loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 210 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آشنایی با مواد و ابزار لازم در شمع سازی

.

برای شروع شمع سازی، به ابزار و وسایل خاصی احتیاج دارید. این وسایل چندان گران نیستند و شما می توانید آنها را به راحتی از فروشندگان وسایل ساخت کارهای دستی تهیه کنید. اگر نمی خواهید هزینه زیادی صرف این کار کنید، دوری در خانه بزنید. مطمئناً خواهید دید که مقدار زیادی از این ابزار و وسایل و یا مشابه آنها را در گوشه ای از منزل دارید.

.

ابزار و لوازم شمع سازی

ابزار و لوازم شمع سازی

.

 

.

» پارافین : ماده اصلی شمع سازی پارافین است که ماده ایست سفید و نیمه شفاف که از روغن های سنگین نفتی به دست می آید و در شکل های قالبی ، پولکی ، پودری ، کریستالی ، گلی ، مایع ، ژله ای و … در بازار موجود میباشد.
.
پارافین

پارافین

.

.

» اسید استئارین : ماده ای است بی رنگ ، بی بو و بی مزه که در اکثر چربی ها موجود است ؛ کریستال های آن به شکل ورقه ورقه اند که در الکل و اتر داغ حل شده و برای ساختن شمع و صابون به کار میروند ؛ استئارین باعث استقامت شمع شده و موجب میشود شمع دیرتر آب شود ؛ همچنین موجب میوشد که شمع پس از خشک شدن کمی کوچکتر شده به راحتی از قالب خارج شود ؛ در عین حال حلّال خوبی برای رنگ به شمار می رود و باعث شفاف شدن آن میشود ؛ اگر مقدار استئارین بیشتر از حد معمول باشد ، شمع حالت صابونی به خود میگیرد.

.

اسید استئارین

اسید استئارین

.

.

» رنگ : از رنگ مخصوص شمع سازی استفاده میشود که در رنگ های گوناگون وجود دارد ؛ در صورتی که میخواهید شمع را برای سوزاندن تهیه کنید از رنگ به مقدار کم استفاده نمائید زیرا اگر رنگ زیاد موجب میشود شمع خوب نسوزد.

.


رنگ مخصوص شمع سازی

.

.

» قالب : قالب ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و جنس آنها اغلب فلزی ، پلاستیکی و شیشه ای است و بهترین نوع قالب برای شمع سازی قالب های شیشه ای هستند ؛ شمع هایی که توسط قالب های شیشه ای ساخته میشوند صاف ، صیقلی و شفاف هستند به شرطی که با احتیاط با این قالب ها کار کنید ؛ همچنین شما میتوانید از ظروف و لوازمی که در منزل موجود است مانند انوع لیوان ها ، شکلات خوری ها و … به جای قالب استفاده کنید.

.

قالب شمع سازی

.

.

» فتیله : جنس فتیله معمولاً کتان است که در اندازه ها و ضخامت های گوناگون وجود دارد ؛ اندازه فتیله بستگی به قطر شمع دارد و با نازک و یا ضخیم شدن شمع اندازه فتیله نیز تغییر می کند ؛ طریقه آماده کردن فتیله به این ترتیب است که فتیله را 5 دقیقه در پارافین ذوب شده قرار داده سپس فتیله را از ظرف خارج کرده و به صورت صاف روی یک کاغذ روغنی یا یک ظرف مسطح بگذارید تا خشک شود.

.


فتیله شمع

.

.

» تیغ موکت بری یا چاقوی تیز : برای جدا کردن زائده های شمع و نیز برای برش دادن شمع هایی که بدون قالب تهیه میشوند مثل شمع ماکارونی ، شمع کوبیسم و غیره از تیغ موکت بری یا چاقو استفاده کنید.

.

تیغ موکت بری

تیغ موکت بری

.

.

» ظرف مخصوص ذوب کردن شمع : برای ذوب کردن پارافین میتوانید از 2 قابلمه که یکی کوچک تر از دیگری باشد استفاده کنید ؛ به این ترتیب که در قابلمه بزرگ مقداری آب بریزید سپس قابلمه کوچک را داخل آن بگذارید سپس پارافین را داخل قابلمه کوچک بریزید و قابلمه بزرگ را روی حرارت قرار دهید سپس صبر کنید تا پارافین ذوب شود ( حرارت غیر مستقیم ).

.


ظرف برای ذوب کردن شمع

.

.

 » افشانه سیلیکونی : از وسایل مورد نیاز شمع سازی است که باعث میشود شمع به راحتی از قالب جدا شود ، در صورت دسترسی نداشتن به اسپری سیلیکون میتوانید از مقداری روغن مایع استفاده کنید.
 .
افشانه سیلیکونی

افشانه سیلیکونی

.

.

 » چسب کاغذی : از چسب کاغذی برای ثابت نگه داشتن فتیله در ته قالب و پوشاندن درزهای احتمالی قالب استفاده میشود تا پارافین ذوب شده از منافذ قالب بیرون نریزید.
.
.
چسب کاغذی

چسب کاغذی

.

 .
» براکس : براکس برای نسوز کردن فتیله به کار می رود ؛ به این ترتیب که 1 استکان آب جوش را با 1 قاشق چای خوری براکس و 1 قاشق چای خوری نمک مخلوط کرده و میگذاریم 5 دقیقه بجوشد سپس فتیله را روی یک سطح صاف قرار میدهیم تا خشک شود ؛ روش دیگر استفاده از موم عسل است ؛ به این ترتیب که موم را روی بخار ذوب کرده و فتیله را 5 دقیقه در آن قرار میدهیم و سپس به روش گفته شده خشک میکنیم.
 .
براکس

براکس

.

.

» قلاب یا میله بلند : از قلاب یا میله برای نگه داشتن سر فتیله بر روی قالب استفاده می شود ؛ به این صورت که سر فتیله را به قلاب گره زده و روی قالب میگذاریم.
.
میل بلند

میل بلند

.

.

» عطر شمع : برای خوشبو بودن شمع در هنگام سوختن به کار می رود ؛ عطر شمع را هنگامی که می خواهید پارافین ذوب شده را در قالب بریزید به آن اضافه کنید ؛ عطر شمع در انواع گوناگون وجود دارد مانند عطرهای مایع ، عطرهای طبیعی و موم های جامد معطر که به صورت آماده در بازار به فروش میرسند.
 .
عطر شمع

عطر شمع

.

.

» رنگ های شب نما یا فلورسنت : این رنگ ها به صورت پودر در بازار موجود بوده و در شمع های پودری ، پولکی و … مورد استفاده است.
.
فلورسنت

فلورسنت

س.م.م بازدید : 318 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تزیین میوه و سبزی هنر چشم نوازی است که در ایران به سفره آرایی شهرت دارد. میوه آرایی هنر خاصی است که افراد با مشاهده آن به طور ناخودآگاه احساس شادی و طراوت می کنند.

.

میوه آرایی

میوه آرایی

.

 

.

 این هنر خلاقانه در بر گیرنده تکنیک ها و ریزه کاری های ویژه ای است که غذا ها و میوه ها را تا جایی اشتها آور کرده که حتی بعضی از پزشکان برای رفع مشکلات بی اشتهایی کودکان استفاده از هنر سفره آرایی را تجویز می کنند. در مجموع هدف اصلی سفره آرایی هم همین جذاب کردن و اشتها آور کردن مواد غذایی است تا با لذت بیشتری مصرف شود.

استفاده از تکنیک های میوه آرایی در مراسم ها و ایام خاص کاربرد دارد. مراسم هایی مثل عقد و عروسی، شب یلدا ، میز های شام ،عید نوروز ،تزئین غذا و هتلداری و… ازجمله کاربردهای اصلی سفره آرایی می باشد.

آموزش هنر میوه آرایی و سبزی آرایی نیاز به آمادگی قبلی به هنرهای دیگر مثل نقاشی و طراحی نداشته و فقط نیازمند ذهنی خلاق و آموزش بوده که تجربه نشان داده اکثر افراد ی که به این هنر مسلط شده اند خلاقیت های خاصی را از خود نشان داده اند.

.

.

میوه آرایی سفره عقد

میوه آرایی سفره عقد

.

.

.

.

میوه آرایی جدید

میوه آرایی جدید

.

.

.

.

میوه آرایی ساده

میوه آرایی ساده

.

.

.

.

مدل میوه آرایی

مدل میوه آرایی

.

.

.

.

مدل میوه آرایی سفره عقد

مدل میوه آرایی سفره عقد

.

.

.

.

مدل میوه آرایی شب یلدا

مدل میوه آرایی شب یلدا

.

.

.

.

مدل میوه آرایی برای شب یلدا

مدل میوه آرایی برای شب یلدا

س.م.م بازدید : 337 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

سیب یک میوه درختی گرم سیری از خانواده گلسرخیان است که انواع مختلفی دارد، مانند سیب گلاب(Gala apple)، سیب سرخ، سیب سبز و سیب وحشی. این میوه خوش عطر و طعم، حاوی مقدار زیادی پتاسیم، سدیم، کلسیم، برم و فسفر و مقادیر زیادی ویتامین آ و ب می‌باشد.

.

میوه آرایی با سیب

میوه آرایی با سیب

.

 

.

خواص سیب-سیب، یکی از سلامت بخش‌ترین خوراکی‌های اطراف ما محسوب می‌شود. از زمان‌های گذشته مردم جهان علاقه‌ی فراوانی به میوه‌ها داشتند. طبق نظر مورخان، منشاء اصلی سیب مناطق سردسیر شمال اروپا بوده و از آنجا این میوه‌ی با ارزش و مفید به نقاط دیگر جهان منتقل شده است.سیب یکی از میوه‌هایی است که قبل از دیگر میوه‌ها شناخته شد. تمدن انسان از دیر باز با سیب پیوند خورده است. سیب نشانه‌ی عشق و باروری، دوستی، زیبایی، خوش‌بختی، تندرستی، دانایی، خوشی، نیرومندی و … می‌باشد. سیب دارای انواع بسیار متفاوتی است.

همه‌ی سیب‌ها مانند هم نیستند. اندازه، رنگ، بو و مزه‌ی متفاوت در گونه‌های مختلف، تعیین کننده‌ی نوع مصرف آن‌ها است. مواد مغذی موجود در یک سیب به اندازه‌ی آن بستگی دارد، نه نوع آن. انواع سیب پس از مرکبات ( پرتقال ، نارنگی ، لیموشیرین، لیموترش  و گریپ فروت) و موز ، عمده‌ترین میوه‌ی‌ پرورشی در سطح دنیا است.

.

.

جدیدترین و زیباترین مدل میوه آرایی با سیب

.

میوه آرایی سیب

میوه آرایی سیب

.

.

.

.

مدل میوه آرایی سیب

مدل میوه آرایی سیب

.

..

.

.

میوه آرایی با سیب ها

میوه آرایی با سیب ها

.

.

.

.

جدیدترین مدل میوه آرایی سیب

جدیدترین مدل میوه آرایی سیب

س.م.م بازدید : 257 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

میوه آرایی و تزئین انواع میوه ها از هنرهاییه که همه خانمها خیلی بهش علاقه دارن و برای بیشتر مراسم و جشن ها و حتی مهمونیهای کوچیک از این هنر فوق العاده زیبا استفاده میکنن. میدونم که همه شما دوستهای خوبم میوه آرایی رو خیلی خوب یاد دارین و با سلیقه خوبی که دارین همیشه بهترین کارها رو ارائه میدین. من امروز فقط چند تا پیشنهاد براتون دارم که امیدوارم ایده های جالبی برای میوه آرایی بهتون بده. همراهم باشین.

.

میوه آرایی سفره عقد

میوه آرایی سفره عقد

.

 

.

اولین میوه ایی که انتخاب کردم طالبیه. طالبی از اون دسته میوه هاییه که به خاطر نرم بودن خیلی راحت برش میخوره و میتونین میوه آرایی خیلی زیبایی باهاش داشته باشین. همچنین میتونین طالبی رو اونطور که میخواین برش بدین و برای تزئینش هم از میوه های رنگی ریز استفاده کنین.

هندونه بعد از برش تبدیل به یه میوه چند رنگ میشه به همین خاطر پای ثابت همه میوه آرایی هاس. میشه روی هندونه رو حکاکی کرد و طرح های زیبایی رو روش به صورت برجسته درآورد. میوه آرایی با هندونه خیلی زیبا و دلنشینه.

از هندونه میشه به شکلهای مختلف دیگه هم استفاده کرد.مثلا میشه از تکه های هندونه ماهی های خیلی خوشگلی در آورد یا داخل هندونه رو خالی کرد و اونو به شکل یه سبد زیبا درآورد و برای میوه آرایی سبدمونو پر از میوه های رنگی و ریز کنیم.

اگه قراره واستون مهمون بیاد و ترجیح میدین دور هم بشینین و میوه بخورین و از کنار هم بودن لذت ببرین پیشنهاد میکنم قبل از اومدن مهمونها میوه ها رو خرد کنین و تو یه ظرف کنار هم بچینین. این روش میوه آرایی بهتون کمک میکنه که علاوه بر زیبا و متنوع بودن کارتون از طعم دلنشین میوه ها هم لذت ببرین.

.

.

ژورنالی از زیباترین و جذاب ترین مدل های میوه آرایی برای سفره عقد

.

مدل میوه آرایی سفره عقد

مدل میوه آرایی سفره عقد

.

.

.

.

میوه آرایی

میوه آرایی

.

.

.

.

میوه آرایی برای سفره عقد

میوه آرایی برای سفره عقد

.

.

..

.

مدل جدید سفره آرایی عقد

مدل جدید سفره آرایی عقد

.

.

.

.

مدل میوه آرایی برای عقد

مدل میوه آرایی برای عقد

.

.

.

.

عکس میوه آرایی سفره عقد

عکس میوه آرایی سفره عقد

س.م.م بازدید : 177 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

هندوانه منبع غنی بتاكاروتن و ویتامین C و ماده آنتی اکسیدانی موسوم به لیكوپن است که همه این آنتی اکسیدانها می توانند رادیکالهای آزاد را خنثی کنند.رادیكال های آزاد مولكول‌هایی هستند كه باعث تخریب بسیاری از بافت های بدن می شوند و زمینه را برای ابتلا به انواع سرطان فراهم می نمایند.

.

میوه آرایی هندوانه

میوه آرایی هندوانه

.

 

.

هندوانه فواید بسیار زیادی دارد و سرشار از منابع طبیعی آنتی‌اكسیدان است كه به طور طبیعی به وجود می‌آید. این میوه منبع خوب آنتی‌اكسیدان، ویتامین C و A و مخصوصا بتاكاروتن است كه از ابتلا به امراض مختلفی جلوگیری می‌كند.

هندوانه قرمز شامل منبع موثری از آنتی‌اكسیدان “كاروتن” است كه آن را “ایكوپن” می‌نامند. این آنتی‌اكسیدان‌ها در سرتاسر بدن حركت می‌كنند و رادیكال‌های آزاد را خنثی می‌كنند. آنها قادرند كلسترول را اكسید بكنند. “ایكوپن” كه رنگ قرمز جذاب میوه‌ها به خاطر آن است می‌تواند به كاهش خطر سرطان پرستات كمك می‌كند.

حقیقت شگفت‌انگیزی است كه هندوانه تنها میوه‌ای است كه تراكم بالای لیكوپن را نسبت به دیگر میوه‌ها و سبزیجات تازه داراست. هندوانه میوه‌ای است كه منبع غنی الكترولیت سدیم و پتاسیمی است كه بدن در طول تعریق از دست می‌دهد.

این میوه منبع غنی ویتامین‌های B برای تولید انرژی لازم بدن است. كارشناسان تغذیه هندوانه را منبع خوبی از ویتامین B6، B1 و منیزیم معرفی می‌كنند؛ همچنین به خاطر میزان بالای آب موجود درهندوانه( تقریبا 90 درصد) از نظر ارزش، كالری خیلی بالایی نسبت به میوه‌های دیگر دارد.

.

.

جدیدترین و زیباترین مدل های میوه آرایی هندوانه برای شب یلدا

.

میوه آرایی شب یلدا

میوه آرایی شب یلدا

.

.

.

.

میوه آرایی با هندوانه

میوه آرایی با هندوانه

.

.

.

.

تزئین هندوانه برای شب یلدا

تزئین هندوانه برای شب یلدا

.

.

.

.

مدل جدید میوه آرایی هندوانه

مدل جدید میوه آرایی هندوانه

.

.

.

.

عکس میوه آرایی هندوانه

عکس میوه آرایی هندوانه

.

.

.

.

میوه آرایی هندوانه به شکل گل

میوه آرایی هندوانه به شکل گل

س.م.م بازدید : 262 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

شب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال است.ایرانیان باستان با باور اینکه فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلند تر شده و تابش نور ایزدی افزونی می یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می کردند.

.

میوه آرایی شب یلدا

میوه آرایی شب یلدا

.

 

.

● پیشینه جشن
یلدا و جشن هایی که در این شب برگزار می شود، یک سنت باستانی است. این جشن مراسمی آریایی است و پیروان میتراییسم آن را از هزاران سال پیش در ایران برگزار می کرده اند. یلدا روز تولد میترا یا مهر است. این جشن به اندازه زمانی که مردم فصول را تعیین کردند کهن است.
● مراسم و آداب جشن
برای در امان بودن از خطر اهریمن، در این شب همه دور هم جمع می شدند و با برافروختن آتش از خورشید طلب برکت می کردند.
آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه های گوناگون است که همه جنبه نمادی دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند. در این شب هم مثل جشن تیرگان، فال گرفتن از کتاب حافظ مرسوم است. حاضران با انتخاب و شکستن گردو از روی پوکی و یا پری آن، آینده گویی می کنند.
جشن شب یلدا جشنی است که از ۷ هزارسال پیش تاکنون در میان ایرانیان برگزار می شود. ۷ هزار سال پیش نیاکان ما به دانش گاه شماری دست پیدا کردند و دریافتند که نخستین شب زمستان بلندترین شب سال است.

.

.

گالری جدیدترین و زیباترین مدل های میوه آرایی برای شب یلدا

.

میوه ارایی جدید شب یلدا

میوه ارایی جدید شب یلدا

.

.

.

.

تزئین هندوانه شب یلدا

تزئین هندوانه شب یلدا

.

.

.

.

میوه آرایی شب یلدا برای عروس

میوه آرایی شب یلدا برای عروس

.

..

.

.

میوه آرایی هندوانه

میوه آرایی هندوانه

.

.

.

.

زیباترین مدل های میوه آرایی شب یلدا

زیباترین مدل های میوه آرایی شب یلدا

.

.

.

.

میوه ارایی کیوی

میوه ارایی کیوی

س.م.م بازدید : 184 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

تزئین تخم مرغ,تزئین تخم مرغ با کاغذ,ساخت تخم مرغ تزئینی,آموزش تزئین تخم مرغ با مقوا,مدل های تخم مرغ عید سال94,تصاویر مدل تخم مرغ تزئین شده,تخم مرغ های تزئین شده سال94,مدل های تخم مرغ عید94,تزیین تخم مرغ,تزیین تخم مرغ هفت سین,تزیین تخم مرغ با کاغذ,مدل تزیین تخم مرغ,تزیینات تخم مرغ هفت سین,نحوه تزیین تخم مرغ,مدل تخم مرغ های 94,تخم مرغ هفت سین 94,تصاویر تخم مرغ هفت سین

این تخم مرغ ها,مدل های جدید تخم مرغ تزئین شده با کاغذ ها و روبان های رنگی است که برای ساختشون حدود یک ماه زحمت کشیده شده امیدوارد شما بتوانید بهتر از این را برای عید سال94 بسازید.

تزئین تخم مرغ عید

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی تزیین تخم مرغ,تزیین تخم مرغ هفت سین

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی تزیینات تخم مرغ هفت سین

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی تزئین تخم مرغ با کاغذ

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی آموزش تزئین تخم مرغ

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی آموزش تزئین تخم مرغ,تزئین تخم

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی تخم مرغ هفت سین 94

آموزش مدل های تزئینی تخم مرغ با کاغذ رنگی

س.م.م بازدید : 221 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

هفت سین,مدل هفت سین,عکس هفت سین,تصاویر هفت سین,هفت سین نوروز,مدل هفت سین نوروز94,عکس هفت سین نوروز94,تصاویر هفت سین نوروز94,مدل سفره هفت سین عید94,مدل سفره هفت سین عید,جدیدترین مدل سفره عید,سفره عید94,سفره نوروز94

سفره هفت سین

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

هفت سین سال94

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 سفره هفت سین اروپایی

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 جدیدترین سفره هفت سین

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 خوشکلترین سفره هفت سین

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 تزئین سفره هفت سین

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 آموزش مدل های سفره هفت سین

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 سفره نوروز امسال

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 مدل جدید سفره,مدل های سفره سال94

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

 مدل سفره هفت سین نوروز امسال

جدیدترین مدل سفره هفت سین سال94

س.م.م بازدید : 174 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

سالاد مدیترانه ای,درست کردن سالاد مدیترانه ای,آموزش سالاد مدیترانه ای,طرز درست کردن سالاد مدیترانه ای,آموزش ساخت سالاد,سالاد لاغری,سالاد رژیمی,ساخت سالاد لاغری

سالاد مدیترانه ای | Mediterranean salad

 

 

مواد لازم :

 تربچه  15 عدد
 پيازچه  15 شاخه
 كاهو  پنج برگ
 كلم ريز خرد شده  ده قاشق غذاخوری
 پياز يك عدد
 خيار  يك عدد
 گوجه يك عدد
فلفل دلمه‌ ای يك عدد
 آبليمو و سركه به ميزان لازم
نمک به ميزان لازم

طرز تهيه :
تمامي مواد ذكر شده به صورت نگيني خرد مي‌شود و سس سالاد كه از مخلوط آبليمو و سركه به صورت نصف به نصف تشكيل شده برروي مخلوط فوق ريخته مي‌شود. سالاد بايد به مدت يك ساعت در يخچال بماند و بعد سرو شود. اين سالاد كاملا رژيمي است.

 

آموزش درست کردن سالاد مدیترانه ای | Mediterranean salad

س.م.م بازدید : 303 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل کیک برای عروسی,کیک چند طبقه عروسی,تزیین کیک عروسی,کیک عقد و عروسی,تزیینات روی کیک,تزیین روی کیک عروسی,مدل کیک ساده عروسی

آموزش کیک پزی | تصاویر انواع کیک

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد

تصاویر کیک عروس | Wedding Cakes images

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد Wedding Cakes (10)

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد پخت کیک عروس | cooke Wedding Cakes

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد مدل کیک عروس | کیک عروس | Wedding Cakes

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد کیک عروس,مدل کیک عروس,تصاویر کیک عروس,عکس کیک عروس,پخت کیک عروس,مدل جدید کیک عروس,کیک تولد,پخت کیک تولد,مدل های کیک تولد

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد کیک تولد | Birthday cake

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد کیک تولد | مدل کیک تولد | پخت کیک تولد

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد عکس کیک تولد | Birthday cake pictures

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد پخت کیک تولد | cooke Birthday cake

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد مدل کیک تولد | Birthday cake model

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد تصاویر کیک تولد | Birthday cake images

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد مدل کیک عروس و کیک تولد

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد آموزش کیک پزی | پخت کیک

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد کیک عروس | پخت کیک عروس

Birthday cake,Wedding Cakes,کیک عروس,کیک تولد

س.م.م بازدید : 175 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

درست کردن سالاد لاغری,طرز تهیه سالاد لاغری,طرز تهیه سالاد رژیمی,درست کردن انواع سالاد,آموزش درست کردن انواع سالاد,ساخت انواع سالاد,آموزش ساخت انواع سالاد

سالاد توت فرنگی و منداب | Strawberry and Arugula Salad

طرز تهیه و روش آماده سازی سالاد توت فرنگی و منداب مناسب برای گیاهخواران

مواد لازم برای تهیه سالاد توت فرنگی و منداب:

 کینوآ نپخته ۱ فنجان
 آب ۲ فنجان
توت فرنگی (خرد شده) ۱۰ عدد
بادام نصف شده یک چهارم فنجان
پیازچه (خرد شده) ۲ تا ۳ عدد
نعناعی خرد شده تازه ۲ قاشق غذاخوری
منداب ۲ فنجان

مواد لازم برای درست کردن سس مخصوص این سالاد:

 خلال پوست پرتقال ۱ قاشق غذاخوری
 آب پرتقال  ۳ قاشق غذاخوری
نمک مقدار کمی
 روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد توت فرنگی و منداب:
اگر کینوآ بسته ای خریداری کردید، طبق طرز تهیه روی بسته آن را بپزید. اگر کینوآ را به صورت فله ای خریداری کردید، برای پخت آن ۱ فنجان کینوآ نپخته را به همراه دو فنجان آب و مقداری نمک داخل یک قابلمه بریزید، در قابلمه را بگذارید و اجازه بدهید جوش بیاید. بعد از اینکه جوش آمد حرارت را کم کرده و برای ۱۵ دقیقه بگذارید آرام بجوشد. بعد قابلمه را از روی حرارت برداشته و بگذارید همانطوری با درب برای ۵ دقیقه بماند.

 

Strawberry and Arugula Salad

 

حالا مواد تشکیل دهنده سس مخصوص را داخل یک پارچ ریخته و خوب تکان بدهید.
وقتی کینوآ پخت آن را روی یک ظرف پخش کنید تا سریع تر سرد شود.

بعد از سرد شدن کینوآ ، آن را در یک کاسه بزرگ ریخته و با سس مخصوص ترکیب کنید. بعد توت فرنگی، بادام، پیازچه، نعناع و منداب را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید.

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 3,375
  • بازدید سال : 23,417
  • بازدید کلی : 885,003
  • آمار