loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 183 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص با بالاترین کیفیت

ترانه : پوریا , آهنگ : ناصر زینعلی , تنظیم : فربد فروغی

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

 

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص :

دلم می خواد با هم بگیم به همه عالم

که می خوایم هم و که عشقمون چقدر خاص

رو تو چه حساسم تو هم مینی واسم

چون نگاه تو نگاه من و میشناسه

وای مهربونم نمی تونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

♫♫♫♫♫♫

به این دوست داشته که تو قلب منه

دل من روشنه که می مونی واسم

وقتی که نزدیکتم هر بار

من عاشق ترم انگار

می خوام این حس بشه تکرار

همین احساسم همین احساسم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ ناصر زینعلی عشقمون خاص

♫♫♫♫♫♫

وای مهربونم نمی تونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 4,122
  • بازدید سال : 24,164
  • بازدید کلی : 885,750
  • آمار