین برای اینکه کارمان برای تشخیص تن رنگی پوست‌مان راحت‌تر شود انواع تن رنگی پوست را به دو گروه اصلی تقسیم می‌کنند: گرم و سرد، برای تشخیص رنگ مناسب برای موهای‌تان ابتدا باید تشخیص دهید تن پوست‌تان سرد یا گرم‌است به خصوص اگر بخواهید موهای‌تان را یکدست رنگ بزنید. برای شناسایی پوست راه‌های مختلفی وجود دارد:

روش اول

موهای‌تان را کنار بزنید. همه آنها را در یک حوله به رنگ سفید یا یک رنگ خنثی بپیچید. آرایش‌تان را هم کاملا پاک کنید. بعد یک لباس به رنگ سفید یا رنگ خنثی بپوشید و جلوی آینه بایستید. مطمئن شوید جایی که در آن ایستاده‌اید دارای نور طبیعی قوی است و در غیر این‌صورت زیر یک لامپ بایستید. توجه داشته باشید که لامپ‌های فلوراسنت یا لامپ‌هایی که نور سفید دارند ممکن است رنگ پوست شما را تغییر دهند. از نزدیک و بادقت صورت‌تان را نگاه کرده و سعی کنید تن رنگی زمینه پوست‌تان را کشف کنید. اگر احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان به سمت قرمز یا صورتی می‌رود تن پوست شما سرد است و اگر گمان می‌کنید رنگ پوست‌تان به سمت زیتونی، طلایی و رنگ هلویی می‌رود، تن پوست گرم است، اگر هم هرقدر دقت می‌کنید هیچ رنگی در آن نمی‌بینید یا سایه‌هایی از هردو رنگ را می‌بینید، احتمالا تن پوست شما خنثی است.

روش دوم

به رگ‌های زیر پوستی روی ساعدتان نگاه کنید، اگر این رگ‌ها آبی باشند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رگ‌ها سبز باشند رنگ پوست شما گرم است.

تشخیص رنگ پوست

تشخیص رنگ پوست

روش سوم

یک کاغذ سفید را در کنار صورت‌تان نگه دارید. مطمئن شوید که کاغذ کاملا به رنگ سفید خالص باشد و هیچ زردی یا رنگ تزئینی در آن به کار نرفته باشد. حالا رنگ پوست‌تان را با رنگ کاغذ مقایسه کنید. اگر رنگ پوست‌تان زردتر از کاغذ است، تن رنگی پوست شما گرم است و اگر رنگ پوست‌تان صورتی‌تر یا آبی‌تر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست‌تان سرد است. اگر هم احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان سبزتر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست شما زیتونی است که یک تن رنگی سرد محسوب می‌شود.

خوش به حال پوست‌های خنثی

اگر پوست شما هیچ تن خاصی ندارد و بعد از پیاده کردن تکنیکی که گفته شد متوجه شدید تن پوست‌تان خنثی است، می‌توانید خوشحال باشید که انتخاب‌های زیادی برای رنگ مو خواهید داشت و خیلی بیشتر از پوست‌های گرم و سرد می‌توانید از رنگ‌موهای متنوع استفاده کنید، لزومی ندارد رنگ موی انتخابی شما هاله یا پایه رنگ خاصی داشته باشد این امر کاملا وابسته به سلیقه شخصی شماست، به دنبال رنگی باشید که هم با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد و هم نگهداری آن کار چندان مشکلی نباشد.

چه رنگی برای پوست‌های سرد مناسب نیست

اگر تن پوست‌تان سرد است به شما توصیه می‌کنیم به‌ دنبال رنگ‌هایی باشید که در آنها سایه‌های دودی و خنثی وجود دارد و به زبان تخصصی باید رنگ مو به اصطلاح A یا N انتخاب شما باشد. در این شماره از رنگ قرمزی وجود ندارد و در عوض تن‌هایی از طلایی دارد و در نتیجه می‌تواند رنگ صورتی درون پوست شما را خنثی کند و چهره‌ را زیباتر جلوه دهد. اگر رنگ طبیعی پوست و موهای‌تان روشن است و به اصطلاح بلوند هستید، بهتر است به دنبال رنگ‌های بژ باشید، اگر موها و چشم‌هایی قهوه‌ای دارید به دنبال رنگ‌های شکلاتی با هاله‌ای از رنگ قهوه‌ای سوخته باشید.اما توصیه می‌کنیم به دلیل تناژ رنگ صورتی که در پوست‌تان وجود دارد از رنگ‌های مسی و شرابی و آلبالویی دوری کنید و در نهایت اگر قرمز خیلی دوست دارید بهتر است به یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز اکتفا کنید، این نوع قهوه‌ای با رنگ صورتی پوست شما کنتراست برقرار می‌کند ولی خیلی با آن تطابق ندارد.

پوست‌های گرم چه کنند؟

اگر رنگ پوست‌تان گرم است و می‌خواهید حالتی طبیعی داشته باشید باید به دنبال رنگ هایی باشید که تناژ سبز درون پوست‌تان را خنثی کنید. پیشنهاد می‌کنیم به دنبال رنگ‌های طلایی و قرمز باشید این رنگ‌ها در زبان تخصصی با نام G و R شناخته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر چشم‌ها و پوستی روشن دارید و به اصطلاح بلوند هستید به‌دنبال رنگ‌های عسلی، شرابی و مسی باشید و اگر چشمانی قهوه‌ای با پوستی گندمی دارید به دنبال رنگ‌های قهوه‌ای طلایی، بلوطی یا قهوه‌ای مایل به قرمز باشید.

به رنگ چشم‌ها فکر کنید

اگر یادتان باشد گفتیم بهتر است رنگ های‌لایت موها با تن سردی و گرمی چشم‌ها هماهنگی داشته ‌باشد، اگر چشم‌های شما تنی گرم دارد پیشنهاد می‌کنیم های‌لایت موهای‌تان سایه‌هایی از زرد و طلایی یا مسی داشته باشد تا زیبایی موها و چهره شما بیشتر شود. های‌لایتی با رنگ‌های پلاتینی و قهوه‌ای مایل به قرمز می‌تواند زیبایی چشم‌های سرد را دو چندان کند.

رنگ های‌لایت مناسب شما کدام است؟

یک پیشنهاد برای انتخاب رنگ های لایت استفاده از هاله رنگی است که در چشم‌ها وجود دارد. در آینه به چشم‌های خود دقیق نگاه کنید، در چشم هر کسی صرف‌نظر از رنگ غالب، رگه‌هایی از رنگی دیگر نیز وجود دارد که مسلما توجه شما را نیز جلب خواهد کرد، اگر این رنگ هاله‌ای از طلایی، کهربایی داشته باشد، رنگ چشم‌های شما گرم است، اگر هاله‌هایی از رنگ آبی، نقره‌ای یا خاکستری در چشم‌ها دیدید یا چشمان قهوه‌ای یک‌‌دست دارید، رنگ چشمان‌تان سرد است.

رنگ موی متناسب با چهره

رنگ موی متناسب با چهره

 

قدم بعدی: سطح انتظارات و بودجه خود را مشخص کنید.

در نهایت تصمیم بگیرید که چقدر تغییر رنگ را برای موها در نظر دارید و یا چقد وقت یا پول می توانید برای اینکار اختصاص دهید.

برای ایجاد تغییرات پایدار : از رنگ های دائمی استفاده کنید مخصوصا در زمانی که می خواهید موهای خود را بیشتر از دو درجه روشن تر یا تیره تر کنید . این فرمولها بهترین متد برای کسانی است که دارای موهای خاکستری با مقاومت بالا در برابر رنگ می باشند. رنگهای دائمی نیاز به کمی کار دارند. چون از بین نمی روند و فقط با رشد موها حرکت می کنند. به احتمال زیاد شما هر ماه باید ریشه های مو را رنگ کنید تا رشد ریشه محسوس نباشد.

برای ایجاد تغییر فوق العاده : به دنبال یک فرمول موقت باشید. این رنگها پس از هر بار شستشو با شامپو کمرنگ می شود تا اینکه بعد ازحدود 28 بار استفاده از شامپو کاملا از بین می رود. متخصصان معتقدند که این روش انتخاب فوق العاده ای برای کسانی است می خواهند میزان آسیب دیدگی مو را به حداقل برسانند و به سادگی رنگ موی طبیعی خود را تغییردهند. (مثلا اگر تارهای نارنجی در لابه لای موهای قهوه ای شما دیده شد استفاده از رنگ موی موقت مناسب است)
یک توصیه: این فرمول مو برای کسانی که دوست دارند موها کمی تیره تر شوند کاربرد دارد برای اینکه این فرمول آمونیاک ندارد و موها را روشن تر نمی کند ولی برای حفظ رنگ مجبورید هر ماه آن را استفاده کنید.

برای ایجاد تغییرات چشم گیر همچنین می توانید موها را هایلایت کنید. تارهای لایت شده در لابلای موها پخش می شود و جلوه زیبایی دارد. هایلایت برای کسانی که معمولا سه ماه یک بار موهایشان را رنگ میکنند مناسب است. این کار باعث برجسته نشان دادن رنگ طبیعی مو می شود.

رنگ کردن مو

رنگ کردن مو

س.م.م بازدید : 384 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش کردن بدون بیس و پایه مخصوص افرادی مبتدی و عجول است اما اگر آرایش کردنتان کنترل شده و پا یهداشته باشد شاهد آن خواهید بود که با روز های قبل تفاوتی دو چندان دارید.

 

آموزش آرایش کردن برای مبتدیان

آموزش آرایش کردن برای مبتدیان

 

 

 

1.اولین نکته آرایشی این است که نگاهی به صورتتان بندازید ، ببینید کدام قسمت از صورتتان را می خواهید برجسته تر نشان دهید و برعکس کدام قسمت صورتتان را که مثلا درشت تر است می خواهید کوچک تر نشان دهید یا جای جوش و لک های صورت خود را می خواهید با کرم پودر مخفی کنید.
یکی از مهم ترین نکته های آرایشی برای مبتدیان انتخاب سایه مناسب با رنگ پوست است.استفاده از سایه هم رنگ پوست برای طبیعی بودن و یک درجه روشن تر برای جذاب تر شدن چشم ها است.به این نکته هم توجه داشته باشید ، افراد با پوست  روشن و موهای بلوند باید از رنگ های خاکستری و گرم استفاده کنند.رنگ های قهوه ای و شکلاتی برای افراد با پوست سبزه با موهای مشکی و خرمایی مناسب است.افراد با چشمان گود و فرورفته باید از سایه های تیره استفاده کنند و افراد با چشمان ریز باید از سایه های کمرنگ استفاده کنند.بیشتر افراد هیچ نظری در انتخاب کرم پودر مایع یا جامد ندارند ، باید خانم ها این نکته را در اولویت قرار دهند که اگر پوستشان خشک و معمولی است و مشکلی در استفاده از کرم پودر مایع ندارند ، کرم پودر مایع انتخاب کنند چون در آرایش بیشتر جلوه دارد و پوست را زیباتر می کند.
خط چشم یک محصول آرایشی و مهم در آرایش صورت است که به چشم حالت می دهد ، چشم ریز و گود را درشت و چشم درشت را خوش فرم و زیبا نشان می دهد.فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که چه مدل خط چشمی به شما می آید و برای شما نتیجه بخش است.مثلا برای چشم های ریز خط چشم باید کاملا روی لبه چشم و برای چشمان درشت داخل لبه چشم کشیده شود.

 

 

گام اول آرایش کردن

گام اول آرایش کردن

 

2.نکته دوم ، انتخاب درست مرطوب کننده است.این که بدانید چه نوع پوستی دارید در آرایش خیلی مهم است.آیا پوست صورت تان چرب ، خشک یا مختلط است؟هنگامی که بدانید چه نوع پوستی دارید ، انتخاب مرطوب کننده مناسب صورت شما کار آسانی خواهد بود.
استفاده از پرایمر ، گام و نکته بعدی در آرایش است.پرایمر در مواقع یک کرم یا لوسیون کم وزن به منظور آماده سازی صورت پیش از استفاده از کرم پودر است.پرایمر به شما کمک می کند تا پوست شما در کل روز تازه و شداب بماند و آرایش تان شکل ثابت به خود بگیرد.
رژگونه های هلویی کمرنگ یا صورتی که این روزها در آرایش مد است ، هم صورت را زیباتر و هم طبیعی تر به نظر می رساند.بهتر است از رنگ های مات و طبیعی استفاده کنید.
هرچقدر به شکل طبیعی مژه ها را پر و بلند نشان دهید ، بهتر است.البته ریمل هایی که مژه را پر و عروسکی می کنند بیشتر برای مهمانی ها مناسب و جذاب تر است.
برای مبتدیان که تا به حال آرایش نکرده اند یا آرایش درستی انجام نداده اند ، استفاده از رنگ برنز برای کل صورت کمی ریسک است.اگر به رنگ برنز علاقه دارید و دوست دارید پوست تان برنزه شود ، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه های کمرنگ برنز یا طلایی روی گونه ها ، پیشانی و بینی است.در ابتدا از این روش استفاده کنید .هم زیباتر و هم یک درخشش زیبا به صورتتان مخصوصا در روزهای تابستانی می دهد و آرایش شما را نیز حرفه ای تر نشان می دهد.
انتخاب رنگ مناسب مداد و سایه که چشم شما را بیشتر نشان دهد ، یک نکته خیلی مهم در آرایش است.استفاده از ریمل وسایه مناسب با رنگ چشمان مهم است.مثلا چشم های آبی با سایه سرمه ای و بنفش و چشم قهوه ای با رنگ قهوه ای روشن و تیره و مخلوطی از این دو و سایه کرم روشن زیر خط ابرو جذاب تر می شود.
در حال حاضر به دلیل سرب موجود در رژلب ها اگر کمتر از این محصول استفاده کنید بهتر است اما استفاده از آن در زمان های ضروری مثل مهمانی ها و مجالس ، ضرر چندانی نمی تواند داشته باشد.اگر می خواهید لب هی تان برجسته و زیباتر به نظر برسد از چند رنگ رژ استفاده کنید.البته از رژلب هایی که روی لب سبک هستند ،استفاده کنید.اول رژ تیره تر و بعد روی آن رژلب روشن تر بمالید.(البته تیره و روشن بودن رژ به این معنا است که از یک خانواده رنگ باشند ، مثلا صورتی روشن و صورتی پررنگ)به این ترتیب لب های تان برجسته تر می شود.می توانید در وسط لبهایتان رژلب مایع یا برق لب بمالید.استفاده از خط ، لب را خوش فرم و از پخش شدن رژلب جلوگیری می کند.

 

 

گام دوم آرایش کردن

گام دوم آرایش کردن

 

3.یک نکته بسیار مهم آرایشی که حتی افرادی که مدت هاست آرایش می کنند فراموش می کنند ، استفاده از کرم پودر روی گردن است.یعنی هر رنگ کرم پودری که به صورت تان استفاده می کنید برای گردن خود نیز استفاده کنید تا صورت و گردنتان دو رنگ نشود.
برق لب به دلیل براق بودن قطعا یک گزینه عالی برای دختران جوان است.بعضی اوقات در این محصولات اکلیل های طلایی است که آن را از سادگی در می آورد و لب را زیبا تر نشان می دهد.
اگر می خواهید چشمان خیره کننده تر و زیباتری داشته باشید باید ابروهای خود را نیز آرایش کنید.بیشتر افراد از این موضوع غافل هستند.از مدادهایی که جنس و مواد خشک دارند در ابروهای خود استفاده کنید و همیشه از رنگ مطابق با ابروی خود استفاده کنید.ابرو زیبایی چهره است.پس در مدل ، طراحی و تمیز کردن(به اصطلاح برداشتن ابرو) دقت کنید زیرا ابرو تاج صورت شما است.

 

 

گام سوم آرایش کردن

گام سوم آرایش کردن

 

4.نکته پایانی در آرایش ، کرم پودر است.در حالی که پرایمر صورت (کرم یا لوسیون قبل از کرم پودر و آرایش) ، صورت شما را شاداب و تازه و آرایش شما را ثابت نگه می دارد.استفاده از کرم پودر در پایان ،درخششی زیبا و اصولی به چهره شما می بخشد.

 

 

گام چهارم آرایش کردن

گام چهارم آرایش کردن

س.م.م بازدید : 119 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از مهم ترین وسایل آرایشی خانم ها ریمل و سایه است به خصوص خانم هایی که برای شان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد یا این که در خرید هرگونه ماده آرایشی مربوط به چشم وسواس دارند. ریمل ها و سایه های مختلفی و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک های انتخاب ریمل و استفاده از آن آگاه باشد،در ادامه به نکاتی برای خرید ریمل و سایه پرداخته می شود.

.

راهنمای انتخاب ریمل و سایه

راهنمای انتخاب ریمل و سایه

.

 

.

نکاتی درباره انتخاب سایه

.

1) لوازم آرایشی در مکان های مختلفی عرضه می شوند. گول ظاهر پرزرق و برق فروشگاه ها را نخورید و بدانید که یک فروشگاه خوب باید در وهله اول بخشی مخصوص «تستر»ها داشته باشد. اگر فروشنده ای نمی گذارد جنسی را امتحان کنید و با اخم شما را از درخواست تستر پشیمان می کند، بدانید که در این مورد حق با شماست و اگر در فروشگاهی تستر در اختیارتان قرار نگرفت، از آنجا خرید نکنید.

۲) شاید با خودتان فکر کنید که سایه های ارزان هم عملکرد سایه های گران تر را دارند پس چرا پول بیشتری خرج کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که سایه های گران تر بی دلیل گران نیستند. این سایه های گران که معمولا پودری اند، رنگدانه های با کیفیت تری دارند و بادوام ترند.

۳) اگر نمی دانید از میان آن همه رنگ زیبا کدام ترکیب رنگ سایه را تهیه کنید، فروشنده آن بخش را صدا کنید تا شما را در خرید سایه ای مناسب راهنمایی کند. حتی می توانید همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان به فروشگاه بروید تا با خیال راحت تری خرید کنید.

۴) در انتخاب رنگ نه تنها به رنگ چشم، بلکه به حالت چشم ها و رنگ پوست تان هم توجه کنید. نباید رنگی را انتخاب کنید که دقیقا هم رنگ چشم هایتان باشد. رنگ سایه باید با رنگ چشم ها تضاد ملایمی داشته باشد.

۵) در انتخاب رنگ ها فقط قشنگی رنگ را در مقایسه با سایر رنگ های موجود در نظر نگیرید. ببینید رنگ مورد نظر با لباس ها و روسری هایتان هماهنگی دارد یا نه. ممکن است رنگ زیبایی را انتخاب کنید که به صورت تان می آید اما چون با اکثر لباس هایتان هماهنگ نیست هرچند ماه یک بار بتوانید از آن استفاده کنید و عملا پولتان را به باد بدهید.

۶) حال که چند رنگ سایه را انتخاب کرده اید باید آنها را روی چشم هایتان هم امتحان کنید. برای این منظور ابتدا پشت چشم هایتان را با دستمال مرطوب کاملا از آرایش قبلی یا سایه هایی که می خواهید بخرید پاک کنید سپس سایه جدید را با ملایمت به پشت چشم بزنید. لازم نیست پلک تان را به لایه ای ضخیم و عریض از سایه آغشته کنید. همین که رنگ آن را بر پوستتان ببینید و تشخیص بدهید به حالت و رنگ چشم هایتان می آید، کافی است.

۷) برای تکمیل آرایش چشم به خط چشم هم نیاز دارید؛ به عبارتی سایه بدون خط چشم فایده ندارد خط چشمی با رنگ ملایم تا تیره انتخاب کنید. همیشه خط چشم را قبل از سایه به چشمانتان بزنید.

۸) اگر لنز چشمی استفاده می کنید، باید در استفاده از سایه و خط چشم دقت بیشتری داشته باشید. ورود خرده های لوازم آرایش حین استفاده از لنز به چشم ها، سبب تحریک جدی چشم ها خواهد شد.

۹) بعد از زایمان، بعضی از خانم ها کمی افسرده و خسته به نظر می رسند. برای رفع این حالت، بهتر است از سایه های بژ، طلایی، هلویی، کالباسی، هندوانه ای و گلبهی استفاده کنید.

۱۰) سایه های پودری را می توان با فرچه، مستقیما به چشم زد یا ابتدا با آب مخلوط کرد سپس از آنها استفاده کرد. سایه های کِرِمی معمولا براق اند و می توان آنها را با انگشت پشت چشم کشید. البته بعد از مدتی چروک های چشم را مشخص می کنند.

.

راهنمای انتخاب سایه چشم

راهنمای انتخاب سایه چشم

.

نکاتی در رابطه با انتخاب ریمل

.

۱) بهتر است ریمل را در فروشگاه امتحان نکنید زیرا عده زیادی از ریمل تستر استفاده کرده اند و آن ریمل دیگر بهداشتی نیست. اما می توانید در آن را باز کنید و سر فرچه و رنگ و سیال درون آن را ببینید.

۲) در ایران معمولا اکثر فروشگاه ها ریمل های مشکی را عرضه می کنند زیرا اکثر ایرانیان چشم و ابرومشکی هستند اما اگر مو و چشمان روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

۳) ریمل معمولی می خواهید یا ضدآب؟ ریمل های ضدآب، مناسب شناگر هاست و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم ها اشک می ریزند و همین طور کسانی که لنز چشمی دارند. خانم هایی که زیاد عرق می کنند هم بهتر است ریمل ضدآب بزنند اما اگر، بهتر است همان انواع معمولی را انتخاب کنید زیرا پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه ها با آن کنده شوند.

۴) برس ریمل بهتر است انحنادار باشد تا حین استفاده مژه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و تکان دادن آن هم راحت تر باشد. برس های صاف مژه ها را مانند شانه مرتب می کنند و برای پوشاندن مژه های گوشه ای بهترند.

۵) هرگز ریملی را که برای مدتی طولانی در فروشگاه مانده، نخرید. گاهی اوقات بعد از باز کردن ریمل جدید در خانه می بینید که سیال ریمل خشک شده و به درد نخور است. برای پیشگیری از این مشکل از فروشگاه های پرفروش خرید کنید که اجناسشان در فواصل کوتاهی به فروش می رود.

۶) اگر بعد از استفاده از ریمل جدید چشم هایتان دچار التهاب شدند، بلافاصله استفاده از ریمل را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

.

راهنمای انتخاب ریمل

راهنمای انتخاب ریمل

س.م.م بازدید : 183 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

جوش‌های سرسیاه یکی از انواع آکنه هستند. آکنه از جمله شایع‌ترین مشکلات پوستی است که افراد برای درمان آن به متخصص پوست مراجعه می‌کنند. جوش‌های سرسیاه را باید از جوش‌های سرسفید تفکیک کرد زیرا روش درمان آنها با یکدیگر متفاوت است. جوش‌های سرسیاه فولیکول‌هایی هستند که منافذ آنها بیش از حد باز است.

.

جوش های سرسیاه و روش های از بین بردن آن

جوش های سرسیاه و روش های از بین بردن آن

 

.

این منافذ با چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست پر شده‌اند و در نتیجه یک واکنش شیمیایی به اکسیده شدن ملانین در پوست منجر می‌شوند. راه‌های گوناگونی برای درمان جوش‌های سرسیاه وجود دارند. اما کلید هر روش درمانی، دوام و پشتکار است. هیچ یک از انواع آکنه را نمی توان یک شبه درمان کرد. اما استفاده از روش‌های صحیح و اصلاح الگوی زندگی به از بین رفتن این مشکل پوستی کمک بسیاری می‌کند. برای مثال نمی‌توان گفت تغذیه یا بهداشت تنها عوامل مهم در ایجاد آکنه هستند. آکنه عوامل گوناگونی دارد که برای درمان آن علاوه بر این دو مورد، باید به نکات دیگر نیز توجه کرد.

معمولا یکی از عمده‌ترین دلایل ایجاد جوش‌های سرسیاه، چربی پوست و منافذ باز آن است. با استفاده از روش‌های درمانی، نمی‌توان چربی پوست را از بین برد اما می‌توان آن را کنترل کرد و در نتیجه جوش‌های سرسیاه را کاهش داد. در حالیکه بسیاری افراد برای درمان این جوش‌ها به پزشک متخصص مراجعه کرده و از محصولات و داروهای شیمیایی استفاده می‌کنند، برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند با این مشکل از طریق روش‌های درمانی طبیعی مقابله کنند. در ادامه به برخی از این نکات و روش‌ها اشاره می‌کنیم.

به جوش‌های سرسیاه دست نزنید
تلاش برای خارج کردن جوش‌های سرسیاه با استفاده از دست نه تنها به بهبود آنها کمکی نمی‌کند، بلکه موجب ورود باکتری به منافذ پوست شده و وضعیت جوش‌ها را وخیم‌تر می‌کند. شاید ابتدا به نظر برسد جوش‌های‌تان محو شده‌اند اما مطمئن باشید پس از چند روز، جوش‌های بزرگ‌تری بر پوستتان ایجاد می‌شوند. می‌دانم که گاه مبارزه با این وسوسه بسیار دشوار است، اما اگر به دنبال داشتن پوستی شفاف هستید، باید بر این وسوسه غلبه کنید. همچنین به تازگی برخی داروخانه‌ها اقدام به فروش ابزار مخصوص برای خارج کردن جوش‌های سرسیاه نموده‌اند. از این ابزارها نیز نباید در خانه استفاده کرد زیرا احتمال ورود باکتری به پوست در این روش نیز بسیار زیاد است. اگر به دنبال پاکسازی عمقی پوست‌تان هستید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

از شوینده‌های قوی استفاده نکنید
برخی افراد تصور می‌کنند چون پوست آنها چرب و جوش‌دار است، مجاز به استفاده از شوینده‌هایی قوی هستند. اما این تصور غلط است. این شوینده‌ها موجب خشکی بیش از حد پوست می‌شوند و در نتیجه پوست برای جبران این خشکی چربی بیشتری تولید خواهد کرد که در نتیجه آن وضعیت جوش‌ها وخیم‌تر خواهند شد.
همیشه برای شست‌وشوی پوست صورت‌تان از یک شوینده ملایم استفاده کنید و بلافاصله پس از آن پوست‌تان را با یک مرطوب کننده مناسب مرطوب کنید. کرم‌های ضد آفتاب را نیز فراموش نکنید زیرا سوختگی پوست منجر به خشکی و در نتیجه افزایش چربی و نهایتا تشدید جوش‌های سرسیاه می‌شود.

روزی دوبار صورت‌تان را بشویید

یکی از علل اصلی جوش‌های سرسیاه، باکتری‌ها هستند. با توجه به این نکته، تمیز نگه داشتن پوست خیلی مهم است. روزی دوبار، ترجیحاً صبح و شب پوست صوررتان را بشویید. اگر از مواد آرایشی استفاده می‌کنید، حتما پیش از شست‌وشو، مواد را با محلول‌ها و کرم‌های مخصوص کاملا از پوستتان پاک کنید. البته به افرادی که دارای جوش‌های سرسیاه هستند توصیه می‌شود به‌طور کلی از مواد آرایشی استفاده نکنند زیرا این مواد منافذ صورت آنها را می‌بندد و رشد جوش‌ها را تشدید می‌کنند. اما اگر می‌خواهید از لوازم آرایش استفاده کنید، حتما هنگام انتخاب و خرید آن توجه داشته باشید که گزینه مورد نظرتان بدون چربی باشد.

از ترکیب عسل و دارچین استفاده کنید
عسل یک آنتی بیوتیک طبیعی است و برای خارج کردن آلودگی‌ها از منافذ باز پوست بسیار مفید است. یک قاشق غذا خوری عسل را با نصف قاشق چایخوری دارچین مخلوط کنید و بر پوست صورت‌تان، درحالی‌که خشک است، بمالید. به مدت ۳ دقیقه ترکیب را بر پوست‌تان ماساژ دهید سپس با آب گرم بشویید.

روبالشی‌های‌تان را همیشه تمیز نگهدارید
روبالشی‌های شما سلول‌های مرده و چربی پوست را بر خود نگه می‌دارند و پس از مدتی مرکز تجمع باکتری‌ها می‌شوند. در نتیجه اگر پوست صورت شما هنگام خواب با آن تماس پیدا کند، هر چند صورت‌تان را پیش از خواب شسته باشید، دوباره آلوده شده و فرصت رشد جوش‌های سرسیاه فراهم می‌شود. به‌منظور جلوگیری از این مشکل، حداقل هفته‌ای یکبار روبالشی‌های خود را بشویید.

استفاده از آب لیمو ترش و نمک
خاصیت پاک کنندگی لیمو ترش و سایندگی نمک باعث می‌شود پوست‌های مرده از صورت شما جدا شوند و منافذ باز پوست‌تان عمیقا پاک شوند. مقداری آب لیمو را با یک قاشق غذاخوری ماست، یک قاشق غذا‌خوری نمک و مقداری عسل مخلوط کنید و بر روی جوش‌ها بمالید. ترکیب را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه با انگشتان خود بر روی پوست بمالید و نهایتا با آب گرم بشویید.

جوش شیرین را فراموش نکنید
جوش شیرین یکی از آن ماده‌های جادویی است که کاربردهای زیادی در زندگی روزمره دارد. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، جوش شیرین به لایه‌برداری سلول‌های مرده نیز کمک می‌کند. مقداری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر حاصل شود. سپس به آرامی و به حالت چرخش وار آن را بر روی پوست‌تان بمالید و اجازه دهید ۵ الی ۱۰ دقیقه بر روی پوست بماند تا کاملا خشک شود. سپس آن را با آب بشویید.

ترکیب شیر و جوز هندی
این ترکیب علاوه بر بوی خوش، برای جوش‌های سرسیاه نیز بسیار مفید هستند. اسید لاکتیک موجود در شیر در کنار دانه‌های سخت جوز هندی باعث از بین رفتن جوش‌های سرسیاه و پاک شدن پوست می‌شوند. یک قاشق شیر را با مقداری جوز هندی مخلوط کنید. مقدار جوز هندی باید به اندازه‌ای باشد که یک خمیر حاصل شود. سپس این ترکیب را بر پوست‌تان مالیده و به آرامی آن را مالش دهید. نهایتا پس از چند دقیقه پوست‌تان را با آب گرم بشویید.

ماسکی از سفیده تخم مرغ تهیه
سفیده تخم مرغ موجب تنگ شدن منافذ باز پوست می‌شود و آلودگی موجود در آنها را نیز از بین برده و پوست را پاک و تمیز می‌کند. زرده دو عدد تخم مرغ را از آنها جدا کنید و سفیده باقی مانده را بر روی پوست‌تان بمالید. اجازه دهید سفیده‌ها خشک شوند سپس یک لایه دیگر از سفیده باقی مانده را بر پوست‌تان بمالید. اجازه دهید این ماسک دو لایه به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر پوست صورت‌تان بماند و خشک شود. سپس با استفاده از آب گرم ماسک را بشویید.

.

درمان جوش های سرسیاه

درمان جوش های سرسیاه

.

بهترین درمان های خانگی برای جوش های سرسیاه

اگر هزینه روشهای مختلف درمانی برای زیبایی پوست از میزان بودجه شما فراتر است، پس سعی کنید از روشهای درمان خانگی برای از بین بردن جوشهای سرسیاه استفاده کنید.

معضلات پوستی مثل جوش ، لک، جوشهای سر سیاه و یا سر سفید مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آنها در گیرند، روش های درمانی نوین اما پرهزینه ای برای رهایی از آنها وجود دارد اما شما می توانید از درمان های خانگی نیز استفاده کنید که هم کم هزینه است و هم زمان اندکی نیاز دارد به خصوص اگر بسیار پر مشغله هستید و وقت زیادی ندارید، می توانید از همین زمان اندک برای درمان پوست خود استفاده کنید:

انگور

دو حبه انگور را شسته و تمیز کرده و آنها را از وسط به دو نیم کنید ، تکه های برش داده شده را به تمام سطح پوست خود بمالید. سپس برای حفظ خواص آن در منافذ پوست صورت را با آب سرد بشویید.

بخور

اگر از نظر زمانی زیاد محدودیت ندارید، برای از بین بردن جوش های سر سیاه می توانید از روش دیگری استفاده کنید: کمی آب جوش را در یک کاسه ریخته سپس دو یا سه قطره چای یا اسطوخودوس – با توجه به نوع پوست- در کاسه بریزید. موهای خود را با حوله پوشانده و برای چند دقیقه بخور بگیرید.

سپس یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط کنید تا خمیری شکل شود. این خمیر را روی جوشهای سر سیاه بمالید و بگذارید 1 یا 2 دقیقه همینطور بماند سپس به آرامی آنرا از پوست بخراشید و پوست را با آب گرم تمیزکنید بعد از آن برای بستن منافذ پوست ، صورت خود را با آب سرد بشویید.

قرص آسپرین

یکی از ماسک های خانگی برای درمان پوست ها را می توان با آسپرین خرد شده ساخت. برای این کار شما به 4 عدد آسپرین و یک قاشق غذاخوری آب و کمی روغن یا عسل نیاز دارید.

 آسپرین ها را در آب حل کرده و کمی روغن – روغن زیتون یا بادام و یا هر چه در دسترس دارید- را به آن مخلط اضافه کنید البته می توانید به جای روغن از عسل استفاده نمایید. عسل و یا روغن برای چسبندگی مخلوط استفاده می شود که البته حاوی سالیسیلیک اسید می باشد که خاصیت روشن کنندگی پوست و برطرف کنندگی لکه های خشک را نیز دارد.

یک لایه نازک از خمیر را روی جوشهای سر سیاه مالیده دقت کنید که اطراف چشم ، گوشه های بینی و دور لبها آنرا نمالید. 10 دقیقه روی پوست قرار داده و سپس با آب گرم بشویید و سعی کنید همراه با شستن آن جوشهای سر سیاه را از بین ببرید . در نهایت پوست را با آب سرد شستشو داده و با جوشهای سر سیاه خداحافظی کنید!

س.م.م بازدید : 170 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

لوازم آرایشی همیشه اهمیت زیادی برای خانم ها دارند و نحوه خرید و استفاده از آنها نیز مهم است. رژ لب  یکی از لوازم آرایش رایج دنیاست که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می کنند اما مساله ای که کمتر مورد توجه آنها قرار می گیرد، این است که چشم ها و لب ها مهم ترین و حساس ترین اعضای چهره هستند که بیشترین تولیدهای محصولات آرایشی هم مربوط به این دو ناحیه است…

.

انتخاب رژ لب مناسب

انتخاب رژ لب مناسب

 

.

این یعنی زنگ خطر برای خانم هایی که بدون هیچ تحقیق و شناختی برای خرید محصولات آرایشی (مخصوصا مربوط به چشم ها و لب ها) اقدام می کنند و اصلا به این نکته توجه نمی کنند که ممکن است این بازار پویا و پرسود باعث ورود محصولات نامرغوب و گاه خطرناک شود.

بیشتر رژلب ها حاوی لوسیون، ویتامین های مختلف، مواد حفاظتی UV (که از فساد رژ جلوگیری می کنند)، روغن، الکل، رنگدانه و موم هستند. در رژهای مختلف مواد شیمیایی و مواد طبیعی به کار می رود اما مساله اصلی میزان استاندارد بودن هرکدام از آنهاست.

.

● چه رنگی برای چه پوستی؟

برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب باید به جنس و رنگ پوست خود توجه کنید. خانم هایی که پوست صورت نسبتا تیره ای دارند، بهتر است از رژ های قرمز تیره، بنفش و گوجه ای براق استفاده کنند. رژهای قهوه ای روشن و آجری با سایه صورتی رنگ ، برای خانم هایی مناسب تر هستند که رنگ پوست شان روشن تر است. اگر رنگ پوست صورت شما گرم است از رژهای پایه رنگ نارنجی استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما حالت سرد و روشن دارد، از رژهای پایه رنگ آبی. اگر می خواهید رنگ رژ لب مدت زمان زیادی حفظ شود، بهتر است پس از استفاده از رژ، از یک محصول لیپ سیلینگ استفاده کنید.

.

● رژلب و مسمومیت ها

یکی از جنجالی ترین بحث ها درباره رژ لب، وجود سرب در این محصول آرایشی حساس است. تا به حال بحث های متعددی در مورد وجود ترکیبهای این فلز سمی در رژ لب مطرح شده است. گروهی معتقدند این ماده که در بعضی رژ لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، باعث ابتلا به سرطان در خانم ها می شود! اما آنها نمی توانند برای اثبات این ادعا مدارک علمی واضحی و روشن بیاورند. گروهی دیگر هم می گویند این فقط یک شایعه بی اساس است و سرب اندک به کاررفته در رژلب نمی تواند باعث ابتلا به سرطان خانم ها شود. جالب است بدانید که سازمان غذا و داروی آمریکا هم تا به حال هیچ گزارشی در مورد رژلب هایی که سرب در ساخت آنها به کار رفته، منتشر نکرده است و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

روش آزمایش جنس رژ لب هم تقریبا برای همه خانم ها آشناست؛ برای این کار باید رژلب را روی مچ یا پشت دست یا روی تکه ای پارچه بمالید و بعد قطعه ای از جنس طلا، مس یا نقره (اصل) روی آن بکشید. حالا چند دقیقه صبر کنید تا آزمایش شما کامل شود. اگر رنگ رژ تغییر کرد و تیره تر شد، مشخص می شود که حاوی ماده لید است. البته در اینکه نتیجه این تست چقدر قابل اعتماد است، شک و تردید زیادی وجود دارد و هیچ مرجع علمی معتبری چنین تستی را تایید نکرده چون ممکن است برخی مواد طبیعی به کار رفته در رژ مثل موم عسل هم با طلا واکنش نشان دهند و این رنگ تیره را ایجاد کنند. پس تیره شدن رنگ رژ در تماس با طلا نشانه قطعی برای وجود سرب در آن نیست. پس بهتر است هنگام خرید رژلب، محصولات آرایشی طبیعی موسوم به ارگانیک را انتخاب کنید تا از سلامت آنها مطمئن باشید.

در اینجا باید به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد، آن هم کاربرد رژهای براق است که با نام تجاری lip gloss در بازار وجود دارند و به دلیل خاصیت درخشندگی، بین خانم های جوان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. تحقیقات نشان داده که استفاده مستمر از این محصولات خطرهای زیادی برای سلامت و طراوت لب و پوست صورت شما دارد و بلعیدن مواد شیمیایی آنها همراه غذا ممکن است مشکلاتی برای سیستم گوارشی شما ایجاد کند. پس توصیه می کنیم از این محصولات شیمیایی کمتر استفاده و رژهای باکیفیت و طبیعی را جایگزین آنها کنید. اگر لب های شما پس از زدن رژ دچار حساسیت شدند، دیگر از آن محصول استفاده نکنید. چون حساسیت های به ظاهر کوچک با گذشت زمان تشدید می شوند و به سلامت پوست صورت شما هم آسیب می رسانند.

.

● رژلـب بهـداشـتـی

رژلب را همیشه از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر بخرید. رژلبی که به شما می دهند باید وکیوم شده باشد. بعد از استفاده از نمونه ها (تستر) روی دست، به سرعت دستتان را بشویید. گاهی فروشنده ها با مشاهده تردید مشتری در انتخاب رنگ رژ به او پیشنهاد می دهند که تستر را روی لبش امتحان کند اما به هیچ وجه این کار را نکنید زیرا غیربهداشتی است و می تواند آلودگی های زیادی را وارد بدن شما کند. ممکن است در صورت ابتلای مشتری قبلی به تبخال، حتی در مرحله ابتدایی اش، این ویروس به شما هم منتقل شود.

.

● چـطـور رژلـب را پاک کنـیـم؟

پاک کردن رژ لب هم همیشه موردبحث بوده و خانم ها روش های مختلفی را برای این کار امتحان می کنند. روش اول و رایج همان استفاده از دستمال نرم و کرم های ویژه پاک کردن رژ است که طراوت و سلامت لب ها را هم تضمین می کنند، اما برای این کار می توانید از روغن های معدنی نرم کننده پوست یا وازلین هم استفاده کنید. برای پاک کردن رژ هم حتما باید از دستمال نرم و نازک استفاده کنید و با حرکات دورانی مچ دست خود به آرامی مواد رنگی رژ را از روی لب ها پاک کنید. سپس دستمال را با آب سرد بشویید و دوباره لب های خود را پاک کنید؛ البته باز هم با حرکات دورانی! در ضمن به یاد داشته باشید بعد از پاک کردن رژ و قبل از خواب حتما از لب ترکن یا مواد طبیعی برای چرب و مرطوب کردن لب هایتان استفاده کنید چون ممکن است آثار مواد موجود در رژ باعث خشکی لب های شما شود. خانم هایی که به طور مستمر از رژ لب استفاده می کنند، می توانند روزانه به کمک وازلین، عسل یا خامه لب های خود را مرطوب و چرب کنند تا سلامت و طراوت این عضو حفظ شود.

.

● رژلـب مـایـع

بعضی خانم ها از رژ لب مایع استفاده می کنند چون معتقدند کاربری آسان تری دارد و نمای بهتری در مقایسه با رژهای معمولی به چهره می دهد. البته در انتخاب این نوع رژها حتما دقت کنید زیرا رنگ های بسیار روشن یا بسیار تیره ممکن است نمای ناخوشایندی در چهره شما ایجاد کند. خانم هایی که می خواهند با یک بار استفاده از رژ تا مدت زمان طولانی نیاز به تجدید آرایش نداشته باشند، باید از رژهای مایع استفاده کنند. به یاد داشته باشید برای استفاده از رژهای مایع بهتر است از قلم موی ویژه این کار استفاده کنید. در ضمن برای جلوگیری از رنگی شدن دندان ها بهتر است هنگام استفاده از رژ، یک انگشت خود را به دهان فرو ببرید و بعد از آن به راحتی از رژ لب استفاده کنید تا فاصله دندان ها با لب کاملا حفظ شود.

.

رژ لب

رژ لب

.

رژ لب‌های حجم‌ دهنده التهاب می آورند

رژ لب حجم دهنده یا lip explosion، نمای لب‌ها را ظرف چند دقیقه، حجیم و قرمزتر می‌کند. این محصولات حاوی پپتیدی جدید به نام Pal-GHK (پالیتونیل تری‌ پپتید) است که یک مرطوب کننده، پف‌دهنده، افزایش‌دهنده قرمزی لب، آنتی‌اکسیدان و البته معطر است.اما چون برخی از این محصولات حاوی عصاره گیاه گزنه هستند می‌توانند باعث التهاب شدید و ورم لب‌ها ‌شوند و در افرادی که آلرژی دارند، این واکنش حساسیتی می‌تواند بسیار شدید و خطرناک باشد.

.

رژ قرمز سرطان‌زاست

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرده است که رژ لب‌هایی که رنگ‌های قرمز دارند، حاوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای سلامت مصرف‌کنندگان خطرناک است و باید با مواد بی‌خطر جایگزین شوند.سرب ماده‌ای است که قابلیت جذب شدن از راه پوست را دارد. این ماده وقتی وارد بدن می‌شود علائم مسمومیت ایجاد می‌کند و نخستین علامتش هم کم‌خونی شدید است. البته خوشبختانه سرب به هیچ وجه خاصیت ایجاد سرطان پوست ندارد و فقط به‌دلیل اینکه ممکن است در محصولاتی مثل رژ لب که خورده می‌شوند، و جذب دستگاه گوارش می‌شوند، ایجاد مسمومیت کند.

.

بهترین استفاده از برق‌ لب‌

برق‌لب‌ها یا رژمایع‌ها می‌توانند حالت درخشندگی زیبایی به لب‌ها بدهند و آنها را پرحجم‌تر نشان دهند؛ البته باید یادتان باشد که نباید در استفاده از آنها زیاده‌‌روی کرد.

.

کدام برق‌ لب‌ها مناسب نیستند؟

باید توجه کنید که بالم‌هایی(پماد لب) وجود دارند که ظاهری فریبنده دارند، اما مواد درون آنها لب‌های شما را حتی از قبل هم خشک‌تر می‌کنند. اسید سالیسیلیک که درمان خیلی خوبی برای آکنه است، می‌تواند لب‌های شما را به شدت خشک کند، درون کرم‌های ضدآکنه موادی است که جوش‌ها را خشک می‌کند و در نتیجه این کرم‌ها دقیقا همین تاثیر را روی لب‌های شما می‌گذارند وآنها را خشک می‌کنند، بنابراین مواظب باشید که با لب‌هایتان تماس پیدا نکنند. کرم‌هایی که دارای منتول(نعناع) و کافور هستند با اینکه خواص التیام دهنده‌ای دارند ولی می‌توانند باعث به وجود آمدن مشکلاتی هم شوند. از هر کرمی که دارای مواد عطری یا سیلیکون است هم اجتناب کنید چون این مواد رطوبت لب‌های شما را می‌گیرند.

.

این نكات را فراموش نكنید

رژ لب و عطرهای‌تان را در یخچال نگه دارید تا دوام بیشتری داشته باشند.

هرگز تستر را روی لب‌تان آزمایش نکنید چون غیربهداشتی است.

رژ لب را روی نوک انگشت تست کنید نه روی پشت دست. چون رنگ و بافت پوست نوک انگشت به پوست لب نزدیک‌تر است.

برای پاک کردن لکه رژ لب کمی گلیسیرین روی لکه رژ بزنید و بعد آن را مانند باقی لباس‌هایتان بشویید.

.

یک پماد مناسب لب چگونه است؟

اگر هنوز یک پماد مناسب لب(بالم لب) ندارید به دنبال خرید پمادی بروید که درون آن موادی چون موم، وازلین(petroleum jelly) و پارافین وجود داشته باشد. این مواد به خوبی رطوبت را درون خود نگه می‌دارند و مثل بالم‌‌های سبک و نازک نیستند که رطوبت از میان آنها به‌سرعت تبخیر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که لب‌هایتان خیلی ملتهب و خشک و دارای سوزش هستند، آلو‌ورا می تواند به شما کمک زیادی کند، این گیاه دارای خواص التیام‌دهنده زیادی است که می‌تواند بسیاری از التهابات خفیف و از جمله آفتاب‌سوختگی را درمان کند. هم به صورت موضعی می‌توانید از آن استفاده کنید و هم به صورت خوراکی.

1. رژمایع یا برق‌لب را با برس یا به طور مستقیم روی لب‌ها بمالید.

2. با استفاده از برس لب یا نـــــوک انگشت‌ها از میانه یا وسط لب کار را شروع کنید.

3. برق لب را به هر دو لب بالا و پایین به طور یکنواخت بمالید.

4. حالا گوشه‌های لب را با انگشتان پاک کنیدتا لب‌ها حالتی یکنواخت پیدا کنند.

5. حالا می‌بینید که لب‌ها پرحجم‌تر جلوه می‌کنند و احساس بهتری خواهید داشت.

س.م.م بازدید : 333 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آیا صورتتان را درست می شویید؟ اگر صورتتان را با عجله می شویید، پوستتان کاملا تمیز نمی شود. شستن صورت با یک لوسیون خوب، نه تنها آلودگی پوستتان را برطرف می کند، بلکه آن را کاملا تمیز می کند.برای پاکسازی روزانه ی پوست، به یک لوسیون خوب نیاز دارید.
برای این که در این مورد بیشتر بدانید، در فهرست زیر می توانید نکات بیشتری را درباره ی شستشوی صورت بخوانید.

.

نحوه شستشوی صورت

نحوه شستشوی صورت

.

 

.

1 . صورتتان را با آب ولرم بشویید

صورتتان را با آب سرد نشویید چون تأثیر خوبی روی پوستتان نمی گذارد. با آب گرم هم همین طور، چون منافذ پوستتان را می بندد. صورتتان را با آب ولرم بشویید. بهترین راه، شستشوی صورت با آب ولرم است زیرا میزانph پوست را تنظیم می کند.

.

2. محصولی مناسب پوستتان انتخاب کنید

قبل از استفاده از صابون یا لوسیون، باید بدانید که چه نوع پوستی دارید. اگر پوست چربی دارید، بهتر است از لوسیونی استفاده کنید که خواص دارویی دارد. اگر پوستتان خشک است،از یک لوسیون مرطوب کننده استفاده کنید. برای پوست معمولی که نه چرب است نه خشک، بهتر است از لوسیون های معمولی استفاده کنید. انتخاب لوسیون مناسب باعث درخشندگی پوست نیز می شود.

.

3. صورتتان را بیش از حد نشویید

منظور از “بیش از حد” چه مقدار است؟ برای این که پوستتان تمیز بماند، صورتتان را بیش از حد نشویید. شستشوی بیش از حد آسیب زیادی به پوستتان می زند. این کار رطوبت پوست را از بین برده و باعث خشکی آن می شود. شستن صورت دو بار در روز کافی است. برای جلوگیری از جوش صورت در پوست های چرب، یک باراستفاده از لوسیون در روز کافی است.

.

4. آرایشتان را پاک کنید
قبل از شستن صورت آرایشتان را حتما پاک کنید. برای پاک کردن آرایشتان از یک شیر پاک کن خوب استفاده کنید. سپس صورتتان را بایک صابون یا لوسیون خوب بشویید. با این کار پوستتان کاملا تمیز می شود. یک لوسیون خوب رطوبت پوستتان را نیز حفظ خواهد کرد.
.
5. پوست صورتتان را لایه برداری کنید
یک بار در هفته پوستتان را با یک پاک کننده ی خوب لایه برداری کنید.ابتدا پاک کننده ی لایه بردار را روی پوستتان زده، سپس همه جای صورتتان را به آرامی مالش دهید. این روش آلودگی های نا خواسته در پوستتان را نیز پاک خواهد کرد. برای کاهش آکنه و جوش در پوست های چرب، از لوسیون حاوی سالسیلیک اسید برای شستشو استفاده کنید.
.
6. از لیف لایه بردارصورت استفاده کنید
همراه با لوسیون از لیف لایه بردار صورت نیز یک روز در میان استفاده کنید. این وسیله تمام آلودگی ها و کثیفی های پوستتان را از بین خواهد برد. لیف لایه بردار بافت واقعی پوست را نیز حفظ خواهد کرد. پوست خشک نیاز به مراقبت بیشتری دارد، چون به راحتی رطوبت خود را از دست می دهد. لیف لایه بردار برای این نوع پوست نیز مناسب است.
.
7. شستشوی صورت را  به عادت روزانه ی خود تبدیل کنید

شستشوی صورت با لوسیون، دو بار در روز، باید برای شما یک عادت روزانه شود.آلودگی هوا پوستتان را کدر و بی روح می کند. اگر هر روز صورتتان را به درستی بشویید، زیبایی پوستتان نیز حفظ خواهد شد.با این کار از جوش ها و آلرژی های پوستی نیز جلوگیری خواهید کرد.

.

.

روش صحیح شستشوی صورت

روش صحیح شستشوی صورت

س.م.م بازدید : 131 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)
لبهای تیره بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب می تواند دلایل زیادی داشته باشد.
.
روشن کردن لب های تیره

روشن کردن لب های تیره

 

 

.

بدون شک، لب گلگون طبیعی از ویژگی های جذاب  زیبایی یک زن  است . بنابراین، بسیاری از افرادی کهلب تیره دارند می خواهند لبهای روشن تری داشته باشند. برخی از علل اصلی تیرگی لب قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین،  سیگار کشیدن بیش از حد، مصرف کافئین زیاد و عدم تعادل هورمونی است.
لبهای تیره  بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند  از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب میتواند دلایل زیادی داشته باشد. این  می تواند بخاطر واکنش های آلرژیک به رژ لب یا زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا سیگار کشیدن  زیاد باشد. در برخی از موارد باید به دکتر مراجعه کنید و در برخی از افراد با د اروهای خانگی بطور طبیعی از بین می روند.

.

 ترک سیگار
سیگار کشیدن دلیل اصلی تیرگی لب است اگر سیگاررا ترک کنید  لب بتدریج به رنگ اصلی بر می گردد.

.

 عسل برروی لب بمالید.

.

لبهای خود را با یک پارچه ماساژ  دهید
پس از شستشوی صورت یا حمام لب خود را با یک پارچه مالش دهید . این کار باعث می شود تا سلولهای مرده از بین بروند و لب تازه تر شود باید این کار را هرروز انجام دهید.

.

ترکیبی از ماست و لیمو
ماست ساده با لیمو به روشن شدن رنگ لب کمک می کند همچنین میتوانید فقط چندقطره اب لیمو بزنید بدون ماست.

.

ژل آلوئورا
شما لازم نیست این ژل را از فروشگاه بخرید اگر به این گیاه دسترسی دارید کمی از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار دهید و  می توانید در یخچال نگهدارید.

.

مسواک زدن به لبها
این کار باعث تمیز شدن لب از گردو غبار می شود.

.

تکه های یخ
استفاده از یخ بر روی لب و ماساژ لب بسیار  خوب است.

.

عسل و اسکراب قند

یک اسکراب آماده کنید با استفاده از عسل و شکر که برای باز کردن رنگ لب بسیار خوب است. هیچ درمانی بهتر از روشهای طبیعی وجود ندارد چون درمانهای طبیعی هیچگونه عوارض جانبی ندارند.

.

روش روشن کردن لب های تیره

روش روشن کردن لب های تیره

 

.

.

ترفندهایی طبیعی برای از بین بردن تیرگی لب ها

.

لایه برداری لب ها : ابتدا لب های خود را به طور طبیعی لایه برداری کنید، برای این کار مخلوطی از روغن زیتون و شکر را تهیه کنید و با یک مسواک به روی پوست لب خود بکشید تا باعث لایه برداری و پوسته پوسته شدن لب شما شود .

.

محافظت از لب ها : زمانی که از منزل خارج می شوید حتما از برق لب یا نرم کننده های لب که حاوی مواد ضد آفتاب می باشند استفاده کنید ، زیرا لب های شما باید در مقابل اشعه های خورشید حفاظت شوند تا از تغییر رنگ و آسیب دیدن و همچنین بروز لک های خورشیدی محافظت شوند.

.

مرطوب کردن لب ها : همیشه لب های خود را مرطوب کنید ، حتی در زمان استفاده از رژ لب ها ، قبل از استفاده از رژلب ، لب های خود را مرطوب کنید ، مرطوب کردن لب ها باعث سلامت لب ها و جلوگیری از تغییر رنگ لب ها می شوند.

.

مصرف محلول طبیعی : محلولی از آب آهک وگلیسیرین و عسل تهیه کنید و به طور روزانه به روی لب های خود بمالید و پس از ۳۰ دقیقه با آب ولرم لب هایتان را شستشو دهید.

س.م.م بازدید : 185 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایشی چشم,مدل چشم صورتی,مدل چشم بنفش,مدل چشم قرمز,مدل چشم آبی,چشم آرایشی,میکاپ چشم,میکاپ ابرو,میکاپ مجلسی چشم,مدل های میکاپ چشم,تصاویر میکاپ چشم,عکس میکاپ چشم,مدل جدید آرایش چشم,عکس آرایش چشم,تصاویر آرایش چشم,آرایش رنگی چشم,آرایش رنگی ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ آبی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ ابی نفتی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

 

میکاپ زرد چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ چشم و ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش مصری چشم و ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ چشم قهوه ای

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ زرد چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ چشم صورتی

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ ساده چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش چشم رنگی

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش صورتی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

عکس چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

تصاویر چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل آرایشی ابرو و چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل چشم صورتی رنگ

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

س.م.م بازدید : 227 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

سوراخ کردن گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

Piercing the ears

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل های جدید پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

جدیدترین مدل های سوراخ کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

سوراخ کاری گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با طلا

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با نگین

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ چیست؟

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل های پیرسینگ

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (9)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با نگین و منجوق

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

گلدوزی روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با طلا

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (17)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (16)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

زیبا کردن گوش با منجوق

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (18)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

منجوق کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تصاویر پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش سوراخ کاری روی گوش زنانه

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

عکس پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

منجوق دوزی روی گوش زنانه

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ روی بدن

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

س.م.م بازدید : 310 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش صورت,آرایش محو,آرایش نامرئی,آرایش پنهان,آرایش لب نامرئی,آرایش مژه نامرئی,آرایش چشم نامرئی,آرایش نامرئی چشم,ارایش نامرئی لب,آرایش نامرئی صورت,آموزش آرایش,آرایش محو چیست؟

آموزش آرایش نامرئی

اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کند، برای شما میکاپ دخترانه بسیار ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است.

برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند.

ترکیبات آرایش صورت
ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

آموزش آرایش با قلم مویی

برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.

از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.

آموزش آرایش مخفی

10 نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان
1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

آموزش آرایش محو

شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

1- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

2- ابروهای تان را مرتب کنید
ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

3- به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید
هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.

4- رژیم غذایی
مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

5- موهای سالم
برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

چگونه کم آرایش کنیم ولی زیبا و جذاب به نظر برسیم؟
آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.

1- آینه بزرگ نما
برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

2- پوست خودر ا زیرسازی کنید
از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.

3- رژگونه بزنید
از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

4- مژه های خود را فر دهید
از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.

5- سایه چشم اضافه کنید
کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.

6- رژ لب ملایم استفاده کنید
برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

س.م.م بازدید : 186 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

شیوه های جدید ارایش,ارایش چشم های ریز,انواع ارایش چشم,جدیدترین مدل های ارایش چشم های ریز,تکنیک های ارایشگری,آموزش خودآرای,مدل ارایش چشم,مدل های جدید خط چشم,تکنیک های ارایش چشم های ریز,چشم ریز,اموزش ارایش انواع چشم ها,زیباترین مدل های ارایش چشم

تکنیک های ارایشگری

 

افراد دارای چشم هایی با اشکال و سایزهای متفاوتی هستند. برخی چشم ها باز،درشت،برجسته و برخی دیگر ،ریز و بسته هستند.در هر صورت همه اینها هدایای طبیعت هستند،اما در خصوص آرایش چشم ،افراد بیشتر مایلند چشمان خود را درشت تر از آنچه هست آرایش کنند.

البته امروزه روشهای جراحی متعددی برای اینکار وجود دارد ،اما آنچه در این مقاله مد نظر ماست،ارائه ایده هایی در خصوص آرایش چشم های ریز و جذابیت بیشتر آنهاست._ برای اینکار،ابتدا کل پلک بالا را با استفاده از سایه ای روشن پوشش دهید. سایه های نقره ای و عاجی ،رنگ های مناسبی برای چشم های ریز هستند.از سایه های خیلی سرد اجتناب کنید.در ضمن سایه های بسیار تیره هم ،چشم ها را کوچکتر نشان خواهند داد.

_ خط چشمی که برای این آرایش چشم ها استفاده می شود ،بهتر است تیره تر از از سایه چشم باشد. کل چشم را خط چشم نکشید. در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک بکشید و گوشه ها را کمی تیره کنید. خط چشمی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشد،چشم را کوچک تر نشان میدهد.

_ کمی سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید. انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است . یک حالت سایه روشن می تواند زیباتر باشد. اینکار، های لایت زیبایی را به چشم ها و پلک های شما می بخشد. بهتر است از سایه های نزدیک به رنگ پوست استفاده کنید. مژه های بالا را با فر مژه حالت داده و دوبار ریمل قهوه ای تیره بزنید. اینکار مژه ها را از مرکز چشم دورتر کرده و سفیدی چشم ها را بیشتر نمایان می سازد.

اگر قبل از ریمل از فرمژه استفاده کردید، صبر کنید تا ریمل شما خشک شود و بعد از فر مژه استفاده کنید.

_ یک ایده ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم ها ،استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم،زیر پلک پایین است،می توانید مثل پلک بالا،خط ملایمی هم را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید.

_ برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز ،به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.از یک متخصص آرایش بخواهید باتوجه به مدل چشم های شما ،ابروی زیبایی را برایتان طراحی کند.این کار بسیار اهمیت دارد.حالا ابروها را کمی سایه ابرو بزنید،آرک ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم ها نقش مهمی دارد.

_ خیلی زیاد ریمل نزنید،اینکار ظاهر زیبایی نخواهد داشت .اینکه چطور با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم بسیار مهم است و ایده های بالا در این مورد به شما کمک خواهند کرد.

س.م.م بازدید : 183 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

ارایش صورت,آرایش چهره,آرایش صورت متناسب با بینی,ترفند های ارایشگری,هنر آرایشگری,آرایش,کوچک کردن بینی با آرایش,آرایش های متفاوت برای بینی های مختلف,شکل بینی,آرایش چشم,آرایش لب,آموزش نکات آرایشگری,آرایشگری,راز های آرایشگری,چگونه با آرایش بینی خود را کوچک نشان دهیم,تناسب آرایش با بینی

آرایش کردن و آرایشگری یک هنر به حساب می آید بنابراین اگراطلاعات کافی در زمینه ی هنر آرایشگری نداشته باشید ممکن است چهره ی خود را بجای زیبا کردن زشت تر کنید مثلا اگر با توجه به شکل بینی خود از سایه های تیره تردر اطراف بینی استفاده کنید مطمئن باشید بینی شما کوچکتر به نظر خواهد رسید.

آرایش

در این مقاله از سایت لاو بانو نحوه ی آرایش صورت را متناسب با شکل بینی به شما ارائه می دهیم:

اگر بینی شما پهن می باشد : در این حالت شما باید دو طرف بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید واین سایه ی تیره را کمی به سمت گونه ها بکشید و قسمت های برجسته ی صورت مانند گونه ها را روشن کنید در این حالت بینی پهن شما جمع و جور تر به نظر می رسد.

اگر بینی شما بلند می باشد: در این حالت باید نوک بینی و زیر نوک بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید که بینی شما کوتاهتر به نظر برسد.

اگر بینی شما کج می باشد: در این حالت نیز به همان سبک بینی های پهن باید بینی خود را سایه بزنید البته این بار علاوه بر دوطرف بینی باید روی قسمت کج یا انحراف دار بینی نیز سایه ی تیره بزنید و این تیره گی را کمی به سمت گونه ها ادامه دهید .

البته لازم بذکر می باشد که مدل مو نیز تاثیر زیادی در کوچک تر دیده شدن بینی شما دارد بنابراین بهتر است حتما زمانی که موهایتان را درست می کنید از آرایشگر خود بخواهید که به فرم بینی شما نیز دقت کند.

س.م.م بازدید : 385 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

ساخت ریمل,درست کردن ریمل,آموزش ریمل,آموزش ساخت ریمل در خانه,درست کردن ریمل در خانه,طرز تهیه ریمل در خانه,طرز تهیه ریمل,ساخت ریمل استاندارد,فرمول ساخت ریمل,ساخت رنگ چشم,آموزش رنگ چشم,ساخت رنگ چشم گیاهی,ساخت رنگ چشم طبیعی,آموزش ساخت رنگ چشم در خانه,ساخت انواع رنگ چشم,آموزش ساخت انواع ریمل,ریمل استاندارد,ریمل,ریمل خانگی,آرایش چشم,ریمل رنگی,ریمل زدن,طرز تهیه ریمل,طرز تهیه ریمل,سایه مشکی,رنگ آرایش,آرایش صورت,لوازم آرایشی

 

آموزش ساخت رنگ چرم در خانه

 

چشمان شما نقاط اصلی و کانونی چهره شما هستند و آرایش آنها و انتخاب رنگ این آرایش بستگی مستقیم به حالت و رنگ چشمتان دارد.

شما میتوانید با رنگها اندازه ها و اشکال متفاوتی به وجود بیاورید.و خودتان در منزل ریمل دلخواه خود را تهیه کرده و استفاده نمایید.

مواد لازم:
وازلین یا چاپستیک بدون بو
سایه مشکی، آبی و قهوه ای

طرز تهیه:
۱- به اندازه یک دانه انگور از وازلین را در کاسه ای بریزید.
۲- به اندازه ای که حل می شود مخلوطی از سایه ها را در آن خرد کنید و آنقدر با چوب پنبه ( نه با انگشت!) هم بزنید تا یکدست شود.
۳- روی کاسه را با نایلونی بپوشانید تا خشک نشود.
۴- ریمل شما آماده مصرف است.

س.م.م بازدید : 143 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش آرایش لب,آرایش لب,کلفت کردن لب,برجسته کردن لب,لب کلفت,لب برجسته,برجسته کردن لب,دوداخ,آموزش آرایش انواع لب

 

آموزش آرایش لب کلفت و برجسته

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.

برجسته کردن لب با آرایش | Highlights lips with makeup

اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید . در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید .

لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

س.م.م بازدید : 214 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس چشم آرایش شده,عکس چشم عربی,عکس آرایش چشم عربی,تصاویر آرایش چشم عربی,مدل میکاپ چشم,جدیدترین میکاپ چشم,میکاپ عربی چشم,مدل میکاپ,میکاپ

 

آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup جدیدترین مدل میکاپ عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup میکاپ عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل های آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup Arabic makeup (4)

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل میکاپ چشم | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup تصاویر آرایش عربی | Arabic makeup images

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش چشم | آموزش آرایش عربی

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup Arabic makeup (5)

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup عکس آرایش عربی | Arabic makeup pictures

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup جدیدترین مدل میکاپ چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup

س.م.م بازدید : 179 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

ساخت ماسک روشن کننده صورت,ساخت کرم روشن کننده صورت,ساخت کرم شفاف کننده صورت,ماسک شفاف کننده پوست,ماسک روشن کننده,ماسک پاک کننده صورت با هندوانه

آموزش ساخت ماسک روشن کننده صورت

هندوانه یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که در فصل بهار و تابستان مورد علاقه افراد بسیاری است.این بار با هندوانه  ماسک روشن کننده برای صورت تان درست کنید.

این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

هندوانه با داشتن آنتی اکسیدان های فراوان و ویتامین A و C یکی از گزینه های سالم و بسیار مفید برای مراقبت و جوانسازی پوست است. پس این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

آموزش ماسک هندوانه | Watermelon Mask

ماسک پاک کننده صورت با هندوانه :
مواد لازم : 2 فنجان هندوانه (بدون هسته) و کاسه تمیز
دو فنجان هندوانه را داخل کاسه ریخته با استفاده از چنگال آن را له کنید. دراز کشیده و آن را روی پوست تمیز بگذارید و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست باقی بماند. به صورت حرکات دورانی به آرامی سراسر پوست را با آن تمیز کنید. اسیدهای طبیعی میوه هندوانه همچنین قادر به لایه برداری هستند. ماسک را با آب سرد آبکشی کنید.

هندوانهماسک مرطوب کننده صورت  :
مواد لازم : 1/2 فنجان هندوانه (بدون هسته) . 1/4 فنجان انبه . 1/2 فنجان موز. 2 قاشق چای خوری شیر خالص (چربی یا آب آن گرفته نشده باشد). کاسه تمیز در یک کاسه تمیز با استفاده از چنگال از تمام مواد را خرد کنید تا شکل خمیر درآید. می توانید از مخلوط کن نیز استفاده کنید ولی نباید زیاد آن ها را میکس کنید تا جایی که تبدیل به آب روان شود! اگر خمیر زیاد سفت بود می توانید شیر بیشتر و اگر خیلی رقیق بود می توانید موز بیشتری به آن اضافه کنید. بر روی صورت تمیز یک لایه نازک از آن را زده و بگذارید 15 الی 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید.

ساخت ماسک هندوانه | Watermelon Mask

ماسک ماسک روشن کننده صورت با هندوانه :
مواد لازم : 1فنجان هندوانه ( بدون هسته ). 1/2 موز رسیده . 1/2 فنجان ماست ساده . کاسه تمیز در یک کاسه تمیز با چنگال مواد را با هم ترکیب کرده تا شکل خمیر در آیند. همان طور که در بالا ذکر شد از مخلوط کن نیز می توان استفاده کرد به شرطی که مواد آبکی نشود. اگر خمیر سفت شد می توانید به آن مقداری آب اضافه کنید و اگر بسیار رقیق بود می توانید به آن ماست بیشتری بزنید. ماسک را داخل یک ظرف تمیز ریخته و به مدت حداقل 1 ساعت بگذارید در یخچال بماند. سپس لایه نازکی از آن را به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید. با آب سرد صورت آبکشی کنید.

نکته : مانند تمام دستورالعمل های خانگی و… اگر تاکنون استفاده نکردید، در قسمت کوچکی از پوست آن را تست کنید تا در صورت بروز آلرژی متوجه شوید.

س.م.م بازدید : 171 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل های ارایشی,جدیدترین مدل های ارایشی,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,مدل آرایش و زیبایی,تصاویر ارایش عروس,نمونه های ارایش عروس

مو یکی از قسمت های حساس و زیبا کننده برای عروس به شمار میرود که آرایش آن نه تنها موجب بهتر و زیباتر جلوه دادن عروس میشود بلکه موجب خوشکلتر جلوه دادن صورت و پوست نیز میشود ما در این مقاله نمونه هایی از جدیدترین مدل های آرایش موی عروس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

جدیدترین مدل های آرایش عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

جدیدترین و زیباترین مدل های آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش موی عروس | نمونه های موی عروس آرایش شده

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش و زیبایی | جدیدترین مدل های آرایش و زیبایی

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش برای عروس | تصاویر عروس آرایش شده

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | زیباترین نمونه های آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل های آرایشی | مدل جدید آرایش موی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | bridal makeup

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل موی عروس | آرایش موی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | مدل آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل آرایشی عروس | Model bridal makeup

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس | Model bridal makeup

س.م.م بازدید : 222 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

رازهای آرایشی,آرایش كردن صورت های پف دار,بهترین آرایش برای صورت های پف دار,آرایش چشم پف دار,بهترین آرایش برای چهره‌,لوازم آرایشی

 

آموزش آرایش صورت های تپل

آرایش صورت های پف دار و تپل در برخی موارد بسیار سخت است چون باید رنگ ها و سفید کننده ها را جوری به پوست بمالید تا تپلی یا برجستگی صورت و گونه زیاد نشان داده نشود ما در این قسمت آموزش آرایش صورت های پف دار رو میخوام بهتون آموزش بدیم

آرایش كردن شاید یك كار شخصی به‌نظر برسد ولی یك هنر است و به مرور زمان، باتوجه بیشتر زنان به حفظ جوانی و شادابی چهره‌شان تبدیل به یك علم شده است؛ علمی كه اصول و قواعد خاص خود را دارد. حتما شما چند سالی است كه از لوازم آرایشی استفاده می‌كنید و به تجربه به یكسری تكنیك‌های شخصی دست یافته‌اید.

ولی شاید این رنگ و روش واقعا برازنده چهره شما نباشد و شما با انتخاب روشی بهتر، می‌توانید چهره‌‌ای زیباتر برای خود بسازید. در این مطلب به كمك آرایشگران ماهر می‌كوشیم شما را با اصول پایه و بنیادین آرایش آشنا كنیم تا به بهترین آرایش برای چهره‌تان دست پیدا كنید.

برای پف صورت رژلب پررنگ نزنید
یادتان باشد اگر صورت‌تان ورم كرده ‌است نباید سراغ رژلب‌های پررنگ بروید و اگر می‌خواهید برای یك ‌مهمانی آرایش نسبتا بیشتری داشته ‌باشید برای بیشتر جلوه دادن آرایش فقط روی چشم‌ها كار كنید و برای لب‌ها تنها به یك برق لب یا براق كننده قناعت كنید؛ چراكه هرچه رنگ لب پررنگ‌تر و تندتر باشد، ورم و بزرگی صورت خود را بیشتر نشان می‌دهد. بهتر است از خط لب هم استفاده نكنید چون آن هم لب‌ها را حجیم می‌كند و بر تورم صورت شما می‌افزاید، اما در مورد چشم‌ها این‌گونه نیست. اگر بتوانید با آرایش كاری كنید كه درشت‌تر به‌نظر برسند، جلب‌توجه بیشتری خواهند كرد و درنتیجه پف و ورم صورت كمتر در چشم بیننده بزرگ می‌شود.

آرایش صورت پف دار | Puff  makeup

اگر می‌خواهید دور چشم سیاه نشود
قبل از آرایش چشم، روی پلك‌های خود پودر پنكیك بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این كار چربی پوست گرفته می‌شود و پوست آماده می‌شود تا سایه روی آن زده شود. سعی كنید به جای سایه‌های كرمی از سایه‌های پودری استفاده كنید؛ چون سایه‌های كرمی معمولا حاوی كرم‌های نرم‌كننده هستند و دوام زیادی ندارند. همچنین بهتر است از خط چشم‌های ژله‌‌ای و مایع ضدآب استفاده كنید كه روی پوست پخش نمی‌شوند و مثل چسب روی پوست می‌چسبند. این مدل خط چشم‌ها به‌ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است كه معمولا چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می‌شود.

كدام پودر دكلره مناسب است؟
پودرهای دكلره تنوع زیادی دارند و مارك‌ها مختلفی از آنها در بازار موجود است. به‌طور كلی پودرهای دكلره از هر مارك و برندی كه باشند به دو نوع تقسیم می‌شوند؛ یكی پودر دكلره سفید كه ضعیف‌تر عمل كرده و برای موهای حساس، نازك و رنگ‌ شده استفاده می‌شود. دوم پودر دكلره آبی كه قوی‌تر از پودر دكلره سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم كاربرد دارد. معمولا اگر مو مشكی طبیعی و در كل رنگ تیره بود، از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دكلره ضعیف استفاده می‌كنیم.

لاك‌ها را چطور پاك كنید
حتما برای‌تان پیش آمده كه از لاك ناخن براق برای ‌‌مهمانی استفاده كنید اما موقع پاك كردن آن كلی دردسر بكشید؛ راه‌حل این است كه از یك ورقه آلومینیومی استفاده كنید. یك مقدار پنبه به اندازه ناخن‌تان‌‌ بردارید، به آن استون بزنید و روی ناخن بگذارید. بعد یك تكه مربع شكل از ورقه آلومینیومی را ببرید و دور ناخن بپیچید تا پنبه كامل پوشانده شود. بعد از پنج دقیقه كه آن را از روی ناخن‌تان‌ بردارید لاك كاملا پاك شده است.

تمام راه‌ها به موم ختم می‌شود
این روزها در آرایشگا‌ه‌ها زیاد شنیده می‌شود كه از موم دایم استفاده كنید تا موهای‌تان دیرتر دربیاید كه مسلما قیمت بالاتری هم دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌كنیم برای اپیلاسیون از همان موم طبیعی استفاده كنید. موم‌های دائم قدرت چسبندگی بالایی دارند و همین باعث می‌شود با یك‌بار استفاده همه موها ریشه‌كن شوند و دیرتر دربیایند نه اینكه به‌طور كامل از بین بروند ولی همین چسبندگی به پوست آسیب می‌رساند.

نكته دیگر اینكه قبل از اپیلاسیون حمام نكنید. توجه داشته باشید كه در آرایشگاه‌ها از ظروف یكبار مصرف و پارچه‌های مجزا استفاده شود و برای مناطق حساس بدن بهتر است به جای پارچه از پدهای مخصوص كه جنس خشن ندارند، استفاده كنند. سعی كنید بعد از اپیلاسیون لباس‌های تنگ نپوشید چون باعث جوش‌های زیرپوستی می‌شود.

س.م.م بازدید : 192 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش صورت,سایت آرایش,آرایش و زیبایی,آرایش لب,آموزش آرایش لب,میکاپ لب,میکاپ انواع لب,آرایش انواع لب,زیر سازی در آرایش,زیر سازی آرایش لب

 

آرایش انواع لب | Lip makeup

 

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و به راحتی می‌توان با گریم و آرایش درست، حالت لب‌ها را تغییر و به آنها فرمی شكیل داد. برای این كار تكنیك‌های استفاده از خط لب را بدانید. البته این كار، كار ساده‌ای نیست و خیلی از خانم‌ها نمی‌دانند كه چگونه از خط لب استفاده كنند تا لب‌هایی زیبا داشته باشند.خانم حسینی، كارشناس آرایشگری در اینجا به شما راه‌های آسان و طلایی حجیم كردن لب‌ با خط لب را آموزش می‌دهد.

لب باریك یا لب پهن
در مورد لب‌های پهن و درشت لازم نیست كه خط لب خارج از خط اصلی لب كشیده شود بلكه آن را در جای خود كشیده و رژ بزنید. فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بكشید. تفاوت كشیدن خط سفید لب‌های پهن با لب‌های باریك در این است كه در مورد لب‌های باریك خط سفید كاملی در زیر لب پایین كشیده خواهد شد اما در مورد لب‌های پهن تنها این خط سفید در وسط لب كشیده می‌شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

 

 

آموزش میکاپ لب | Lip makeup

 

لب باریك‌ها خط سفید یادتان نرود
اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لب‌ها بیشتر شده و بزرگ‌تر دیده شوند، بهتر است برای لب‌های باریك حتما اول از یك مداد لبی كه كمی پررنگ‌تر از رژلب‌تان است استفاده كرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بكشید، سپس با انگشت رنگ مداد را روی كل لب پخش كنید و بعد رژلب‌تان را بزنید. این كار باعث می‌شود لب‌های شما پهن‌تر نشان داده شود. كاری كه برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می‌دهید این است كه با یك مداد سفید خطی كامل و تنها زیر لب و پایین خط لب‌تان بكشید.

 

چند نكته در استفاده از خط لب
* رایج‌ترین راهی كه برای بزرگ‌تر كردن لب با خط لب وجود دارد و بیشتر خانم‌ها از آن مطلع هستند، كشیدن خط لب یك اینچ بالای لب است كه البته باید با اصول كشیده شود.

* نكته دیگری كه باید رعایت كنید این است كه به هیچ عنوان رنگ خط لب‌تان با رنگ رژلبی كه استفاده می‌كنید تفاوت نداشته باشد. شما خط لب را برای برجسته كردن لب و بزرگ كردن آن استفاده می‌كنید، اگر رنگ مدادی كه استفاده می‌كنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد، شما نمی‌توانید به این خواسته دست پیدا كنید.

 

آرایش انواع لب | Make-up of lips

 

* سعی كنید از مداد لب‌های نرم برای كشیدن خط لب استفاده كنید؛ مداد لب‌های مومی بهترین گزینه هستند چون به آرامی روی لب حركت می‌كنند و لب را زخم نمی‌كنند.

* بهتر است از مداد لب مات استفاده كنید تا اگر قسمتی را اشتباه كشیدید به راحتی بتوانید آن را پاك كنید.

* خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بكشید و سپس به قسمت‌های داخلی لب هم گسترش دهید. سعی كنید تمام لب‌تان را خط لب بكشید تا در صورت پاك شدن رژ از روی لب‌ همچنان رنگ خط لب روی لب‌تان باقی مانده باشد.

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 3,359
  • بازدید سال : 23,401
  • بازدید کلی : 884,987
  • آمار