loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 123 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید گروه چارتار نام آسمان هم زمین میخورد

دانلود آهنگ جدید گروه چارتار بنام آسمان هم زمین میخورد با بالاترین کیفیت

ترانه سرا ، آهنگساز ، تنظیم کننده چارتار , میکس و مستر: آرش پاکزاد

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید گروه چارتار نام آسمان هم زمین میخورد

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید گروه چارتار نام آسمان هم زمین میخورد

 

متن آهنگ جدید گروه چارتار نام آسمان هم زمین میخورد :

صدایم را به یاد‌آر گر آواز غمگینی به پا شد
من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی جدا شد
من هرچه‌ام با تو زیباترم
بر عاشقت آفرینی بگو
تابیده‌ام من به شعر تنت
می‌خوانمت خط به خط مو به مو
بی تو بی شب افروزی ماندنت
بی تب تند پیراهنت
شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می‌خورد
بی تو بی شب افروزی ماندنت
بی تب تند پیراهنت
شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می‌خورد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید گروه چارتار نام آسمان هم زمین میخورد

♫♫♫♫♫♫

صدایم را به یاد‌آر گر آواز غمگینی به پا شد
من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی جدا شد
من هرچه‌ام با تو زیباترم
بر عاشقت آفرینی بگو
تابیده‌ام من به شعر تنت
می‌خوانمت خط به خط مو به مو
بی تو بی شب افروزی ماندنت
بی تب تند پیراهنت
شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می‌خورد
بی تو بی شب افروزی ماندنت
بی تب تند پیراهنت
شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می‌خورد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 4,091
  • بازدید سال : 24,133
  • بازدید کلی : 885,719
  • آمار