loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 709 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ریش مویی را گویند که بر چانه، گونه‌ها و بر گردن می‌روید. ریش در حالت معمول فقط بر صورت مردان پس از سن بلوغ رشد می‌کند.

.

مدل ریش

مدل ریش

.

 

.

انسان‌های اولیه ریش خود را نمی‌تراشیدند. قدیمی‌ترین وسایل کوتاه کردن (و نه تراشیدن) ریش، که تاکنون به دست آمده‌است، مربوط به ۴۰۰۰ سال پیش است. در مصر باستان، ریش اهمیت خاصی داشته‌است. در حدود سالهای ۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰ قبل از میلاد در مصر، ابزار و لوازمی همچون نخ طلا برای آرایش ریش به کار می‌رفته‌است. همچنین در هندوستان نیز برای تعهد پرداخت بدهی‌های خود، ریش گرو می‌گذاشته‌اند. در زمان اسکندر مقدونی، تراشیدن ریش در مقدونیه باب شد.

در ایران، نخستین بار تراشیدن ریش از دوران ساسانیان باب شد. تا پیش از آن، تراشیدن ریش برای مردان، نوعی مجازات محسوب می‌شد. در دوران هخامنشیان به وسیله انبرک و پیچیدن ریش به دور حلقه‌هایی، آن را به شکل استادانه‌ای فر می‌دادند.

با ورود اسلام به ایران، مردان مجددا به گذاشتن ریش روی آوردند. در عصر مغول، موقتا ریش بی اعتبار شد. پس از مغولان و تا عصر صفویه ریش گذاشتن برای مردان فراگیر بود. در عصر صفویه و در سال ۱۰۰۷ شمسی، شاه عباس کبیر فرمان تراشیدن عمومی ریش را صادر نمود. بر اساس این فرمان همه مردان حتی روحانیون موظف به تراشیدن ریش خود شدند. پس از دوران صفویه داشتن یا نداشتن ریش در ایران اجباری نبوده‌است. در شعر فارسی مکررا از ریش با عنوان خط یاد شده است. در ادبیات فارسی می بینیم که معشوق (که غالبا مرد است) تا وقتی که خط (ریش) بر نیاورده است زیباست و بعد از آن باید رهایش کرد چون معتقد بودند که ریش نو دمیده معشوق صورت چون ماه او را می پوشاند.

.

.

.ژورنالی از مدل های ریش و سبیل برای پسران و مردان

.

مدل جدید ریش

مدل جدید ریش

.

.

.

.

مدل ریش بلند

مدل ریش بلند

.

.

.

.

مدل ریش مردانه

مدل ریش مردانه

.

.

.

.

مدل ریش و سبیل

مدل ریش و سبیل

.

.

.

.

مدل ریش پروفسوری

مدل ریش پروفسوری

س.م.م بازدید : 227 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لب های باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلب را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.

.

.


اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام میدهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان میکشید. در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید.

لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

.

.ژورنال شیک ترین و جدیدترین مدل های طراحی و آرایش لب2015

.

مدل ارایش لب دخترانه

مدل ارایش لب دخترانه

.

.

.

.

مدل ارایش لبها

مدل ارایش لبها

.

.

.

.

مدل آرایش لب 2015

مدل آرایش لب 2015

.

.

.

.

مدل آرایش لب کوچک

مدل آرایش لب کوچک

.

.

.

.

مدل آرایش لب باریک

مدل آرایش لب باریک

.

.

.

.

مدل طراحی لب

مدل طراحی لب

.

.

.

.

مدل جدید آرایش لب

مدل جدید آرایش لب

س.م.م بازدید : 233 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

نحوه سایه زدن می تواند چشمانتان را بزرگتر، کوچکتر، با فاصله زیاد و یا کم جلوه دهد. مهم این است که سایه چشمتان را طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشمتان. هرگز فراموش نکنید پیش از آرایش پلک های خود را آماده کنید. وقتی که صورتتان را با کرم پودر برای آرایش آماده می کنید، آن را روی سطح پلک های خود نیز بمالید و خوب پخش کنید و سپس آرایش چشمتان را آغاز کنید.

.

مدلهای جدید سایه چشم عروس

مدلهای جدید سایه چشم عروس

.


هنگام سایه زدن چشمانتان را باز نگهدارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید چه می کنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند. اگر پلک های پف کرده دارید، سعی کنید از رنگ های مات برای سایه چشمانتان استفاده کنید. مموقع سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو بکشید. این سایه روشن، رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش صورتتان است. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتادن در آرایش چشمتان می شود.
بعد از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانم ها سایه چشم را می زنند سپس رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید. رنگ سوم را هم می توانید استفاده کنید. برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاهتان عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده اید حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث می شود چشم و خط ابروی شما برجسته تربه نظر برسد. سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های سایه چشم2015

.

مدل جدید سایه چشم

مدل جدید سایه چشم

.

.

.

.

مدل سایه چشم خطی جدید

مدل سایه چشم خطی جدید

.

.

.

.

مدل جدید سایه چشم عربی

مدل جدید سایه چشم عربی

.

.

.

.

مدل هاي جديد سايه چشم

مدل هاي جديد سايه چشم

.

.

.

.

مدل جدید سایه چشم عروس

مدل جدید سایه چشم عروس

.

.

.

.

مدل شیک سایه چشم

مدل شیک سایه چشم

.

.

..

.

مدل سایه چشم2015

مدل سایه چشم2015

س.م.م بازدید : 157 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بعد از رژ لب، ريمل مهم‌ترين وسيله آرايشي شماست.به كار بردن ريمل باعث درشتي چشم‌ها و جلوه‌دار شدن مژه‌هايتان مي‌شود. به جز تنوع رنگ، ريمل‌ها انواع مختلفي دارند، ضخيم كننده، بلند كننده، حجم دهنده، پررنگ‌كننده، ضد آب و معمولي. روش ريمل زدن براي جلا دادن نگاه شما اهميت بسزايي دارد.بايد توجه داشته باشيد ريمل شما تمام سطح مژه، از ريشه تا نوك آن را بپوشاند.

.

مدل جدید آرایش چشم

مدل جدید آرایش چشم

 .

براي مژه‌هاي بالا، قبل از كشيدن برس ريمل روي مژه ها، ميله ريمل را روي پايه مژه‌هايتان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه هايتان بنشيند. سپس اين رنگ را با استفاده از برس ريمل، از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. اگر اين كار را با دقت انجام دهيد، مژه‌هايي زيبا با نوك‌هاي جدا از هم خواهيد داشت.هنگام ريمل زدن به مژه‌هاي پايين، ميله ريمل را به صورت عمودي نگهداشته و آن را به چپ و راست حركت دهيد. مراقب باشيد زير چشمانتان را لك نكنيد.

وقتي مي‌خواهيد بيش از يك بار ريمل بزنيد، شانه زدن مژه‌ها بين ريمل زدن‌ها باعث مي‌شود مژه‌هاي شما به هم نچسبند.اگر ريمل شما نوست و ميزان ريمل روي ميله آن زياد است، اضافه آن را با دستمال پاك كنيد.اگر مي‌خواهيد ماده ريمل بيشتر روي برس آن بنشيند، برس را داخل ظرف بچرخانيد. هيچوقت آن را در ظرف ريمل بالا و پايين نكنيد، چون باعث مي‌شود ريمل داخل ظرف زودتر از معمول خشك شود.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل آرایش چشم و ابرو2015

.

مدل جدید آرایش چشم وابرو

مدل جدید آرایش چشم وابرو

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم خلیجی

مدل جدید آرایش چشم خلیجی

.

.

.

.

مدل جديد آرايش چشم

مدل جديد آرايش چشم

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم 2015

مدل جدید آرایش چشم 2015

.

.

.

.

 

مدل جدید ارایش چشم عروس

مدل جدید ارایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم و صورت

مدل جدید آرایش چشم و صورت

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم ایرانی

مدل جدید آرایش چشم ایرانی

س.م.م بازدید : 142 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

يک آرايش زيبا با يک کرم پودر خوب شروع مي شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهای آسيايي ها و آفريقايي ها داراي پوستي با رنگ پايه زرد هستند. دانستن اين واقعيت يکي از مهمترين نکات آرايش کردن است. وقتي خانمي با اين رنگ پوست از کرم پودر صورتي پررنگ يا نارنجي استفاده مي کندآرايش خيلي مصنوعي به نظر مي رسد و اين خانم براي داشتن يک آرايش طبيعي و يکدست بايد از کرم پودرهايي با پايه زرد استفاده نمايند.

.

مدل میکاپ عروس 2015

مدل میکاپ عروس 2015

.

 

1- کرم پودر که پايه و اصل آرايش مي باشد بايد به درستي و مناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده باشد.

2- براي اينکه پوست شما خيلي برق نزند پس از اتمام آرايش از پودر جامد استفاده کنيد. اگر پوست شما خيلي برق مي زند از پودري استفاده کنيد که روغن پوست شما را جذب کند.

3- هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهيد و در ضمن از رژ گونه هاي روشن استفاده کنيد تا گونههای شما مشخص تر از پوست زيرين شود. بياد داشته باشيد که آرايش تيره تصويري گرفته تر و آرايش روشن به شما تصويري روشن تر و برجسته تر مي دهد.

4- ابتدا روشن ترين سايه را بر پشت چشم خود بزنيد.

5- بعد يک سايه با روشنايي متوسط بر روي اولين سايه بزنيد.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل میکاپ عروس ایرانی و خارجی2015

.

مدل میکاپ عروس ایرانی

مدل میکاپ عروس ایرانی

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس جدید

مدل میکاپ عروس جدید

.

.

.

.

مدل میکاپ عروس ایرانی جدید

مدل میکاپ عروس ایرانی جدید

.

.

.

.

مدل شیک میکاپ

مدل شیک میکاپ

.

.

.

.

مدل جدید میکاپ عروس

مدل جدید میکاپ عروس

.

.

.

.

مدل های جدید میکاپ عروس

مدل های جدید میکاپ عروس

.

.

.

.

جدید ترین مدل میکاپ عروس

جدید ترین مدل میکاپ عروس

س.م.م بازدید : 187 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آشنایی با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمتر:آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت‌ کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرایش کنید معمولا بدون آرایش زشت بنظر می رسید. رنگهای خاص ( مانند رنگهای روشن و رنگهای تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، قطعا شما نمیخواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب بنظر بیایید.

.

مدل آرایش لب

مدل آرایش لب

.

 

 

 .

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

1- برای آرایش از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید

با صورت و گردنتان که تمیزشان کرده‌اید شروع نمایید. یک مرطوب کننده ی روشن با میزان spf حداقل ۱۵ برای محافظت از پوستتان در مقابل نور خورشید به پوست خود بمالید. این کار کمک خواهد کرد تا از بوجود آمدن چین وچروک جلوگیری بعمل آید.

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

3 – رژ گونه بزنید

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش خواهد بود.

.

گالری عکس زیباترین مدل های آرایش و طراحی لب2015

.

عکس آرایش لب

عکس آرایش لب

.

.

.

.

عکس آرایش لب عروس

عکس آرایش لب عروس

.

.

.

.

عکس آرایش لب و چشم

عکس آرایش لب و چشم

.

.

.

.

عکس آرایش لب وگونه

عکس آرایش لب وگونه

.

.

.

.

عکس آرايش لب

عکس آرايش لب

.

.

.

.

عکس ارایش لب دخترانه

عکس ارایش لب دخترانه

.

.

.

.

عکس لب ارایش کرده

عکس لب ارایش کرده

س.م.م بازدید : 454 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

این روزها که بساط جشن و مناسبت های ارزشمند مذهبی به راه است، شاید خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا عروسی شان آماده شوند. بنابراین وقت خوبی است تا کمی هم درباره بهتر برگزار کردن این مراسم صحبت کنیم. این بار، روی صحبت مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند.

.

 

 .

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن هایش داشته باشد. اما چنین آرزویی بدون داشتن یک آرایش مناسب و لباس مناسب امکان پذیر نیست. لازم نیست آرایش گران قیمت و لباس فوق العاده خاصی داشته باشید. اتفاقا این از آن مواردی است که هر چه ساده تر بگیرید، بهتر و ماندگارتر می شود. ما برای شما توصیه هایی داریم که حتی در صورتی که بخواهید خودتان، خودتان را آرایش کنید، به کارتان می آید.

می خواهید یک عروس متفاوت باشید؟ قصد دارید همیشه به خاطر بسپارید که در تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ تابستان استفاده کنید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده اگرچه خطر دلزدگی در سال های بعد را دارد، اما اگر برای چنین کاری مصمم هستید، توصیه می کنیم برنزه کردن را دو هفته قبل از عروسی شروع کنید تا در روز جشن پوستتان نارنجی یا مصنوعی به نظر نیاید. بهتر است یک بار کامل از پوست لایه برداری کنید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه نیز باید رنگی مشابه صورت داشته باشند.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل آرایش عروس 2015

.

مدل جدید آرایش عروس

مدل جدید آرایش عروس

.

.

.

.

مدل جدید آرایش عروس ایرانی

مدل جدید آرایش عروس ایرانی

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس

عکس مدل آرایش عروس

 

مدل جدید آرایش عروس 2015

مدل جدید آرایش عروس 2015

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس2015

عکس مدل آرایش عروس2015

.

.

.

.

عکس مدل آرایش عروس جدید

عکس مدل آرایش عروس جدید

س.م.م بازدید : 135 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

بعضی از خانمها دوست دارند كه در روز از خط چشم استفاده كنند. استفاده صحیح از خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر میكند و مژه ها ضحیمتر به نظر می آیند. خط چشم به رنگهای مشكی و قهوه ای تیره در دسترس است.

.

مدل خط چشم

مدل خط چشم

.

 

موقع كشیدن خط چشم، پلك بالا باید كاملا خشك و بدون چربی باشد. پلك چشم را با یك یا دو انگشت نگه میداریم و خط باریكی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم و تا حد امكان نزدیك به چشم میكشیم. سپس از دو سوم خط ، آن را كمی به طرف بالا میكشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریكی از گوشه داخلی چشم شروع كرده و به طرف خارج میرویم. دو خط در گوشه چشم نباید به هم بچسبند. یك فاصله كوچك بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان میدهد.
خط چشم : خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم كشیده می شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی، همان خط چشم باریك بالای چشم كافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بكشید.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل خط چشم و سایه دخترانه و زنانه2015

.

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم جدید

.

.

.

.

مدل خط چشم عروس

مدل خط چشم عروس

.

.

.

.

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم جدید

.

.

..

.

مدل خط چشم دخترانه

مدل خط چشم دخترانه

.

.

.

.

مدل خط چشم کشیدن

مدل خط چشم کشیدن

.

.

.

.

مدل خط چشم و سایه

مدل خط چشم و سایه

.

.

.

.

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

س.م.م بازدید : 217 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

نکاتی مهم در آرایش چشم ها-از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید. از گوشه بیرونی چین شروع کنید و سایه را با حرکتی جارو مانند (مثل حرکت برف پاک کن ماشین ) به سمت گوشه درونی چین ( نزدیک بینی ) بمالید.

.

مدل آرایش چشم 2015

مدل آرایش چشم 2015

.

 

1 – کمی کرم پوشاننده Concealer با نوک انگشت اطراف چشم بمالید تا حلقه های زیر چشم و یا پوست تیره دور چشم را بپوشاند. رنگ کرم باید کمی از پوست خودتان روشن تر باشد.

2 – با برس، یک سایه چشم کمرنگ به پشت چشم بمالید ( از محل رویش مژه ها تا زیر ابروها )

3 – از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید. از گوشه بیرونی چین شروع کنید و سایه را با حرکتی جارو مانند (مثل حرکت برف پاک کن ماشین ) به سمت گوشه درونی چین ( نزدیک بینی ) بمالید.

آنقدر این کار را تکرار کنید تا رنگ کاملا با پوست مخلوط شود. اگر دوست دارید می توانید دو رنگ مختلف را با هم مخلوط کنید تا رنگ دلخواهتان ایجاد شود.

4 – با یک مداد چشم نوک تیز، پلک بالا را ( نزدیک مژه ها ) آرایش کنید ( باز هم از بیرون به سمت بینی ). بعد با یک قلم موی لب، خط را کمی مات کنید.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم2015

.

مدل آرايش چشم

مدل آرايش چشم

.

.

.

.

مدل آرایش چشم عروس

مدل آرایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل ارایش چشم ملایم

مدل ارایش چشم ملایم

.

.

.

.

مدل ارایش چشم عربی

مدل ارایش چشم عربی

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید

مدل آرایش چشم جدید

.

.

.

.

مدل آرایش چشم دخترانه

مدل آرایش چشم دخترانه

.

.

.

.

مدل آرایش چشم درشت

مدل آرایش چشم درشت

س.م.م بازدید : 231 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

کسانی که چشمانی درشت دارند نباید از سایه‌های روشن و به رنگ‌های تند و نامتناسب استفاده کنند. مگر اینکه بخواهید برای جشن‌هالووین آرایش کنید. سعی کنید از رنگ‌های مات و تیره استفاده کنید.

.

تصاویر آرایش چشم عروس

تصاویر آرایش چشم عروس

.


سایه‌های سرخ رنگ: زدن سایه سرخ رنگ روی تمامی نقاط پلک پیشنهادی است که آرایشگران برای شما دارند. اما من می‌گویم اگر بخواهید از رنگ سرخ برای زدن سایه و استفاده از آن روی تمام نقاط پلک‌تان استفاده کنید رنگ چشمان‌تان را سرخ و یا صورتی نشان می‌دهد.بهتر است به جای این کار،‌از سایه‌هایی با رنگ‌های ملایم تر مانند صورتی مات وهلویی استفاده کنید.

: عقیده من این است که کشیدن خط چشم ناتمام از نیمه‌های چشم تا انتهای آن چشم را کوچک نشان می‌دهد و تاثیر کمی دارد. شما می‌توانید فقط بالای پلک‌تان را خط چشم بکشید، اما از داخلی ترین ناحیه چشم تا بیرون چشم آن را ادامه دهید.

هماهنگ کردن رنگ سایه‌ها: من به مشتریانم می‌گویم هیچ گاه رنگ سایه شان را با رنگ چشمان شان هماهنگ نکنند- مخصوصا اگر شما چشمانی آبی و یا سبز دارید. چشمان آبی رنگ با خط چشم آبی زیبا و جذاب می‌شود، اما با سایه چشم زیبایی اش را از دست می‌دهد. اصولا رنگ‌های طبیعی که در تضاد با رنگ چشمان شما باشد بهتر است.

.

گالری عکس جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم ساده و خلیجی

.

تصاویر آرایش چشم و ابرو

تصاویر آرایش چشم و ابرو

..

.

.

.

 

تصاویر آرایش چشم

تصاویر آرایش چشم

.

.

.

.

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

.

.

.

.

آرایش چشم ساده

آرایش چشم ساده

.

.

.

.

آرایش چشم مشکی

آرایش چشم مشکی

.

.

.

.

آرایش چشم

آرایش چشم

.

.

.

.

 

تصاویر آرایش چشم خلیجی

تصاویر آرایش چشم خلیجی

س.م.م بازدید : 234 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور من فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده  که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا میتواند باشد. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.

.

مدل ابرو2015

مدل ابرو2015

.

 

 

قبل از شروع، نکات زیر را بیاموزید:
ابروان شما از کجا باید آغاز شوند؟ مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه میداریم نقطه طلاقی مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست. بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد؟ مدادی را در کنار بینی به  سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میکند.

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

مدادی را طوری نگهدارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی مداد با ابروی شما دقیقا نقطه پایانی ابروی شماست.

شکل درست ابرو را پیدا کنید؟
وقتی به ابروی خودتان نگاه میکنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

نکته:
اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

.

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل ابرو دخترانه و زنانه2015

.

مدل ابرو جدید دخترانه

مدل ابرو جدید دخترانه

.

.

.

.

مدل ابرو94

مدل ابرو94

.

.

.

.

مدل ابرو شیک دخترانه

مدل ابرو شیک دخترانه

.

.

.

.

مدل ابرو جدید 2015

مدل ابرو جدید 2015

.

.

.

.

مدل شیک ابرو

مدل شیک ابرو

.

.

.

.

مدل ابروی شیک

مدل ابروی شیک

.

.

.

.

مدل ابروهای شیک

مدل ابروهای شیک

س.م.م بازدید : 134 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ژورنال مدل های شیک و جدید آرایش چشم

.

در این پست شما را به دیدن جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش چشم زنانه و دخترانه دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

تصاویر آرایش چشم

تصاویر آرایش چشم

.

 

.

.

.

تصاویر آرایش چشم وابرو

تصاویر آرایش چشم وابرو

.

..

.

.

تصاویر آرایش چشم عروس

تصاویر آرایش چشم عروس

.

.

.

.

تصاویر آرایش چشم جدید

تصاویر آرایش چشم جدید

.

.

.

.

تصاویر آرایش چشم خلیجی

تصاویر آرایش چشم خلیجی

.

.

.

.

تصاویر آرایش چشم ریز

تصاویر آرایش چشم ریز

.

..

.

.

تصاویر آرایش چشم ساده

تصاویر آرایش چشم ساده

.

.

.

.

تصاویر آرایش چشم دخترانه

تصاویر آرایش چشم دخترانه

س.م.م بازدید : 207 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های آرایش چشم و لب همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما کاربران گرامی قرار گیرد.

.

مدل آرایش چشم و لب

مدل آرایش چشم و لب

.

 

.

.

.

مدل ارایش شیک صورت

مدل ارایش شیک صورت

.

.

.

.

شیک ترین مدل ارایش صورت

شیک ترین مدل ارایش صورت

.

..

.

.

مدل آرایش صورت ساده و شیک

مدل آرایش صورت ساده و شیک

.

.

.

.

آرایش چشم و لب

آرایش چشم و لب

.

.

.

.

مدل جدید آرایش چشم و لب

مدل جدید آرایش چشم و لب

.

..

.

.

مدل شیک آرایش چشم و لب

مدل شیک آرایش چشم و لب

.

.

.

.

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

زیباترین مدل آرایش چشم و لب

س.م.م بازدید : 157 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی کوتاه عروس

.

در این پست شما را به دیدن جدیدترین و شیک ترین مدل های موی کوتاه عروس دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه عروس

.

 

.

.

.

مو کوتاه عروس

مو کوتاه عروس

.

.

.

.

موی کوتاه عروس

موی کوتاه عروس

.

.

.

.

عکس مدل موی کوتاه عروس

عکس مدل موی کوتاه عروس

.

.

.

.

عکس عروس مو کوتاه

عکس عروس مو کوتاه

.

.

.

.

مدل موی کوتاه عروس جدید

مدل موی کوتاه عروس جدید

.

.

.

.

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

.

.

.

.

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

زیباترین مدل موی کوتاه عروس

س.م.م بازدید : 206 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل شینیون مو باز عروس2015

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های شینیون موی باز عروس2015 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما بازدیدکنندگان عزیز قرار گیرد.

.

عکس مدل شینیون عروس

عکس مدل شینیون عروس

.

 

.

.

.

عکس مدل شینیون باز و بسته

عکس مدل شینیون باز و بسته

.

.

.

.

عکس مدل شینیون چهره سازان

عکس مدل شینیون چهره سازان

.

.

.

.

عکس مدل شینیون عروس

عکس مدل شینیون عروس

.

.

.

.

جدیدترین مدل شینیون مو باز و بسته

جدیدترین مدل شینیون مو باز و بسته

.

.

.

.

جدیدترین مدل مو شینیون باز

جدیدترین مدل مو شینیون باز

.

.

.

.

جدیدترین مدل شینیون موی باز

جدیدترین مدل شینیون موی باز

.

.

.

.

زیباترین مدل شینیون موی عروس

زیباترین مدل شینیون موی عروس

.

.

.

.

زیباترین مدل موهای شینیون

زیباترین مدل موهای شینیون

س.م.م بازدید : 180 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر مدل های شیک و جدید آرایش چشم94

.

در این پست با مشاهده مدل های جدید و شیک آرایش چشم سال94 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

.

عکس مدل آرایش چشم

عکس مدل آرایش چشم

.

 

.

.

.

عکس مدل آرایش چشم وابرو

عکس مدل آرایش چشم وابرو

 .

.

.

.

عکس مدل آرایش چشم دخترونه

عکس مدل آرایش چشم دخترونه

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم

جدیدترین مدل آرایش چشم

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم 2015

جدیدترین مدل آرایش چشم 2015

.

.

.

.

جدیدترین مدل ارایش چشم و ابرو

جدیدترین مدل ارایش چشم و ابرو

.

.

.

.

جدیدترین مدل آرایش چشم عروس

جدیدترین مدل آرایش چشم عروس

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید

مدل آرایش چشم جدید

.

.

.

.

مدل آرایش چشم جدید و زیبا

مدل آرایش چشم جدید و زیبا

س.م.م بازدید : 239 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

تصاویر جدیدترین و شیک ترین مدل های موی عروس 2015 و 94

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل های موی عروس سال 94 و 2015 همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل جدید موی عروس 94

مدل جدید موی عروس 94

.

 

.

.

.

مدل جدید موی عروس

مدل جدید موی عروس

.

.

.

.

مدل جدید موی عروس 2015

مدل جدید موی عروس 2015

.

.

.

.

مدل جديد موي عروس

مدل جديد موي عروس

.

.

.

.

مدل جدید مو عروس

مدل جدید مو عروس

.

.

.

.

مدلهای جدید موی عروس

مدلهای جدید موی عروس

.

.

.

.

مدل جدید مو عروس ایرانی

مدل جدید مو عروس ایرانی

س.م.م بازدید : 221 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

ژورنال شیک ترین و جدیدترین مدل های گریم عروس

.

در این پست شما را به دیدن مدل های شیک و جدید گریم عروس ایرانی دعوت می نماییم. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

عکس گریم عروس جدید

عکس گریم عروس جدید

.

 

.

.

.

مدل گریم عروس

مدل گریم عروس

.

.

.

.

مدل گریم عروس 2015

مدل گریم عروس 2015

.

.

.

.

مدل گریم عروس ایرانی

مدل گریم عروس ایرانی

.

.

.

.

گریم عروس 2015

گریم عروس 2015

.

.

..

.

گریم عروس در فیس بوک

گریم عروس در فیس بوک

.

.

.

.

گريم عروس

گريم عروس

.

.

.

.

عکس گریم عروس

عکس گریم عروس

.

.

.

.

عکس گریم عروس ایرانی

عکس گریم عروس ایرانی

س.م.م بازدید : 185 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل موی مهمانی

.

در این پست با مشاهده جدیدترین و شیک ترین مدل موی مهمانی همراه ما باشید. امید است این مدل ها مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

.

مدل مو مهمانی

مدل مو مهمانی

.

 

.

.

.

مدل موی مهمانی

مدل موی مهمانی

.

.

.

.

مدل موی مهمانی دخترانه

مدل موی مهمانی دخترانه

.

.

.

.

مدل موی مهمانی شب

مدل موی مهمانی شب

.

.

.

.

مدل مو مهمانی زنانه

مدل مو مهمانی زنانه

.

.

..

.

مدل مو مهمانی شب

مدل مو مهمانی شب

.

.

.

.

مدل مو مهماني

مدل مو مهماني

.

.

.

.

مدل موی ساده مهمانی

مدل موی ساده مهمانی

س.م.م بازدید : 384 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش کردن بدون بیس و پایه مخصوص افرادی مبتدی و عجول است اما اگر آرایش کردنتان کنترل شده و پا یهداشته باشد شاهد آن خواهید بود که با روز های قبل تفاوتی دو چندان دارید.

 

آموزش آرایش کردن برای مبتدیان

آموزش آرایش کردن برای مبتدیان

 

 

 

1.اولین نکته آرایشی این است که نگاهی به صورتتان بندازید ، ببینید کدام قسمت از صورتتان را می خواهید برجسته تر نشان دهید و برعکس کدام قسمت صورتتان را که مثلا درشت تر است می خواهید کوچک تر نشان دهید یا جای جوش و لک های صورت خود را می خواهید با کرم پودر مخفی کنید.
یکی از مهم ترین نکته های آرایشی برای مبتدیان انتخاب سایه مناسب با رنگ پوست است.استفاده از سایه هم رنگ پوست برای طبیعی بودن و یک درجه روشن تر برای جذاب تر شدن چشم ها است.به این نکته هم توجه داشته باشید ، افراد با پوست  روشن و موهای بلوند باید از رنگ های خاکستری و گرم استفاده کنند.رنگ های قهوه ای و شکلاتی برای افراد با پوست سبزه با موهای مشکی و خرمایی مناسب است.افراد با چشمان گود و فرورفته باید از سایه های تیره استفاده کنند و افراد با چشمان ریز باید از سایه های کمرنگ استفاده کنند.بیشتر افراد هیچ نظری در انتخاب کرم پودر مایع یا جامد ندارند ، باید خانم ها این نکته را در اولویت قرار دهند که اگر پوستشان خشک و معمولی است و مشکلی در استفاده از کرم پودر مایع ندارند ، کرم پودر مایع انتخاب کنند چون در آرایش بیشتر جلوه دارد و پوست را زیباتر می کند.
خط چشم یک محصول آرایشی و مهم در آرایش صورت است که به چشم حالت می دهد ، چشم ریز و گود را درشت و چشم درشت را خوش فرم و زیبا نشان می دهد.فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که چه مدل خط چشمی به شما می آید و برای شما نتیجه بخش است.مثلا برای چشم های ریز خط چشم باید کاملا روی لبه چشم و برای چشمان درشت داخل لبه چشم کشیده شود.

 

 

گام اول آرایش کردن

گام اول آرایش کردن

 

2.نکته دوم ، انتخاب درست مرطوب کننده است.این که بدانید چه نوع پوستی دارید در آرایش خیلی مهم است.آیا پوست صورت تان چرب ، خشک یا مختلط است؟هنگامی که بدانید چه نوع پوستی دارید ، انتخاب مرطوب کننده مناسب صورت شما کار آسانی خواهد بود.
استفاده از پرایمر ، گام و نکته بعدی در آرایش است.پرایمر در مواقع یک کرم یا لوسیون کم وزن به منظور آماده سازی صورت پیش از استفاده از کرم پودر است.پرایمر به شما کمک می کند تا پوست شما در کل روز تازه و شداب بماند و آرایش تان شکل ثابت به خود بگیرد.
رژگونه های هلویی کمرنگ یا صورتی که این روزها در آرایش مد است ، هم صورت را زیباتر و هم طبیعی تر به نظر می رساند.بهتر است از رنگ های مات و طبیعی استفاده کنید.
هرچقدر به شکل طبیعی مژه ها را پر و بلند نشان دهید ، بهتر است.البته ریمل هایی که مژه را پر و عروسکی می کنند بیشتر برای مهمانی ها مناسب و جذاب تر است.
برای مبتدیان که تا به حال آرایش نکرده اند یا آرایش درستی انجام نداده اند ، استفاده از رنگ برنز برای کل صورت کمی ریسک است.اگر به رنگ برنز علاقه دارید و دوست دارید پوست تان برنزه شود ، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه های کمرنگ برنز یا طلایی روی گونه ها ، پیشانی و بینی است.در ابتدا از این روش استفاده کنید .هم زیباتر و هم یک درخشش زیبا به صورتتان مخصوصا در روزهای تابستانی می دهد و آرایش شما را نیز حرفه ای تر نشان می دهد.
انتخاب رنگ مناسب مداد و سایه که چشم شما را بیشتر نشان دهد ، یک نکته خیلی مهم در آرایش است.استفاده از ریمل وسایه مناسب با رنگ چشمان مهم است.مثلا چشم های آبی با سایه سرمه ای و بنفش و چشم قهوه ای با رنگ قهوه ای روشن و تیره و مخلوطی از این دو و سایه کرم روشن زیر خط ابرو جذاب تر می شود.
در حال حاضر به دلیل سرب موجود در رژلب ها اگر کمتر از این محصول استفاده کنید بهتر است اما استفاده از آن در زمان های ضروری مثل مهمانی ها و مجالس ، ضرر چندانی نمی تواند داشته باشد.اگر می خواهید لب هی تان برجسته و زیباتر به نظر برسد از چند رنگ رژ استفاده کنید.البته از رژلب هایی که روی لب سبک هستند ،استفاده کنید.اول رژ تیره تر و بعد روی آن رژلب روشن تر بمالید.(البته تیره و روشن بودن رژ به این معنا است که از یک خانواده رنگ باشند ، مثلا صورتی روشن و صورتی پررنگ)به این ترتیب لب های تان برجسته تر می شود.می توانید در وسط لبهایتان رژلب مایع یا برق لب بمالید.استفاده از خط ، لب را خوش فرم و از پخش شدن رژلب جلوگیری می کند.

 

 

گام دوم آرایش کردن

گام دوم آرایش کردن

 

3.یک نکته بسیار مهم آرایشی که حتی افرادی که مدت هاست آرایش می کنند فراموش می کنند ، استفاده از کرم پودر روی گردن است.یعنی هر رنگ کرم پودری که به صورت تان استفاده می کنید برای گردن خود نیز استفاده کنید تا صورت و گردنتان دو رنگ نشود.
برق لب به دلیل براق بودن قطعا یک گزینه عالی برای دختران جوان است.بعضی اوقات در این محصولات اکلیل های طلایی است که آن را از سادگی در می آورد و لب را زیبا تر نشان می دهد.
اگر می خواهید چشمان خیره کننده تر و زیباتری داشته باشید باید ابروهای خود را نیز آرایش کنید.بیشتر افراد از این موضوع غافل هستند.از مدادهایی که جنس و مواد خشک دارند در ابروهای خود استفاده کنید و همیشه از رنگ مطابق با ابروی خود استفاده کنید.ابرو زیبایی چهره است.پس در مدل ، طراحی و تمیز کردن(به اصطلاح برداشتن ابرو) دقت کنید زیرا ابرو تاج صورت شما است.

 

 

گام سوم آرایش کردن

گام سوم آرایش کردن

 

4.نکته پایانی در آرایش ، کرم پودر است.در حالی که پرایمر صورت (کرم یا لوسیون قبل از کرم پودر و آرایش) ، صورت شما را شاداب و تازه و آرایش شما را ثابت نگه می دارد.استفاده از کرم پودر در پایان ،درخششی زیبا و اصولی به چهره شما می بخشد.

 

 

گام چهارم آرایش کردن

گام چهارم آرایش کردن

س.م.م بازدید : 185 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایشی چشم,مدل چشم صورتی,مدل چشم بنفش,مدل چشم قرمز,مدل چشم آبی,چشم آرایشی,میکاپ چشم,میکاپ ابرو,میکاپ مجلسی چشم,مدل های میکاپ چشم,تصاویر میکاپ چشم,عکس میکاپ چشم,مدل جدید آرایش چشم,عکس آرایش چشم,تصاویر آرایش چشم,آرایش رنگی چشم,آرایش رنگی ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ آبی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ ابی نفتی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

 

میکاپ زرد چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ چشم و ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش مصری چشم و ابرو

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ چشم قهوه ای

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ زرد چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

میکاپ چشم صورتی

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل میکاپ ساده چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش چشم رنگی

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

آرایش صورتی چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

عکس چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

تصاویر چشم آرایش شده

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل آرایشی ابرو و چشم

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

مدل چشم صورتی رنگ

مدل های جدید میکاپ رنگی چشم2015

س.م.م بازدید : 271 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

رنگ موی سال

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
مدل موی زنانه2015

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
رنگ موی عنابی

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
مدل کوتاهی جدید

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
,مدل رنگ مو2015

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
مدل های شیک کوتاهی2015

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
متفاوترین مدل های کوتاهی

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
شیکترین مدل های کوتاهی

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
زیباترین مدل شینیون

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015
مدل های مختلف مو

 شیکترین مدل های کوتاهی مو و رنگ موی عنابی2015

س.م.م بازدید : 227 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش پیرسینگ گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

سوراخ کردن گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

Piercing the ears

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل های جدید پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

جدیدترین مدل های سوراخ کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

سوراخ کاری گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با طلا

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با نگین

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ چیست؟

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

مدل های پیرسینگ

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (9)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با نگین و منجوق

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

گلدوزی روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش با طلا

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (17)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (16)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

زیبا کردن گوش با منجوق

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

model earring (18)

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

منجوق کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تصاویر پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش سوراخ کاری روی گوش زنانه

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

عکس پیرسینگ روی گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

تزئین گوش

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

منجوق دوزی روی گوش زنانه

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

پیرسینگ روی بدن

آموزش مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری روی گوش

س.م.م بازدید : 145 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

بافت مو,آموزش بافت مو,آرایش مو,آموزش آرایش مو,آرایش موی دخترانه,آرایش موی زنانه,بافت موی دخترانه,بافت موی زنانه,آموزش آرایشگری,سایت آرایشگری,بافت موی مجلسی,بافت موی ساده,گره زدن موی دخترانه,گره مو,گره زدن مو,آموزش بافت مدل های مو,مدل های بافتنی مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

آموزش بافت مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مدل بافت موی دختر

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

آموزش بافت موی ساده

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

گره زدن مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مدل مو

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت ساده موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

مو بافی

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

بافت مدل موی دخترانه

آموزش بافت موی دخترانه جدید مدل

س.م.م بازدید : 180 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش عروس,مدل آرایش عروس,عروس اسلامی,عروس با حجاب,آرایش عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,آموزش عروسک با حجاب,آرایش چشم عروس,ارایش ابروی عروس,ارایش صورت عروس,آموزش ارایشگری,سایت ارایشگری,مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب,تصاویر عروس با حجاب

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

آرایش عروس

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

عروس با حجاب

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

مدل آرایش عروس

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

آموزش میکاپ عروس

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

Bridal makeup (4)

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

آرایش عروس جدید مدل

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

مدل ارایشی عروسک با حجاب

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

عروس اسلامی

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

آرایش عروس اسلامی

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

جدیدترین مدل آرایش عروس

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

مدل آرایش عروس,آرایش عروس

آرایش عروس,عروس محجبه,آرایش عروس با حجاب,Makeup bride with veil

س.م.م بازدید : 204 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

خرید سی دی اموزش ارایش صورت ومو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های شیک ارایش مو و شینیون

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

سایت آموزش ارایش صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های ارایش مو و صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

انواع ارایش صورت و مدل مو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

آموزش ارایش صورت و مو زنانه

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید مکاپ 2015

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

ارایش صورت به سبک هندی

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

ارایش صورت

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

,مدل جدیدخط چشم

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

شیکترین مدل ارایش صورت و مو

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید ارایش عروس

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

مدل های جدید ارایش

مدل های آرایش مو و صورت زنانه

تصاویر جدید ارایش صورت

س.م.م بازدید : 231 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

آرایش عروس محجبه

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

عروس با حجاب

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

مدل آرایش عروس2015

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

تصاویرعروس اسلامی

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

آرایش چشم عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

آرایش عروس های با حجاب

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

آموزش عروسک با حجاب

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

ارایش چشم عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

ارایش صورت عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

مدل های عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

آموزش تصویری گریم عروس

مدل های عروس,تصاویر عروس,عروس با حجاب ایرانی,عکس عروسک با حجاب

س.م.م بازدید : 71 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

سال2015,زیباترین رنگ مو,خوشکلترین رنگ مو,زیباترین مدل مو,خوشکلترین مدل مو,شیکترین مدل مو,شیکترین رنگ مو,رنگ موی آقا پسند,رنگ موی مرد پسند,رنگ موی دختر پسند,رنگ موی دخترانه,رنگ کردن مو,آموزش مدل های رنگ مو,رنگ زیبای مو

مدل شینیون و رنگ موی زنانه جدید

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 خوشکلترین رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 جدیدترین مدل رنگ مو سال94

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید رنگ مو

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 براق ترین رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ موی شوهر پسند

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ موی شیک و زیبا

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 هایلایت و رنگ مو سال94

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 شینیون موی دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل جدید موی دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل رنگ موی بازیگران خارجی

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 رنگ سال 2015 مو

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015 مدل رنگ موی ساده دخترانه

جدیدترین مدل های رنگ موی زنانه سال2015

س.م.م بازدید : 149 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایشی,مدل آرایشی زنانه,مدل آرایشی دخترانه,آرایش دخترانه,آرایش بهاری,آرایش فصل بهار,آموزش آرایش مو,آرایش مو برای فصل بهار,آرایش صورت برای فصل بهار,آرایش ابرو برای فصل بهار,آرایش چشم برای فصل بهار,تصاویر آرایشی زنانه,عکس آرایشی زنانه,تصاویر آرایش بهار,عکس آرایش بهار,آرایش فصل بهار,مدل جدید ارایشی,جدیدترین مدل آرایش

مدل جدید آرایش برای بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار مدل جدید آرایش زنانه

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار آرایش برای فصل گرم

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار ارایش ساده برای فصل بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار آرایش ساده برای فصل گرم

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار مدل آرایش ساده و زیبا

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار آرایش فصل بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار آرایش بهاری بازیگران

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار ارایش مو برای فصل بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار مدل آرایش بهاری

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار آرایش چشم برای فصل بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار مدل آرایش بازیگران در فصل بهار

مدل های جدید آرایش برای فصل بهار

س.م.م بازدید : 214 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس چشم آرایش شده,عکس چشم عربی,عکس آرایش چشم عربی,تصاویر آرایش چشم عربی,مدل میکاپ چشم,جدیدترین میکاپ چشم,میکاپ عربی چشم,مدل میکاپ,میکاپ

 

آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup جدیدترین مدل میکاپ عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup میکاپ عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل های آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup Arabic makeup (4)

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup مدل میکاپ چشم | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup تصاویر آرایش عربی | Arabic makeup images

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش چشم | آموزش آرایش عربی

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup Arabic makeup (5)

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup عکس آرایش عربی | Arabic makeup pictures

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup جدیدترین مدل میکاپ چشم عربی | Arabic eye makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup آموزش آرایش عربی | Arabic makeup

مدل های جدید و زیبا از آرایش چشم عربی,Arabic eye makeup

س.م.م بازدید : 263 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش آرایشگری,ارایش و زیبایی,سایت آرایشگری,بلوند عسلی,رنگ مو,رنگ موهای فانتزی,رنگ موی بلوند روشن,رنگ موی خرمایی,مو,رنگ مو های بهار

Hair color cast

در این مقاله رنگ موهای زیبایی را برایتان معرفی کرده ایم که کارشناسان متخصص آنها را مناسب با روزهای بهاری و تابستانی معرفی کرده اند .

این روزها همگی ما حال و هوای روزهای بهاری و شاید هم تابستانی را حس می کنیم. روزهای بهار و تابستانی با رنگ موهای بسیار زیبا و جذاب که مناسب با این فصل می باشند برای ما بسیار خوش آیند خواهد بود . در این مقاله رنگ موهای زیبایی را برایتان معرفی کرده ایم که کارشناسان متخصص آنها را مناسب با روزهای بهاری و تابستانی معرفی کرده اند .

بلوند روشن
جوئل وارن، استاد رنگ مو و از بنیانگذاران سالنهای آرایش Warren Tricomi  می گوید : یکی از بهترین رنگ موی های مناسب با این دو فصل استفاده از رنگ موهای بلوند می باشد مانند کیت بلانشت که در تصویر زیر او را می بینید.

خانم هایی که رنگ پوستشان روشن می باشد اعلب از این رنگ مو استفاده می کنند و البته باید دقت کرد که سایه های رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشوند .وارن می گوید مهمترین نکته این است که هر رنگ مویی باید مناسب و با دقت زده شود تا زیبا شود و علاوه بر اینکه چه رنگ مویی را انتخاب کرده ایم ،اینکه آن را چگونه می زنیم هم اهمیت زیادی دارد.

Cate Blanchett | Cate Blanchett images

Cate Blanchett

Jaime King | مدل موی Jaime King

Jaime King

January Jones | تصاویر جدید January Jones

January Jones

بلوند عسلی با رنگ پایه
این رنگ موی بلوند تیره یا همان قهوه ای تیره رنگ مویی بسیار طبیعی می باشد که معمولا رنگ پایه ی آن عسلی می باشد. ماتریس متخصص معروف در زمینه مد و رنگ مو می گوید : اینکه ریشه و پایه ی مو چه رنگی در بیاید، با زیباتر شدن رنگ مو بسیار مطابقت دارد .ریشه های مو باید بدرستی روشن شود و هرچه ریشه سفید تر باشد نتیجه ی بهتری حاصل می شود .

بالایاگ متخصص رنگ موی فرانسوی در دهه ی هفتاد می باشد و او یکی از مهمترین دلایل رنگ موی زیبا روی سر را نرم بودن تارهای مو می داند .

Cara Delevigne | عکس Cara Delevigne | تصاویر Cara Delevigne

Cara Delevigne

Kate Upton |تصاویر Kate Upton | عکس Kate Upton

Kate Upton

مدل موی Ciara | عکس رنگ موی Ciara

Ciara

قرمز پررنگ
وارن می گوید یکی از بهترین رنگ موهای مناسب با فصل بهار و تابستان رنگ موی قرمز تیره می باشد . هنگامی که رنگ موی قرمز را انتخاب می کنید باید بدانید این رنگ مو به هر حال به رنگ مسی بسیار نزدیک می شود. به این ترتیب بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده باشد استفاده شود. در تصویر زیر کریستانا را می بینید که چگونه موهای خود را قرمز کرده و زیبا شده است و اصلا رنگ موی آن بد و زننده نمی باشد .

Christina Hendricks | new images Christina Hendricks

Christina Hendricks

Rachel Mccadams | sex images Rachel Mccadams

Rachel Mccadams

emma-stone | new sex images emma-stone

emma-stone

خرمایی رنگ
خانم هایی که رنگ مویشان تیره می باشد می توانند از رنگ موی خرمایی استفاده کنند و بهترین روش این است که رنگ موی خرمایی را لابه لای موها بزنید و تمام مو را رنگ نکنید بلکه آن را هاشوری روی موها بزنید تا روشن و تیره شود و مهمترین نکته این که ریشه مو را اصلا رنگ نکنید تا موهایتان زمخت نشان داده نشود و به صورت هاله های روشن و تیره در آید .

Kate Middleton | color hair Kate Middleton

Kate Middleton

Ashley Greene | مدل موی بازیگران زن خارجی

Ashley Greene

Miranda kerr | تصاویر بازیگران زن هالیوود

Miranda kerr

برای اولین بار بود که کلی اسبورن و سپس نیکول ریچی و ایرلاند بالدوین از رنگ موهای بسیار زیبا و خاص و اصطلاحا فانتزی استفاده کردند .وارن در این زمینه تجربیات زیادی داشته و مشتریان خاص خود را دارد و پیشنهاد  می دهد که اگر این مدل رنگ موها را دوست دارید بهترین زمان فصل بهار و تابستان می باشد  .

نیکول ریچی را در زیر می بینید که از رنگ موی ارغوانی که فوق العاده هم زیبا می باشد استفاده کرده است .رنگی که پیشنهاد می شود حداقل یک بار آن را امتحان کنید .

Kelly Osbourne | جدیدترین عکس Kelly Osbourne

Kelly Osbourne

مدل رنگ موی Ireland Baldwin | مدل آرایش Ireland Baldwin

Ireland Baldwin

س.م.م بازدید : 171 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل های ارایشی,جدیدترین مدل های ارایشی,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,مدل آرایش و زیبایی,تصاویر ارایش عروس,نمونه های ارایش عروس

مو یکی از قسمت های حساس و زیبا کننده برای عروس به شمار میرود که آرایش آن نه تنها موجب بهتر و زیباتر جلوه دادن عروس میشود بلکه موجب خوشکلتر جلوه دادن صورت و پوست نیز میشود ما در این مقاله نمونه هایی از جدیدترین مدل های آرایش موی عروس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

جدیدترین مدل های آرایش عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

جدیدترین و زیباترین مدل های آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش موی عروس | نمونه های موی عروس آرایش شده

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش و زیبایی | جدیدترین مدل های آرایش و زیبایی

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش برای عروس | تصاویر عروس آرایش شده

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | زیباترین نمونه های آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل های آرایشی | مدل جدید آرایش موی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | bridal makeup

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل موی عروس | آرایش موی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

آرایش عروس | مدل آرایشی عروس

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

مدل آرایشی عروس | Model bridal makeup

خوشکترین و جدیدترین مدل های آرایش موی عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس | Model bridal makeup

س.م.م بازدید : 225 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل آرایش مو,مدل های آرایشی,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,مدل های آرایشی,مدل های جدید آرایشی,جدیدترین مدل های آرایشی,آرایش مو و صورت

 

تصاویر آرایش مو | عکس آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای فصل بهار

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل های زیبای آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل آرایش موی بازیگران هالیوود

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل های آرایشی و رنگ مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

زیباترین مدل های آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

شینیون مو | آموزش شینیون مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

جدیدترین مدل آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

عکس موی آرایش شده

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

تصاویر موی آرایش شده

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو | آموزش آرایش انواع مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای فصل گرم

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو | آموزش آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

شیکترین مدل های آرایش مو | مدل جدید آرایش مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

مدل آرایش مو | جدیدترین مدل مو

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

آرایش مو برای تابستان | Hairstyles for Summer

انواع مدل های آرایش مو برای فصل تابستان

Hairstyles for Summer (1)

س.م.م بازدید : 208 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش مو,آموزش آرایش مو,سایت آرایش و زیبایی,آرایش و زیبایی,سایت آرایشگری,آموزش آرایشگری,آموزش آرایش مو,آرایش انواع مو,بستن شال,بستن روسری

 

مدل بستن شال | آموزش بستن شال

آموزش تصویری مدل های بستن شال و روسری آموزش بستن شال و روسری | Close scarves and shawls

آموزش تصویری مدل های بستن شال و روسری Close scarves and shawls

آموزش تصویری مدل های بستن شال و روسری آموزش بستن شال | آموزش بستن روسری

آموزش تصویری مدل های بستن شال و روسری بستن شال و روسری | Close scarves and shawls

آموزش تصویری مدل های بستن شال و روسری

س.م.م بازدید : 141 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

مدل و دکوراسیون,سایت مدل,مدل ناخن,جدیدترین مدل ناخن,تصاویر ناخن,عکس ناخن,مدل های طراحی ناخن,مدل های دیزاین ناخن

 

جدیدترین مدل دیزاین ناخن | new model Nail Design

سلام به همه شما خانومای خوشگل که برای شادابی ظاهر و روح لطیفتون قدم بر میدارید.

امروز میخوام در مورد چیزی بنویسم که تاثیر فوق العاده ای در ظاهر دستای زیبای ما خانوما داره.

 

new model Nail Design | Nail Design

 

 

میخوام از ناخن ها و مراقبت از اونها بنویسم.

 

ناخنها هنگامیـکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب
میباشند. همچنین ناخنها منعکس کننده عادات شخصی
فـرد هستند: خوب یا بد. جدا از جاذبه آرایشی، ناخن هـا
وظایف دیگری نیز بعهده دارند از جمله کمک به بــلند کردن
اجـسـام با ایجاد تکیه گاه برای بافت انگشتـان و یا دسـت
کاری اجــسام و از هـمـه مــهمتر آن که ناخن هـا سلامت
عمومی بدن را بازتاب می کنند.

 

نـاخن از پروتئینی بنام کراتین تشکیل یافته ،کراتین در مو
و پوست نیز وجود دارد.

 

مدل های دیزاین ناخن | new model Nail Design

سرعت رشد ناخن

سرعت رشد ناخن بستگی به عوامل بسیاری ازجمله سن، تغذیه، بیماریها، هورمونها و فصول سال دارد توجه کنید:

۱- ناخن بطور طبیعی ۰٫۱ میلی متر در روز و یا ۳ میلی متر در ماه رشد میکند.
۲- سرعت رشد انگشتان دست از انگشتان پا بیشتر میباشد.۲ تا ۳ برابر.
۳- سرعت رشد ناخنها در تابستان بیشتر از زمستان میباشد.
۴- سرعت رشد ناخنها در افراد راست دست در دست راست و افراد چپ دست در دست چپشان بیشتر است.
۵- سرعت رشد ناخنهای مردان از زنان بیشتر است.(جز در زنان باردار و مسن)
۶- اگر ناخن به طـور کامل از جایش کنده شود برای ناخن های دست ۳ الی ۶ ماه طول می کشد تا مجددا ناخن بطور کامل رشد کند این زمان برای ناخنهای پا 12 الی ۱۸ ماه میباشد.

خوب حالا میخوام یک سری نکات برای مراقبت از ناخن ها را بنویسم . پس…

 

تصاویر ناخن | عکس ناخن | Nail

یادمون باشه:

۱- از رژیم غـذایی متـعــادل کــه شـامــل مقادیر فراوان از میوه ها و سبزیجات تازه،
حبوبات و گوشت لخم میباشد اســتفاده
کنیم.

۲- هــنـگـام انـجام وظـایف خـانه به ویــژه
شستن ظرفها از دستکش استفاده کنیم.

۳- ناخن را با برس ویژه تمیز کنیم مخصوصا پس از کار با مواد کثیف.

۴- برای سوهان کشیدن ناخنهایمان از سوهانهای نرم و ظریف استفاده کنیم و هـیچگاه ناخنها را در دو جهت سوهان نکشیم. ناخن هـا را تنها از سـمـت گوشـه به سمت مرکز ناخن در یک جهت سوهان بکشیم.

۵- از ناخنها استفاده ابزاری نکنیم مثلا از آنها برای بیرون آوردن منگنه استفاده نکنیم.

۶- ناخنها را خشک و تمیز نگاه داریم این کار کمک میکند تا باکتریها و قارچها روی ناخنها تجمع پیدا نکنند.

 

 

آموزش مدل های طراحی ناخن

۷- اگر ناخنهای پایمان ضخیم بوده و کوتاه کردن آنها دشوار است آنها را بمدت 5 الی ۱۰ دقیقه درون مخلوط آب و نمک گرم(یک قاشق چای خوری نمک در نیم لیتر آب) فرو ببریم. این کار باعث نرم شدن آنها میگردد.

۸- ناخنها را برای دارا بودن حداکثر استحکام بـاید بـطور مستقیم کوتاه کنیم و اندکی در گوشه ها گرد شوند.

۹- هیچگاه کوتیکول ناخن را جدا نسازیم چون این کار باعث ایجاد عفونت میگردد.

۱۰- از جویدن ناخنها خودداری کنیم.

۱۱- صـابون و مواد شوینده قوی سبب خشکی و ترک برداشتن ناخنها می گردند. بـرای شستن دستها از صابونهای ملایم استفاده کنیم.

 

جدیدترین مدل های دیزاین ناخن

۱۲- بیش از یکبار در هفته از لاک برها استفـاده نـکنـیـم زیـرا آنـها بـاعـث خشـکی ناخن میگردند. در صورت استفاده از آنها از لاک برهای فاقد استون استفاده کنیم.

۱۳- پیش از باغبانی ناخنهای خود را در صابون فرو ببریم این کار سبب میشود کثـافـات به زیر ناخنها نفوذ نکنند.

۱۴- پس از سوهان کشیدن ناخن هـا، آنهـا را برای چنـد دقیـقه درون آب گرم صابون دار ماساژ دهیم تا چربی ناخنها گرفته شود.

۱۵- یک تا سه ماه از سال به ناخنهای خود استراحت دهیم و هیچ گـونه لاک و یـا نـاخـن مصنوعی بکار نبریم تا ناخنها مجددا سلامتی خود را بازیابند.

 

خوشکلترین مدل های طراحی و دیزاین ناخن

۱۶- آب و مایعات فراوان بنوشیم.

۱۷- برای داشتن ناخنهای سلامت مصرف روزانه ۲٫۵ میـلی گـرم بـیوتـیـن (غیـر از زنـان باردار) و غذاهای حاوی بیوتین مانند تخم مرغ و جگر بسیار مفید میباشد.

۱۸- هر روز دستان و ناخن های خود را با مواد مرطوب کننده مرطوب کنیم. همــچنین از غذاهای سرشار از سولفور و سیلیکون مانند گل کلم و ماهی استفتده کنیم.

۱۹- آب هویج تازه بنوشیم چون سرشار از کلسیم و فسفر بوده و در استحکام ناخنـهـا بسیار مفید میباشد.

 

new model Nail Design

۲۰- براق کننده لب برای نرم کردن ناخنها بسیار موثر میباشد.

۲۱- از لاک بر پیش از لاک زدن نیز استفاده کنید زیرا با زدودن چربی ناخن آن را برای قرار گرفتن بهتر لاک آماده میسازد.

۲۲- بـرای زدودن لکهای ایجاد شده توسط گرد و غبار و باکتریها و یا لاکها مـی تـوانـیـم از مـخلوط ۱۰ قسـمت آب و یـک قسـمت سفـید کنــنده خانگی استفاده کنیم و لکها را پاک کنیم.

 

آموزش طراحی ناخن | Nail Design

۲۳- پس از لاک زدن حتما از براق کننده لاک(برق ناخن) استفاده کنیم زیرا باعث میشود ناخن ها در برابر شکنندگی مقاوم تر شوند. همچـنین بـراق کنـنـده را بـدون لاک نـیــز به ناخنهای خود بزنیم زیرا با این کار رطوبت ناخنها حفظ میگردد.

 

مدل های جدید طراحی ناخن | new model Nail Design

س.م.م بازدید : 168 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

ناخن زنانه,مدل ناخن زنانه,مدل ناخن طراحی شده,شیکترین مدل های ناخن,خوشکلترین مدل های ناخن,قشنگترین مدل های ناخن

 

مدل های جدید دیزاین ناخن

چند نکته وجود دارد که ممکن است میل داشته باشید که در طی مراحل انجام مانیکور آنها را بدانید و رعایت نمایید.

پاک کننده کوتیکل : این محلول های آرایشی در نرم کردن ناخن کمک می کنند و حاوی ۲-۵ درصد هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید پتاسیم و گلیسیرین می باشند. از این محلول ها قبل از سوهان کشیدن بر روی ناخن خود بمالید و همچنین قبل از اینکه در کاسه مخصوص انگشتان (finger bowl) قرار دهید.

 

دراین مطلب جدیدترین مدل های طراحی ناخن را براتون آماده کردیم امیدواریم خوشتون بیاد.

 

در پست های قبلی آموزش طراحی ناخن را براتون گذاشتیم که با استقبال بی نظیر شما دوستان روبرو شد.

 

خوشکلترین مدل های جدید ناخن

مدل طراحی ناخن,مدل طراحی ناخن جدید,مدل طراحی ناخن ساده و شیک

 

خشک کننده های لاک :
این محصولات آرایشی می توانند بر روی لایه رویی مینا(ناخن) اسپری شوند و برای خشک کردن سطح ناخن طراحی شده اند. حلال موجود در این محصولات باید بخار شوند تا لاک خشک شود. وقتی لاک بر روی ناخن زده می شود حلال های سطح ناخن شروع به متساعد شدن کرده و حلال های روی لایه زیرین شروع به حرکت به سمت بالا می کنند و سطح رویی شروع به سخت شدن می کند. این حلال ها باید بر سطح این لایه خشک و سخت شده پاشیده شود و کم کم هم بخار شدن کاهش می یابد. خشک کننده های لاک ، این لایه ضخیم را با کشیدن حلال ها به درون خود دفع می کنند. این عمل مانند فشار دادن یک اسفنج خیس است. لاک به طور کلی خشک نمی شود. تقریبا یک ساعت زمان احتیاج دارید تا کاملا مینای ناخن از این حلال ها پاک شده و سخت شود .

 

آموزش آرایش ناخن

مدل طراحی ناخن پاییزی با لاک سفید و مشکی که طرفداران زیادی دارد.

 

آموزش دیزاین انواع ناخن

این مدل جزو جدیدترین مدل طراحی ناخن می باشد.

 

آموزش دیزاین قرمز ناخن

اگر به دنبال طراحی ناخن خاص می باشید ما به شما این مدل را توصیه می کنیم.

 

دیزاین و طراحی ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

عکس طراحی ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

خوشکلترین مدل های ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

شیکترین مدل های ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

عکس ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

آموزش انواع مدل های ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

جدیدترین مدل های ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

تصاویر ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

آموزش دیزاین ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

آموزش طراحی ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

مدل های تزئینی ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

مدل های طراحی ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

 

جدیدترین مدل ناخن

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

Nail design new models

مدل های جدید دیزاین یا طراحی ناخن سال 2015

مدل جدید طراحی ناخن | Nail design new models

س.م.م بازدید : 177 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

آرایش مو,آموزش آرایش مو,سایت آرایشگری,آموزش آرایشگری,سایت آرایش,آرایش و زیبایی,مدل های آرایشی,مدل آرایشی,مدل مو,مدل جدید مو,مدل جدید موی زنانه

 

Haircut wedding night

 

داشتن موی مناسب برای عروسی ها و جشن ها بسیار مورد اهمیت است برای همین بانوان ایرانی بیشتر سعی میکنند بهترین مدل های مو را برای عروسی ها و جشن ها انتخاب کنند ما در اینجا گلچینی از مدل های مو مخصوص عروسی و جشن را برای شما گردآوردی کرده ایم تا با انتخاب یک مدل مو زیبایی بخصوص را در جشن ها داشته باشید

آرایش مو برای جشن عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل جدید موی عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی آرایش مو برای عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل موی شب عروسی | Haircut wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی آرایش مو برای جشن تولد | آرایش مو برای عروسی و عقد

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی

شیکترین مدل مو

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل موهای زیبا | مدل های موی متفاوت

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی قشنگترین مدل مو

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل مو مخصوص شب عروسی | Hairstyles for the wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی Hairstyles for the wedding night

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی مدل مو مخصوص شب عروسی

مدل جدید موی زنانه مخصوص شب عروسی

درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 3,172
  • بازدید سال : 23,214
  • بازدید کلی : 884,800
  • آمار