loading...
سایت تفریحی بانو 98
س.م.م بازدید : 181 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عماد بنام عطر

دانلود آهنگ جدید عماد بنام عطر با بالاترین کیفیت

ترانه : سلمان ابوذر , آهنگ : سبحان ابوذر

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عماد بنام عطر

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید عماد بنام عطر

 

متن آهنگ جدید عماد بنام عطر :

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو مثله گلی که نفس میکشم این عطر وجودتو

تصویر چشات مثه خورشیده مثه وقت حضوره تو

تو پیش منی همش درگیر نگام محو چشایه تو

حسودی میکنم که همه جونو میدم وقف نگاه تو

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد بنام عطر

♫♫♫♫♫♫

وقتی پیشمی همه لحظه هام میشه واسم مثله خواب

بوسیدنه تو تویه هر نفس میشه یه رویا ناب

داغونه شبام که بخام سر شه تویه حس انتظار

تو میدونی صدات مثه تسکین مثه حس اعتبار

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه

تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

تو بیا بیا مثه یک رویا تو کابوسه این نگاه تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیونه یک نگام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی بانو 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 339
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 4,081
  • بازدید سال : 24,123
  • بازدید کلی : 885,709
  • آمار