loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 104 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید علی صادقی و امیررضا زنگنه بنام دوباره

دانلود آهنگ جدید علی صادقی و امیررضا زنگنه بنام دوباره با بالاترین کیفیت

دانلود با کیفیت 320 - 10.7 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.7 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی صادقی و امیررضا زنگنه بنام دوباره

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی صادقی و امیررضا زنگنه بنام دوباره

 

متن آهنگ جدید علی صادقی و امیررضا زنگنه بنام دوباره :

لب دریا هر دوتامون یادته
روی ساحل رد پامون خاطرش
نرفته از یاد دوتامون

تموم شد اون روزامون پاک شده
از رو ساحل رد پامون رد شدی
از من و از خاطره هامون

چی اومده سر این عشقمون
بیا پیشم بمون دوباره
از دوریمون دلم آشوبه و
رو گونم ببین بارون میباره

ای ستاره ی شبای تار من
بیا چشمک بزن دوباره
تا همه شبا با تو روشن بشن
ببین آسمون چشم انتظاره

توی شب ستاره هامون یادته
عشق و دستای دوتامون تا ابد
میمونه تو خاطره هامون

بغض تلخ تو صدامون همیشه
میپیچه صدای بارون هنوزم
یادته عاشقیامون

چی اومده سر این عشقمون
بیا پیشم بمون دوباره
از دوریمون دلم آشوبه و
رو گونم ببین بارون میباره

ای ستاره ی شبای تار من
بیا چشمک بزن دوباره
تا همه شبا با تو روشن بشن
ببین آسمون چشم انتظاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 1,254
  • بازدید سال : 21,296
  • بازدید کلی : 882,882
  • آمار